roli Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Witam, właśnie po powrocie do domku, po przejechaniu ok. 150 km zauważyłem tworzącą się plamę pod samochodem w okolicach w/w koła. Plama zrobiła się dość szybko. Pachnie benzyną i jest koloru brązowego, lekko tłustawa. Podczas drogi, podczas nierówności coś tarło w okolicy tego koła, szczególnie przy lekko skręconych kołach w prawo. Myślałem , że to lód zebrał sie pod nadkolem, ale to nie to. Po oczyszczeniu z resztek lodu i śniegu, tarcie nadal występowało . Zastanawiam się co mogłem uszkodzić, czy może takie coś to normalka. Czy może to być jaki płyn z klimy, albo coś podobnego ?? Czy jeżdzenie po lekko zmrożonym śniegu mogło cos uszkodzić ?? Wszelkie pomysły, rady i sugestie mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Lewa strona jest od strony pasarzera czy od kierowcy? Sprawdziles plyny w zbiorniczkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Kuba, od kierowcy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roli Opublikowano 7 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Płynów jeszcze nie sprawdziłem, ale zaraz to sprawdzę, nich tylko silnik troszke ostygnie . Jedyne co zauważyłem to to, że plama zrobiła się dość szybko. Nie podałem jeszcze jaki to samochód . To SI WRX z 12.2000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Zobacz ma plyn od wspomagania i na drazki od przekladni kierowniczej. SPrawdz tez plyn hamulcowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roli Opublikowano 7 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Wyciek występuje tylko podczas uruchomionego silnika. Podejrzewam, że jest to wyciek benzyny. Zapach się zgadza, a płyn jest jednak bezbarwny. Tylko w którym miejscu mógł wystąpić ten wyciek ??. Może ktoś ma jakiś pomysł ?? I co mogło być przyczyną ?? Jak się zrobi jasno zacznę działać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 W tych okolicach masz filtr paliwa jak mi się nic nie pokręciło. Jak otworzysz maskę to takie czarne pudełko cylindryczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorBa Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Mam to samo, to nieszczelny filtr paliwa do wymiany oczywiscie. Ja wymienialem w czwartek i trafil mi sie wadliwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roli Opublikowano 8 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Hmmm, filtr wymieniałem jakiś miesiąc temu, a na pewno jakieś 1000 km temu . No cóż, pewnie trafił się wadliwy, przy założeniu, że to rzeczywiście filtr paliwa. Widzę, że bez wizyty w warsztacie się nie obejdzie . Dziekuję wszystkim za rady i sugestie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lacky Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Z lewej strony jest zbiornik wyrownawczy zabudowany praktycznie w blotniku. Ale jak zapach benzyny..... to raczej nie bedzie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Płynów jeszcze nie sprawdziłem, ale zaraz to sprawdzę, nich tylko silnik troszke ostygnie . Jedyne co zauważyłem to to, że plama zrobiła się dość szybko. Nie podałem jeszcze jaki to samochód . To SI WRX z 12.2000. Widze że mamy to samo w tym samym modelu Co by sie auta nie zjarały od tego feleru !? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roli Opublikowano 9 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Właśnie dowiedziałem się, że to filtr paliwa był powodem wycieku. Rozszczelinił się . No nic, pozostaje mi (mi jak mi, ale mechanikom )jeszcze zdiagnozować zapach beznzyny przy zimnym silniku i włączeniu nawiewu z klimą. Najważniejsze, że krwotok zatamowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Jak czuc paliwo przy ujemnych temperaturach, to powiedz zeby sprawdzili polaczenie przewodow paliwowych z listwami. To czesty przypadek ze paliwo ulatnia sie z tych miejsc. Co do klimy, to wlacza sie sama jak masz ustawiony nawiew na przednia szybe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 W poniedziałek podjechałem do KoCara w Poznaniu i prosiłem, aby zobaczyli co z tym zapachem benzyny w kabinie po rozruchu na mrozie. Było - 8 wiec rano miałem ten efekt ponownie. Powiedzieli ze nie oddadzą auta zanim nie naprawią, bo nie mogą z taką usterką samochodu oddać. Na temat gdzie leci nie chcieli mówić, ale sprawiali wrażenie że wiedzą o co chodzi.... Musieli rozebrać układ ssący aby się dostać do problemu, przez co wymienili dwie uszczelki i wlali nowy płyn do chłodnicy. Problem się juz nie pojawia, koszt 390 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 To jest wlasnie to o czym pisalem w poscie wyrzej. Zeby poprawic, trzeba sciagnac uklad dolotowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Mrozy jak jasna cholera, problemu z zapachem paliwa brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 ja mam u siebie to samo, jak jest zamkniety obieg powietrza i szyby to jest ok a co gorsze jak jest pelny bak to po ostrej jezdzie mam ulany blotnik od wlewu poczawszy, nic nie pordzewiale, wszystko jest, uszczelki ok, a jakos wyskakuje i skad to i jak to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi