Jump to content

Przegląd po gwarancji


pitgolf
 Share

Recommended Posts

Witam.Mam dylemat czy robić w ASO przegląd 60 tys km (po gwaranci) tribeci 2007r.Boje sie nie wleją tych olejów co chce do skrzyni,silnika i dyfrów.Wiadomo jak to jest w ASO.A tak w malym stacji obsługi zawsze mozna przypilnować wymienianych olejów.Co jeszcze wymienic przy 60 tys km?

Link to comment
Share on other sites

Witam.Mam dylemat czy robić w ASO przegląd 60 tys km (po gwaranci) tribeci 2007r.Boje sie nie wleją tych olejów co chce do skrzyni,silnika i dyfrów.

 

Gwarantuję Ci, że wleją te, co potrzeba. Zawsze możesz przywieźć własne.

 

Poza tym na potrzeby ubezpieczeniowe ważne jest, by samochód miał wbite przeglądy z ASO - nawet, jak już jest po gwarancji :idea:. Ja się teraz serwisuję poza ASO (ASO nie prowadzi tych części, które są w moim STI :mrgreen:), a jednak na przeglądy nadal jeżdżę do ASO.

Link to comment
Share on other sites

Boje sie nie wleją tych olejów co chce do skrzyni,silnika i dyfrów.

W gdańskim ASO zawsze wlewają mi to co przywożę ze sobą.

 

 

Przemeq, pierwsze słyszę o wymagalności przeglądów w ASO :roll:

Link to comment
Share on other sites

pitgolf, serio nie masz w pobliżu pewnego miejsca ogarniającego Subaru :idea: :?: :shock: Jeśli nie masz zaufania do najbliższego ASO to pojedź dalej - koszt paliwa wg mnie jest wart spokoju i fachowego wykonania tego przeglądu.

60kkm to nie tylko zwyczajna wymiana płynów a nawet to może przerosnąć stację szybkiej obsługi - szczególnie ATF (do 5EAT musi być spec filtr + płyn i trzeba dobrze ustawić jego poziom) :idea:

+ pewnie płyn hamulcowy, może klocki, nabicie + czyszczenie klimy, filtr kabiny, powietrza, oleju + olej silnikowy, może płyn wspomagania, olej w obu dyfrach itd... + wiele czynności kontrolnych/regulacyjnych = wiele okazji do błędu jeśli ktoś nie zna Subaru - wyjedziesz niby zadowolony bo taniej a za 2kkm się okaże co i jak było wykonane (odpukać) :idea: :roll:

 

Wiadomo jak to jest w ASO

Nie dramatyzujesz/uogólniasz za bardzo... :idea: :?

Link to comment
Share on other sites

Przemeq, pierwsze słyszę o wymagalności przeglądów w ASO :roll:

 

Nie mówię o wymagalności. Ale mój rzeczoznawca zwraca na to uwagę, wpisuje do wyceny to, czy przeglądy były robione w ASO i robi zdjęcia książki serwisowej.

Link to comment
Share on other sites

Przemeq, no tak, ale Ty masz specjalną polisę... 8)

 

Nigdy mnie nikt o pieczątki z ASO nie pytał, co nie znaczy, że ich nie mam :mrgreen: :wink:

Zresztą wiem z pewnego źródła, że to żaden problem... ponoć :|

Link to comment
Share on other sites

90% mechaników w ASO to osoby które wymieniają elementy a nie naprawiają ;)

ale przynajmniej mają na ogół w magazynie te najczęściej wymieniane (np. gumy stabilizatorów... :idea: ) i wiedzą jak to zrobić bez uszczerbku dla zdrowia auta... wiedzą gdzie jest filtr kabiny :mrgreen: i mają doświadczenie w obsłudze bez straty dla plastików bo wiedzą jak je odkręcać/odginać..

 

BTW - byłem kiedyś w jednej ze stacji ekspresowej wymiany oleju - chciałem na szybko przelać dyfry podczas lunchu - spuścili mi tył bez problemu a jak zobaczyli korek przedniego dyfra to wysłali pracownika w miasto aby gdzieś klucz pożyczył :twisted: upojny obiad w serwisie :roll: ale na szczęście mogłem być przy aucie bo wszystko trzeba było objaśniać - pierwszy raz Tribekę na oczy widzieli i ciągnęło ich do bagnetu ATFu :mrgreen: nie warto... bo o ATFie w przednim dyfrze już gdzieś słyszałem :evil:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...