Michał Bajorek Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 Jak odbierzesz to opisz czasem jakieś wrażenia z jazdy i użytkowania. Na Forum chyba nikt nie wypowiada sie na temat nowego OBK 2,5l, jest kilka osób od H6 ale mnie bardziej ciekawi 2,5 bo nikt o tym nie pisał. Auto jest fajne-taki rozsądny kompromis między kosztami użytkowania a osiągami i możliwościami. Na dzis jakbym coś kupował to pewnie właśnie to. Odnośnie jazdy H6 - fajnie też ale skrzynia mi nie odpowiadała, jakby był w manualu jak SPEc B to by było auto super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 Odbiór prawdopodobnie dopiero 23 stcznia ale na pwwno się pochwalę wrażeniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nogowski Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 Z 2l wycisnęli 158 KM gdzie ja mam 165. ........ Wyciska moc się dwojako ............ Wygląda .... wygląda..... - marketing ......... Subaru bardziej jest niż wyglądam (......) :wink: I jak sie jeżdzi OBK 2.5 ? Przy foresterze 2.0 ( ostatnio pożyczyłem na kilka dni MY06 ) efekt jazdy jest przy ok. 4 - 5 k. obrotów i wyżej. .......... Ciekaw jednak jestem jak to jest w OBK 2.5. Sam odbieram MY06 około 20 stycznia. Jak się jeździ OBK 2.5 - dla mnie rewelka !!!!!! Przejechałem ok. 8 tys. (3 mies.) i jest to dla mnie auto - więcej niż wymarzyłem. Z Foresterem 2.0 MY06 miałem do czynienia tylko na jeździe próbnej, ale miałem wrażenie, że trochę mu brakuje - trzeba kręcić. W OBK 2.5 jest dokładnie to co lubię - już przy 2 tys. obr. powerek jest OK! Nie muszę kręcić wysoko, a wiem że jest duży zapas (4-5 tys. to już aktywna jazda). Np. - 120km/h - spokojne wyprzedzanie - nie muszę redukować z 5-ki. Jeżeli chodzi o spalanie (moim zdaniem w Foresiu 2.0 może być większe) to: - trasa do 120 - 9,2 (raz przejechałem trasę ponad 100km poniżej 100km/h i spalił mi - żenada :wink: - 8 l. z małym ogonkiem - obiecuję, więcej się nie powtórzy :wink: ) - trasa do 140 - 10,2 - trasa do 160 - 11,2 - trasa powyżej 160 - słuchaj szumu paliwa zasysanego ze zbiornika - trasa powyżej 180 - powyżej 18 l. - wolałem nie patrzyć - miasto - i tu jest największy problem - w warszawskich korkach - w cieplejszych warunkach było ok. 13.5, teraz w zimę trzeba liczyć 14 nawet do 16 ...."Subaru bardziej jest niż wyglądam " - to jest to - z każdym dniem jest lepiej !!!!! - wygląda tak samo :wink: . Pozdrawiam, Juliusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 Trasowo to by wychodziło,że Foryś pali deko więcej ale w mieście trochę mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toyo Opublikowano 27 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 Foryś ma aerodynamikę lodówki, dlatego przy dużych prędkościach opór powietrza gra b. dużą rolę w spalaniu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nogowski Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 Foryś ma aerodynamikę lodówki, dlatego przy dużych prędkościach opór powietrza gra b. dużą rolę w spalaniu.... Dobre ... aerodynamika lodówki (mojej żonie bardzo się podoba i ja też chciałem kupić taka "lodówkę"- wyszedł mały upgrade (przypadkiem)) ... , ale, ale ..... kręcenie silnika też gra dużą rolę. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi