Jump to content

Przedłużenie gwarancji


Endrju75
 Share

Recommended Posts

Witam.

 

Czy ktoś się orientuje kiedy w końcu Subaru Polska wprowadzi możliwość przedłużenia gwarancji (mi chodzi o diesla).

Podobno coś planuje ale to się ciągle przeciąga w czasie.

Inne koncerny już dawno mają takie opcje a tu nadal nic-dziwne.

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki i wybacz Aga.

Widać brak mi jeszcze wprawy w wyszukiwaniu interesujących mnie wątków.

 

Jednak to co przeczytałem nie napawa mnie optymizmem :( :(

 

Mój outback wychodzi na to, że jest tym z początku produkcji i kończy mi się powoli gwarancja.

 

Pytałem się bo ja widziałem już w serwisie taką wycenę przedłużenia gwarancji - przedłużenie na dwa lata do limitu chyba 160 000 km - to 2 500 zł netto (w przypadku outbacka). Jedank chyba to był jakiś projekt bo potem uzyskałem informację, że to jeszcze nieaktuale więc faktycznie chcą chyba przeczekać tych pierwszych klientów diesli :(. Zdziwił mnie fakt, że taką informację uzyskałem w serwisie (od razu chciałem przedłużyć gwarancję) a potem z centrali przyszła informacja, że są jeszcze na etapie projektu.

Jeszcze jedna uwaga , trzeba było się na gwarancję zdecydować nie później niż w 34 miesiącu ważności gwarancji więc na dwa miesiące przed faktyczną utratą gwarancji więc to tym bardziej wyklucza pierwsze egzemplarze.

Wielka szkoda (delikatnie pisząc) , bo nie tak wyobrażałem sobie przygodę z Subaru i w przypadku poważnej awarii raczej już do niej nie wrócę :(

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Dyrekcji to ja już się pytałem parę razy (telefonicznie) i "że wkrótce" lub ostatnio "w czerwcu powinna już być możliwość przedłużenia gwarancji".

Mnie bardziej interesował taki przypadek jak mój, że już w serwisach mieli taką informację o przedłużeniu gwarancji a "Dyrekcja" jeszcze czekała z wdrożeniem.

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Dyrekcji to ja już się pytałem parę razy (telefonicznie) i "że wkrótce" lub ostatnio "w czerwcu powinna już być możliwość przedłużenia gwarancji".

Mnie bardziej interesował taki przypadek jak mój, że już w serwisach mieli taką informację o przedłużeniu gwarancji a "Dyrekcja" jeszcze czekała z wdrożeniem.

 

Pozdrawiam.

 

to znaczy czego oczekujesz, sprecyzuj...że ktoś z forumowiczów ma Ci przedłużyć gwarancję? :twisted::) , jak ASO nie dostaną zielonego światła od Dyrekcji SIP, same mogą się chyba najwyżej podrapać w głowę....

Link to comment
Share on other sites

MotorOlu, szybciej oczekiwałbym , że fatycznie przesiądziesz się do Lanosa niż ktoś z forumowiczów przedłuży mi gwarancję.

 

SIP nie powie nic co mogłoby mu zaszkodzić , zatem nie dowiem się od niego nic więcej co już wiem po rozmowach telefonicznych.

Interesowały mnie bardziej przypadki innych użytkowników podobne do mojego w którym na moje zapytanie w serwisie pracownik sam przyniósł mi przygotowany cennik dotyczący przedłużenia gwarancji.

Potem po odpowiedzi SIP, że prace "nad gwarancją" jeszcze trwają sam był tą sytuacją zdziwiony (pracownik).

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...