Jump to content

SWAP hamulca z US na EU


winko
 Share

Recommended Posts

Witam, nie wiem czy podobny watek byl juz poruszany na forum, gdyz jestem nowy , wiec pytam:

Jakie byly by orientacyjne koszta czesci/robocizny przy takiej przekladce hamulcy z US na EU i czy np idac za ciosem nie lepiej byloby wsadzic hamowania z STI EU spec ( jakie sie wiaza z tym wymiany?) Jakie bylyby roznice.... za i przeciw.

Z gory dzieki za info 8)

Link to comment
Share on other sites

Przednie są wszystkie zamienne bez problemu - chwila pracy + odpowietrzenie układu. Dobrze byłoby przewody na oplot wymienić przy okazji. STI będą się zapewne wiązały z wymianą felg na większe. Tył US->EU też bez problemu, ale STI to już większa rzeźba z ręcznym (chyba optymalnym rozwiązaniem byłoby kupienie "customowych" tarczo-bębnów, żeby ręczny mógł zostać od WRXa). Ceny - poszukaj w Kupię/Sprzedam, ale STI nie są tanie. Efektywność - kwestia gustu i potrzeb: niektórym US starczają, dla innych STI "nie robią". Najlepiej chyba zgadać się z kimś, kto ma już zmienione i spróbować przed grzebaniem.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

czterotłoczki z WRX'a - viewtopic.php?f=16&t=143328

brembo z sti - viewtopic.php?f=16&t=142775

plus oczywiście klocki, tarcze, i nowe felgi (niestety, ale nie każda 16 pasuje zacisk 4tł. z wrx'a oraz nie każda 17" pasuje na zacisk z sti)

 

- tylko jeden, koszt operacji

+ najważniejszy to poprawa w skuteczności hamowania

 

PS. jeżeli nie upalasz co tydzień na torze, to 4tł z wrx są moim zdaniem wystarczające,

do tego dobry zestaw tarcze + klocki i oczywiście nowy płyn.

:wink:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...