Jump to content

OBK MY99- co jeszcze sprawdzić przed kupnem


qba-epp11

Recommended Posts

Kolega zwrócił się do mnie z prośbą czy warto kupić Outbaka.

Konkretnie chodzi o:

Subaru OUTBACK 2.5 GX MANUAL

Rok produkcji:1999

Data rejestracji:12/1999

Przebieg w km:192 890 km

Skrzynia biegów:manualna

Moc:156 KM (115 kW)

Pojemność skokowa:2457 cm³

 

datkowe wyposażenie:

ABS, 4x4, hak, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, welurowa tapicerka, tempomat, podgrzewane fotele, światła przeciwmgłowe,

Dodatkowe informacje:

serwisowany w ASO, bezwypadkowy, garażowany

Opis pojazdu:

ŚWIEŻO SPROWADZONY OUTBACK -PROSTO ZE SZWAJCARII!!!

POSIADA KS SERWISOWA-SERWISOWANY DO SAMEGO KONCA W ASO SUBARU

TECHNICZNIE W BDB STANIE SILNIK IDELANIE SUCHY !!!!!

POSIADA -TEMPOMAT !!-KLIMA!!-GRZANE FOTELE!!-GRZANA SZYBA!!

-REDUKTOR!!! -ALUFELGI !!! HAK I WIELE WIECEJ

AUTO JEST PO OPLATACH GOTOWE DO REJESTRACJI!!!

POSIADA WAZNE UBEZPIECZENIE MOZNA SIE PORUSZAC

 

 

Napisałem mu że w wersji manualnej, występuje sprzęgło dwu masowe które wytrzymuje ok 100tys km. Jeśli nie było wymieniane to trzeba będzie wymienić, a jak wymiana to na jedno masowe i będzie po problemie. U mnie w automacie tego problemu nie ma.

Jak by sie się zdecydował to trzeba by zwrócić uwagę na tylne zawieszenie.

W Outbackach są samopoziomujące amortyzatory. Jeśli po przejechaniu paru km dupa się nie podniesie ( jeśli widać przed jazdą że siedzi) amory do wymiany.Sprawdzić czy nie ciekną i nie są spocone. Dodatkowo sprawdzić maglownice czy nie mokra. Podczas jazdy skręcić koła na max i posłuchać czy nic nie stuka najlepiej na jakiś wertepach. Subaru nie lubi tanich zamienników i szybko się mści. Jak myśli o gazie to też nie u pierwszego lepszego tylko u kogoś kto ogarnia subaru. Czy coś jeszcze bo chyba mi się pomysły skończyły.

Mojego OBK przed kupnem sprawdzał Carfit więc pojechałem na gotowe.a że śmigam dopiero od 2 m-cy to jeszcze dużego doświadczenia nie mam by doradzać

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

1) Nie we wszytkich Outbackach 2,5 są samopoziomujące amory. Poza tym zestaw wymienny z nivo nie jest drogi, a problem z głowy.

2) Wymiana dwumasówki na koło jednomasowe owszem jest tanie, ale zawsze obniża komfort jazdy, zwłaszcza w korkach.

Kasa to nie wszystko, i zwłaszcza ci posiadacze 2,5 co pozamieniali na jednomasy o tym wiedzą.

3) Warto sprawdzić wiskozę - podnieść jedno koło (lewarek na luzie) i ma się kręcić z dużym oporem rękami.

Brak oporu (na zimno) - wisko do wymiany. Nie chce się kręcić rękami (na ciepło) - wisko do wymiany.

4) Obejrzeć, czy od spodu nie pocą się uszczelki pod głowicami - jeśli tak, niedługo do wymiany.

5) Luz w przekładni kierowniczej - w większości przypadków wystarczy wyregulować.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...