mcmal Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Witam, może ktoś miał podobny problem, sprowadziłem forestera z usa 2007 rok, pojawiła się kontrolka check engine, komp w ASO pokazuje, za bogata mieszanka paliwowa i tyle nie potrafią poradzić jak temu zaradzić, po wykasowaniu błedu przez kilka dni jest okej i później znowu się zapala, obroty okej, nic nie szarpie, generalnie różnica w prowadzeniu jest minimalna, gdyby jednocześnie nie zapalała się kontrolka tempomatu i kontroli trakcji to bym się tym nie martwił a tak auto chodzi w trybie awaryjnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subru Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 mcmal, najpierw przywitanie http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.ph ... ead#unread potem faq, viewtopic.php?t=102167 szukajka na "bogatą mieszankę paliwową", miłej lektury! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jj_67 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Ja właśnie walczyłęm z podobnym tematem. Tyle że mam Forka 2007 bez turbiny, z Europy i zagazowanego Yako Power Możesz przeszukać inne posty związane z CE, u mnie problem był taki: Podczas wymiany żarówek trzeba było odłączyć akumulator. Po resecie pamięci i przełaczeniu się auta na LPG ( a może to tylko zbieg okoliczności ) w sykoczył Check Engine i aouto zgasło. Na benzynie jeździło normalnie, ale CE ( po kolejnym razie ) już nie gasł. Diagnoza byla taka: 1. Odczytanie błędów wskazało na problem z wtryskiwaczem na pierwszym cyclindrze - okazało się że podawał za dużo gazu. Wymiana wtrysku, usunięcie błedu, regulacja i po temacie. ALE !! 2. Zgodnie z sugestiami forumowiczów wyczyszczona została też przepustnica ( mam przejechane ok. 99 K km ) - rzeczywiście była zapaprana . Nie wiem ile km Twoje auto już przejechało, ale może właśnie u Ciebie to ( brudna przepoustnica i wyskakuje bład nmieszanki ) jest przyczyną.. Pzdr, JarekJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minis Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 2. Zgodnie z sugestiami forumowiczów wyczyszczona została też przepustnica ( mam przejechane ok. 99 K km ) - rzeczywiście była zapaprana . Mam mniej więcej coś podobnego jest i u mnie, tylko u mnie nie wyskakuje żaden błąd. Wymieniłem akumulator, planuje zmienić świece i także wyczyścić przepustnicę. Ale moje pytanie jest takie ile kosztuje czyszczenie przepustnicy plus minus - w serwisie i poza serwisem? Będę wdzięczny za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Ale moje pytanie jest takie ile kosztuje czyszczenie przepustnicy plus minus - w serwisie i poza serwisem? Będę wdzięczny za odpowiedź. Ja w ASO zapłaciłem 300 zł w ubiegłym roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minis Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Wielkie dzięki Kolego , chodziło mi tylko o rząd wielkości. -- 25 lis 2011, o 21:06 -- Wyczyściłem przepustnicę, była b.brudna, ale też b.pomogło. Realna cena tego, to moim zdaniem około 100 - 150 złotych: - 50-100 zł robocizna ok. 30 - 40 minut, - 50 zł płyn do czyszczenia, idzie ok. pół pojemnika który kosztuje ok. 80-100 zł Czyszczenie robiłem przy przebiegu ok. 90 tys., lecz rzeczywiście było ono nieodzowne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się