Skocz do zawartości

Przegub wew jaki?


Slawo

Rekomendowane odpowiedzi

Musze wymienic przegub wewnetrzny w legacy I 93r Niestety w przypadku zewnetrznego juz sie przekonalem, ze katalogi klamia :(

Stad pytanie jaki przegub wewnetrzny pasuje do legacy 93?

Nie wiem, czy informacje o przegubie zew. ulatwia sprawe, ale u mnie paswal taki:

 

UZĘBIENIE ZEWNĘTRZNE - 27

UZĘBIENIE WEWNĘTRZNE - 22

UZĘBIENIE PODANE OD STRONY KOŁA

ŚREDNICA PIERŚCIENIA USZCZELNIAJĄCEGO - 56 MM

(wg katalogu legacy II)

 

Pozdrawiam,

Slawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem np NKN 22 i 25 zebow.

Jezeli polos ma tyle samo zebow z kazdej strony, to z jednej by pasowalo, ale co z drugiej?

Moj juz stuka na pelnym skrecie wiec raczej do wymiany.

Pozdr,

Slawo.

 

półoś nie ma takich samych dwóch stron, w sensie że na jednej półosi są dwa różne przeguby, aczkolwiek obie półosie przednie są identyczne, sprecyzuj co rozumiesz pod: ,,z każdej strony"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety cos zabredzilem.

no nie da się ukryć....i dalej mącisz.... :D

 

zacznijmy od tego, że w przedniej półośce przegub wewnętrzny w antyku ma otwór, w który wchodzi flansza wystająca ze skrzyni, i potem jest przetykany rozprężnym bolcem, a zewnętrzny ma wieloklin wchodzący w piastę. lewa i prawa półoś są identyczne. wszystkie wewnętrzne przeguby antyka, GT, GL, forestera, legacy, z motorem 2L są takie same, zewnętrzne też w 99%. napisz po prostu od czego masz przegub, a ja napiszę Ci czy pasuje i tyle, bo szkoda czasu na brnięcie w coraz bardziej zagmatwane rozkminki.... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety mam tylko halasujacy przegub wew w aucie i probuje, o zgrozo koniecznie dzis, kupic i wymienic go na inny, ale nie wiem jaka ilosc zebow to cos ma miec. Jedyne co znajduje to przegub, ktory ma 2 /25 zebow do legacy II raz w przypadku NKN napisano, ze jest to takze czesc do legacy I

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli przegub jest od wersji 2L, obojętnie czy Turbo, czy N/A, to na 99% musi pasować, zastrzeż sobie ewentualnie prawo zwrotu i bierz

 

tylko nie weź wewnętrznego przegubu z wystającym wieloklinem, bo wtedy jest z New Age, np. z imprezy od 2005-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slawo, jesteś pewien, że to wewnętrzny przegub hałasuje?

 

Prawie. Zewnetrzny byl wymieniony wlasnie z powodu halasu Nie pomoglo a w wewnetrznym znalazlem mala dziure, ktora pozniej powiekszyla sie rozrywajac calkiem oslone.

Awaryjnie zmienilem oslone plus czyszczenie plus nowy smar jest troche ciszej.

Stuka tylko przy bardziej dynamicznym pelnym skrecie w lewo. Przegub wew prawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slawo, ale pamiętasz, że na przedniej osi masz dwa przeguby zewnętrzne? Może klekotać drugi - nie ten co ma miesiąc. Przegub wewnętrzny raczej nie klekocze. Jego uszkodzenie powoduje wibracje na kierownicy przy jeździe na wprost lub przy pokonywaniu szybkich wzniesień. Mocno uszkodzony powoduje bardzo wyraźne szarpanie przy rozpędzaniu już na prostych kołach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszlym roku byl wymieniany drugi przegub zewnetrzny:-( Od jakiegos czasu rzeczywiscie cos szarpie, ale delikatnie i tylko na bodajze 2ce kolo 2000rpm to raczej nie to.

W ostatecznosci bede musial przelozyc stary zew. przegub, ktory prawdopodobnie byl dobry.

A czy jest mozliwe, ze przy max skrecie w lewo stuka lewy przegub?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...