qba-epp11 Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Kolega zwrócił się do mnie z prośbą czy warto kupić Outbaka. Konkretnie chodzi o: Subaru OUTBACK 2.5 GX MANUAL Rok produkcji:1999 Data rejestracji:12/1999 Przebieg w km:192 890 km Skrzynia biegów:manualna Moc:156 KM (115 kW) Pojemność skokowa:2457 cm³ datkowe wyposażenie: ABS, 4x4, hak, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, welurowa tapicerka, tempomat, podgrzewane fotele, światła przeciwmgłowe, Dodatkowe informacje: serwisowany w ASO, bezwypadkowy, garażowany Opis pojazdu: ŚWIEŻO SPROWADZONY OUTBACK -PROSTO ZE SZWAJCARII!!! POSIADA KS SERWISOWA-SERWISOWANY DO SAMEGO KONCA W ASO SUBARU TECHNICZNIE W BDB STANIE SILNIK IDELANIE SUCHY !!!!! POSIADA -TEMPOMAT !!-KLIMA!!-GRZANE FOTELE!!-GRZANA SZYBA!! -REDUKTOR!!! -ALUFELGI !!! HAK I WIELE WIECEJ AUTO JEST PO OPLATACH GOTOWE DO REJESTRACJI!!! POSIADA WAZNE UBEZPIECZENIE MOZNA SIE PORUSZAC Napisałem mu że w wersji manualnej, występuje sprzęgło dwu masowe które wytrzymuje ok 100tys km. Jeśli nie było wymieniane to trzeba będzie wymienić, a jak wymiana to na jedno masowe i będzie po problemie. U mnie w automacie tego problemu nie ma. Jak by sie się zdecydował to trzeba by zwrócić uwagę na tylne zawieszenie. W Outbackach są samopoziomujące amortyzatory. Jeśli po przejechaniu paru km dupa się nie podniesie ( jeśli widać przed jazdą że siedzi) amory do wymiany.Sprawdzić czy nie ciekną i nie są spocone. Dodatkowo sprawdzić maglownice czy nie mokra. Podczas jazdy skręcić koła na max i posłuchać czy nic nie stuka najlepiej na jakiś wertepach. Subaru nie lubi tanich zamienników i szybko się mści. Jak myśli o gazie to też nie u pierwszego lepszego tylko u kogoś kto ogarnia subaru. Czy coś jeszcze bo chyba mi się pomysły skończyły. Mojego OBK przed kupnem sprawdzał Carfit więc pojechałem na gotowe.a że śmigam dopiero od 2 m-cy to jeszcze dużego doświadczenia nie mam by doradzać Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 W Outbackach są samopoziomujące amortyzatory. Nie są samopoziomujące Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted November 18, 2011 Share Posted November 18, 2011 1) Nie we wszytkich Outbackach 2,5 są samopoziomujące amory. Poza tym zestaw wymienny z nivo nie jest drogi, a problem z głowy. 2) Wymiana dwumasówki na koło jednomasowe owszem jest tanie, ale zawsze obniża komfort jazdy, zwłaszcza w korkach. Kasa to nie wszystko, i zwłaszcza ci posiadacze 2,5 co pozamieniali na jednomasy o tym wiedzą. 3) Warto sprawdzić wiskozę - podnieść jedno koło (lewarek na luzie) i ma się kręcić z dużym oporem rękami. Brak oporu (na zimno) - wisko do wymiany. Nie chce się kręcić rękami (na ciepło) - wisko do wymiany. 4) Obejrzeć, czy od spodu nie pocą się uszczelki pod głowicami - jeśli tak, niedługo do wymiany. 5) Luz w przekładni kierowniczej - w większości przypadków wystarczy wyregulować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now