zento Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Jak w temacie. Czy tylko u mnie bagnet do sprawdzania poziomu oleju w skrzyni AT jest trudno dostępny i zasłonięty plątaniną wężyków i kabelków? Czy można po prostu między nie wsadzić łapkę i nie bać się, że coś oberwę? Jak sobie z tym radzicie? Kiepsko to jakoś rozwiązane. Wiem, że pewnie banalne pytanie ale to dopiero początki więc wybaczcie nowicjuszowi Link to comment Share on other sites More sharing options...
miszozon Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 Śmiało wkładaj łape :wink: Jest problematyczne, bo możesz się pobrudzić i jest tam trochę ciepło. Procedurę znasz? Jak nie to: Z 15min po mieście aby cały układ był rozgrzany. Stajesz, nie gasisz motoru. Dajesz P-R-N-D-3-2-1 na każdej pozycji po kilka sekund i z powrotem na P. Czekasz z 20sek. i sprawdzasz poziom na bagnecie. Najlepiej kilka razy jak to w Subaru. Oczywiście teren musi być równy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zento Posted June 21, 2011 Author Share Posted June 21, 2011 Procedurę znam. Dzięki, idę zanurkować w ten gąszcz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now