kwasek Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Z całą pewnością ten temat już był - ale szukam i nie znajduję. Co to jest ten hold at w legacy ? Czy to taka jedynie zmiana pracy skrzyni na łagodniejszą i płynniejszą czy coś więcej ?? Np. taka subarowa blokada mechanizmu różnicowego ? Dzieki za info bo ciągle pada Kwasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 A to nie jest tak, że po puszczeniu nogi z hamulca, auto nie stoczy ci się w dół, nawet na podjeździe? Tak jest.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 HOLD to nie Hill-Holder, to tryb pracy skrzyni "przyczepnosc". W tym trybie auto rusza z drugiego biegu, zmiany biegow zachodza lagodniej. Przeznaczone do jazdy zimowej lub innym sliskim terenie, np. piasek lub bloto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasek Opublikowano 2 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Dzieki za odpowiedzi. Byłem na Sylwka w Soli koło Zwardonia - przydał się ten hold nieco Pozdrawiam Kwasek PS: Uważajcie na górali w Soli - koparką mi moje subaru zablokowali. Dziwni jacyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 A czy ten Hold można wyłaczyć w trakcie jazdy ? Już po ruszeniu .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 Hold to program pracy skrzyni automatycznej, mozna go w kazdej chwili zalaczyc i wylaczyc, niezaleznie od predkosci pojazdu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasek Opublikowano 5 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 Wszystko się zgadza co Pisaliście Owoc666 oraz Legacy96 Przetestowałem na wzniesieniu z holderem i bez Z holdem nie cofał się lub nie branął do przodu - stał sobie jak Pan Bóg nakazał. Po jego wyłączeniu albo się cofał - jak był znaczny spadek lub jechał powolnie do przodu jak było łagodniej. To pierwszy wniosek. A drugi - skrzynia przełącza mniej gwałtownie, płynnie - zimowo ?? Pozdrawiam Kwasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi