mariuga Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 byłem dotąd przekonany, że Forester III ma także blokadę tylnego dyferencjału. Poprzednie generacje posiadały ją, nawet Obk (słabą ale zawsze). Dziś przez przypadek uświadomiliśmy sobie (także ASO), że nowy Forester coraz mniej jest terenowy... Przejrzeliśmy manuale, opisy itp... szepera jest już przeszłością. Być może kontrola trakcji ją "zastępuje", bo jak inaczej na tych wszystkich "fajnych" filmikach Forester podjeżdza "na rolkach" mając przyczepność tylko na jedno tylne koło (chyba, że wciągają go na linie)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 szepera jest już przeszłością. Być może kontrola trakcji ją "zastępuje", nowy forek to ucywilizowane auto z esp. Tutaj dyfer jest otwarty, i teoretycznie esp robi za lsd chyba, że nie ma funkicj asr więc totalna wioska (w co bardzo wątpię) test jest prosty ale zimą. na lewą połowę auta załóż opony letnie na prawą zimówki i wio na górkę. jeżeli ma asr ew msr w zależności od producenta systemu to po ruszeniu pod górką, auto na początki się poślizgnie ale włączy się system i będzie hamulcami przyhamowywał koła z oponami letnimi to takich obrotów jak koło z zimówkami. Jeżeli tak nie będzie to wioska nie system i słabe esp będzie odcinać tylko moc silnika. jak jest nie wiem, zakładam jednak, że vdc jest identyczne jak w legacy w automacie które sobie z tym testem radzi, Forek ii też sobie radzi. Taki test również przechodzi fiat stilo i seat leon, nie przechodzi toyota corolla 12. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now