mariuga Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 byłem dotąd przekonany, że Forester III ma także blokadę tylnego dyferencjału. Poprzednie generacje posiadały ją, nawet Obk (słabą ale zawsze). Dziś przez przypadek uświadomiliśmy sobie (także ASO), że nowy Forester coraz mniej jest terenowy... Przejrzeliśmy manuale, opisy itp... szepera jest już przeszłością. Być może kontrola trakcji ją "zastępuje", bo jak inaczej na tych wszystkich "fajnych" filmikach Forester podjeżdza "na rolkach" mając przyczepność tylko na jedno tylne koło (chyba, że wciągają go na linie)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 szepera jest już przeszłością. Być może kontrola trakcji ją "zastępuje", nowy forek to ucywilizowane auto z esp. Tutaj dyfer jest otwarty, i teoretycznie esp robi za lsd chyba, że nie ma funkicj asr więc totalna wioska (w co bardzo wątpię) test jest prosty ale zimą. na lewą połowę auta załóż opony letnie na prawą zimówki i wio na górkę. jeżeli ma asr ew msr w zależności od producenta systemu to po ruszeniu pod górką, auto na początki się poślizgnie ale włączy się system i będzie hamulcami przyhamowywał koła z oponami letnimi to takich obrotów jak koło z zimówkami. Jeżeli tak nie będzie to wioska nie system i słabe esp będzie odcinać tylko moc silnika. jak jest nie wiem, zakładam jednak, że vdc jest identyczne jak w legacy w automacie które sobie z tym testem radzi, Forek ii też sobie radzi. Taki test również przechodzi fiat stilo i seat leon, nie przechodzi toyota corolla 12. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się