Staropramen Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 auto przestało płynnie przyspieszać, jak tylko obroty spadną poniżej 3 tys. robi się mułowate by po przekroczeniu magicznych 3 tys. dostać nagłego kopa - słowem zachowuje się jak turbo :shock: ale skąd turbodziura w wolnossącym 2.0? dodam, że "na luzie" silnik wkręca się na obroty ładnie i równiutko, a problem wytępuje tylko podczas jazdy :| coś napewno jest na rzeczy bo dawniej się tak nie zachowywał a sprawa pojawiła się nagle, tak jakby się rozchorował w ciągu jednej nocy przebieg 213 kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonnt Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 kolego może Cię dopada czujnik spalania stukowego...mi wyskakuje błąd...ale auto raczej nie muli...czasami lekko szarpnie więc nie robie z tym nic narazie...poczekam aż bedzie poważniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 czujnik spalania stukowego Potwierdzam, na chwilę pomoże reset. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staropramen Opublikowano 13 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 narazie wstępna diagnoza to kable (coś przerywa) auto idzie do elektryka jak tylko będę miał chwile :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Staropramen, temat poruszany często Ty masz jedno pytanie ale łatwiej będzie jak jak odpowiesz na kilka innych: 1. auto zagazowane? 2.wymieniałeś filtry 3. wymieniałeś świece? 4.wymieniałeś przewody WN 5.czyściłeś czujniki: stukowy, położenia wału,? 6.sprawdzałeś jaki wymruguje Ci kod błedów? 7.masz sprawną sondę lambda? 8. w jakim stanie masz katalizatory? 9.sprawdzałeś luzy na przepustnicy? 10.sprawdzałeś czy wszystkie gomowe przewody są całe i nie łapie lewego powietrza? cdn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staropramen Opublikowano 15 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 marek790, 1. nie 2. tak 3. nie 4. dwa były wymienione przez poprzedniego opiekuna jakieś 3 lata temu 5. nie 6. gdyby był błąd powinien się świecić check chyba? żadna z kontrolek nie świeci i nie mruga 7. mam nadzieję 8. pierwszy od silnika nie posiada górnej osłony 9. luzów brak 10. nie wiem czy sprawdziłem wszystkie, ale te które widziałem to sprawdziłem i ok dużo możliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonnt Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 wiesz ...w polsce to się widziało takie rzeczy ,że ktoś usunął diode check....żeby juz nie mrugała...ale to chyba wiadomo bo jeżeli sie nie myle to w pozychi zapłon widac czy się zaswieci i zgaśnie -- Cz wrz 15, 2011 9:48 am -- wiesz ...w polsce to się widziało takie rzeczy ,że ktoś usunął diode check....żeby juz nie mrugała...ale to chyba wiadomo bo jeżeli sie nie myle to w pozychi zapłon widac czy się zaswieci i zgaśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staropramen Opublikowano 15 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 dioda jest napewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 dioda jest napewno Pytanie tylko czy podłączona :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 ... 6. gdyby był błąd powinien się świecić check chyba? żadna z kontrolek nie świeci i nie mruga .... błąd mruga po zwarciu kostek pod kierownicą i przekręceniu kluczyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerqo Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Odświeżę kotleta. Zaczęło mulić mój motor, ale wiem dokładnie w jakich warunkach- jak odbierałem brata i jego przyjaciół z obozu, tzn z miejsca zamieszkania przejechałem tankowanym samochodem(ok 0,5 baku 95 pb) 45km i było miodzio:D, ale jak wsiadły jeszcze 4 osoby z bagażami i jak kilka razy mu dałem buta, to zaczęła się przygoda z nierówną pracą(którą swoją drogą już przerabiałem jakieś 500km temu). Tak się zastanawiam, może właśnie takie obciążenie wpływa na błędne sygnały kompa, który wzbogaca wtedy mieszankę, dlatego reset pomaga. Ktoś może to zinterpretować w odniesieniu do swoich doświadczeń?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staropramen Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 u mnie okazało się, że przytkało filtr paliwa dziwne bo tankuję przeważnie na shellu, czasami na orlenie ale jak widać nie ma gwarancji, że się syfu nie zatankuje :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się