Slawo Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Musze wymienic przegub wewnetrzny w legacy I 93r Niestety w przypadku zewnetrznego juz sie przekonalem, ze katalogi klamia Stad pytanie jaki przegub wewnetrzny pasuje do legacy 93? Nie wiem, czy informacje o przegubie zew. ulatwia sprawe, ale u mnie paswal taki: UZĘBIENIE ZEWNĘTRZNE - 27 UZĘBIENIE WEWNĘTRZNE - 22 UZĘBIENIE PODANE OD STRONY KOŁA ŚREDNICA PIERŚCIENIA USZCZELNIAJĄCEGO - 56 MM (wg katalogu legacy II) Pozdrawiam, Slawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 ZTCW nie ma w zamienniku przegubu wewnętrznego do Legacy I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Znalazlem np NKN 22 i 25 zebow. Jezeli polos ma tyle samo zebow z kazdej strony, to z jednej by pasowalo, ale co z drugiej? Moj juz stuka na pelnym skrecie wiec raczej do wymiany. Pozdr, Slawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Znalazlem np NKN 22 i 25 zebow.Jezeli polos ma tyle samo zebow z kazdej strony, to z jednej by pasowalo, ale co z drugiej? Moj juz stuka na pelnym skrecie wiec raczej do wymiany. Pozdr, Slawo. półoś nie ma takich samych dwóch stron, w sensie że na jednej półosi są dwa różne przeguby, aczkolwiek obie półosie przednie są identyczne, sprecyzuj co rozumiesz pod: ,,z każdej strony"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Niestety cos zabredzilem. Zastanawialem sie czy przegub wew 22 i 25 zebow bedzie pasowal do polosi jezeli zewnetrzny ma 22 i 27 zebow, ale zdaje sie, ze 22 zeby w przegubie zew sa od strony kola. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Niestety cos zabredzilem. no nie da się ukryć....i dalej mącisz.... zacznijmy od tego, że w przedniej półośce przegub wewnętrzny w antyku ma otwór, w który wchodzi flansza wystająca ze skrzyni, i potem jest przetykany rozprężnym bolcem, a zewnętrzny ma wieloklin wchodzący w piastę. lewa i prawa półoś są identyczne. wszystkie wewnętrzne przeguby antyka, GT, GL, forestera, legacy, z motorem 2L są takie same, zewnętrzne też w 99%. napisz po prostu od czego masz przegub, a ja napiszę Ci czy pasuje i tyle, bo szkoda czasu na brnięcie w coraz bardziej zagmatwane rozkminki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Niestety mam tylko halasujacy przegub wew w aucie i probuje, o zgrozo koniecznie dzis, kupic i wymienic go na inny, ale nie wiem jaka ilosc zebow to cos ma miec. Jedyne co znajduje to przegub, ktory ma 2 /25 zebow do legacy II raz w przypadku NKN napisano, ze jest to takze czesc do legacy I Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 jeżeli przegub jest od wersji 2L, obojętnie czy Turbo, czy N/A, to na 99% musi pasować, zastrzeż sobie ewentualnie prawo zwrotu i bierz tylko nie weź wewnętrznego przegubu z wystającym wieloklinem, bo wtedy jest z New Age, np. z imprezy od 2005- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Slawo, jesteś pewien, że to wewnętrzny przegub hałasuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Slawo, jesteś pewien, że to wewnętrzny przegub hałasuje? Prawie. Zewnetrzny byl wymieniony wlasnie z powodu halasu Nie pomoglo a w wewnetrznym znalazlem mala dziure, ktora pozniej powiekszyla sie rozrywajac calkiem oslone. Awaryjnie zmienilem oslone plus czyszczenie plus nowy smar jest troche ciszej. Stuka tylko przy bardziej dynamicznym pelnym skrecie w lewo. Przegub wew prawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Slawo, a ja twierdzę, że to jednak zewnętrzny przegub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Slawo, a ja twierdzę, że to jednak zewnętrzny przegub. Dam znac jak sprawa sie wyjasni, tylko nie wiem jak to sprawdzic bez kolejnej inwestycji. Zewnetrzny ma jakis miesiac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Slawo, ale pamiętasz, że na przedniej osi masz dwa przeguby zewnętrzne? Może klekotać drugi - nie ten co ma miesiąc. Przegub wewnętrzny raczej nie klekocze. Jego uszkodzenie powoduje wibracje na kierownicy przy jeździe na wprost lub przy pokonywaniu szybkich wzniesień. Mocno uszkodzony powoduje bardzo wyraźne szarpanie przy rozpędzaniu już na prostych kołach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 W zeszlym roku byl wymieniany drugi przegub zewnetrzny:-( Od jakiegos czasu rzeczywiscie cos szarpie, ale delikatnie i tylko na bodajze 2ce kolo 2000rpm to raczej nie to. W ostatecznosci bede musial przelozyc stary zew. przegub, ktory prawdopodobnie byl dobry. A czy jest mozliwe, ze przy max skrecie w lewo stuka lewy przegub? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 A czy jest mozliwe, ze przy max skrecie w lewo stuka lewy przegub? Mocno uszkodzony będzie stukał przy skrętach w obie strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się