zento Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Jak w temacie. Czy tylko u mnie bagnet do sprawdzania poziomu oleju w skrzyni AT jest trudno dostępny i zasłonięty plątaniną wężyków i kabelków? Czy można po prostu między nie wsadzić łapkę i nie bać się, że coś oberwę? Jak sobie z tym radzicie? Kiepsko to jakoś rozwiązane. Wiem, że pewnie banalne pytanie ale to dopiero początki więc wybaczcie nowicjuszowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Śmiało wkładaj łape :wink: Jest problematyczne, bo możesz się pobrudzić i jest tam trochę ciepło. Procedurę znasz? Jak nie to: Z 15min po mieście aby cały układ był rozgrzany. Stajesz, nie gasisz motoru. Dajesz P-R-N-D-3-2-1 na każdej pozycji po kilka sekund i z powrotem na P. Czekasz z 20sek. i sprawdzasz poziom na bagnecie. Najlepiej kilka razy jak to w Subaru. Oczywiście teren musi być równy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Procedurę znam. Dzięki, idę zanurkować w ten gąszcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się