KamilP Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Wg mnie jest to przeciecie o glebokosci max 0.5mm To jak..? Wymieniac czy dojezdzic do konca sezonu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Jezeli jestes w stanie stwierdzic z cala pewnoscia ze tak plytkie, to IMO nie ma powodu do obaw. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Ja miałem podobnie ale dla pewności oddałem oponę do wulkanizatora żeby zalał mi to gumą czy coś w ten deseń żeby nie dostawała się tam woda i ewentualnie nie znalazła drogi do zbrojenia nylonowego i nie narobiła szkód. Opona jeździła bez problemu aż do momentu kiedy nie złapałem śruby w środek i spadło w niej ciśnienie a chwilę później wjechałem w dziurę = pogięta felga i wybrzuszona z boku opona ale z drugiej strony niż była naprawiana. Moim zdaniem możesz śmiało jeździć przy tak płytkim nacięciu ale może warto to zawulkanizować żeby nie dostawała się woda. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 dzieki wielkie, przelatam ten sezon, a na nastepny kupie nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się