Skocz do zawartości

OBK MY99- co jeszcze sprawdzić przed kupnem


qba-epp11

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega zwrócił się do mnie z prośbą czy warto kupić Outbaka.

Konkretnie chodzi o:

Subaru OUTBACK 2.5 GX MANUAL

Rok produkcji:1999

Data rejestracji:12/1999

Przebieg w km:192 890 km

Skrzynia biegów:manualna

Moc:156 KM (115 kW)

Pojemność skokowa:2457 cm³

 

datkowe wyposażenie:

ABS, 4x4, hak, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, welurowa tapicerka, tempomat, podgrzewane fotele, światła przeciwmgłowe,

Dodatkowe informacje:

serwisowany w ASO, bezwypadkowy, garażowany

Opis pojazdu:

ŚWIEŻO SPROWADZONY OUTBACK -PROSTO ZE SZWAJCARII!!!

POSIADA KS SERWISOWA-SERWISOWANY DO SAMEGO KONCA W ASO SUBARU

TECHNICZNIE W BDB STANIE SILNIK IDELANIE SUCHY !!!!!

POSIADA -TEMPOMAT !!-KLIMA!!-GRZANE FOTELE!!-GRZANA SZYBA!!

-REDUKTOR!!! -ALUFELGI !!! HAK I WIELE WIECEJ

AUTO JEST PO OPLATACH GOTOWE DO REJESTRACJI!!!

POSIADA WAZNE UBEZPIECZENIE MOZNA SIE PORUSZAC

 

 

Napisałem mu że w wersji manualnej, występuje sprzęgło dwu masowe które wytrzymuje ok 100tys km. Jeśli nie było wymieniane to trzeba będzie wymienić, a jak wymiana to na jedno masowe i będzie po problemie. U mnie w automacie tego problemu nie ma.

Jak by sie się zdecydował to trzeba by zwrócić uwagę na tylne zawieszenie.

W Outbackach są samopoziomujące amortyzatory. Jeśli po przejechaniu paru km dupa się nie podniesie ( jeśli widać przed jazdą że siedzi) amory do wymiany.Sprawdzić czy nie ciekną i nie są spocone. Dodatkowo sprawdzić maglownice czy nie mokra. Podczas jazdy skręcić koła na max i posłuchać czy nic nie stuka najlepiej na jakiś wertepach. Subaru nie lubi tanich zamienników i szybko się mści. Jak myśli o gazie to też nie u pierwszego lepszego tylko u kogoś kto ogarnia subaru. Czy coś jeszcze bo chyba mi się pomysły skończyły.

Mojego OBK przed kupnem sprawdzał Carfit więc pojechałem na gotowe.a że śmigam dopiero od 2 m-cy to jeszcze dużego doświadczenia nie mam by doradzać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

1) Nie we wszytkich Outbackach 2,5 są samopoziomujące amory. Poza tym zestaw wymienny z nivo nie jest drogi, a problem z głowy.

2) Wymiana dwumasówki na koło jednomasowe owszem jest tanie, ale zawsze obniża komfort jazdy, zwłaszcza w korkach.

Kasa to nie wszystko, i zwłaszcza ci posiadacze 2,5 co pozamieniali na jednomasy o tym wiedzą.

3) Warto sprawdzić wiskozę - podnieść jedno koło (lewarek na luzie) i ma się kręcić z dużym oporem rękami.

Brak oporu (na zimno) - wisko do wymiany. Nie chce się kręcić rękami (na ciepło) - wisko do wymiany.

4) Obejrzeć, czy od spodu nie pocą się uszczelki pod głowicami - jeśli tak, niedługo do wymiany.

5) Luz w przekładni kierowniczej - w większości przypadków wystarczy wyregulować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...