Daniel Subaru Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 patrze na te doloty i mam ochote zakupic jakis swojej ksiezniczce,gdyz moj orginalny zostal uciety czesciowo,a na jego miejsce zostalo wsadzone webasto ( Co mozna zrobic w takiej sytuacji ??? Uciety za syfonem,a mam gaz i nie wiem jaki dolot bylby najlepszy... Jestem gotow pozegnac sie z webasto.... Licze na wasza pomoc Przypomnial mi sie jeszcze jeden problem otoz chodzi o przewody zaplonowe do tego auta. Szukalem w sklepach u siebie w miescie i nic, a takze na allegro,a tam tylko jakis tani chinski badziew,a poszukuje NGK. Czy ma ktos z was jakies dojscia,linki badz cokolwiek by moc takie kable zakupic ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Tam chyba są przewody z cewkami o ile mnie pamięć nie myli. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki_ol Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Witam, do Twojej imprezy chyba nie dostaniesz kabli ngk, ja długo szukałem i najpierw miałem Blue Printy (nie polecam jeśli masz LPG), a obecnie BERU, podobno jedne z lepszych, model jaki będzie pasował to ZEF 1561, wyglądają tak: Pozdrawiam, marecki_ol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztandurek Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Co do przewodów zapłonowych polecam jak wyżej napisano (BERU) 8) Posiadam takowe i jak narazie spisują sie wyśmienicie....... a cena też ciekawa Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Subaru Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 A pomoze mi ktos z tematem dolotu ??? :shock: trudna to sprawa dla mnie Chociaz jakis link do aukcji cokolwiek ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztandurek Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 A pomoze mi ktos z tematem dolotu ??? :shock: trudna to sprawa dla mnie Chociaz jakis link do aukcji cokolwiek ... Nie wiem jak pomóc.... chcesz zdjęcie mojego ??? Pewnie będzie to samo... więc jak co mogę strzelić fotke. -- 26 mar 2011, o 09:41 -- Looknij tutaj :arrow: http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... tration_1/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Subaru Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 zmienilem kable i dalej kicha z silnikiem ( cewka dobra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki_ol Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 A co to znaczy kicha z silnikiem...? Dławi się przy dodawaniu gazu? Świece zmieniałeś? Jaką masz instalacje LPG? Na jakie kable zmieniłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Subaru Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 dlawi sie dokladnie Zmienilem na te kable,ktore mi polecales czyli BERU ... Swiece mam 6 miesieczne NGK... Wiec co tu robic ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztandurek Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Regulacja zaworów :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki_ol Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Ogólnie powiem Ci, że ciągle walczę z podobnym (chyba) problemem. Jakiej firmy masz instalacje gazową? Dawno temu była zakładana? Czy dławienie występuje najczęściej jak chcesz dodać gazu przy niskich obrotach? Sprawdź tą regulację zaworów, cewkę masz na pewno dobrą (mi gazownicy ciągle zwalają wine na cewke, a niezależny mechanik (spec od subaru) twierdzi że z cewką jest wszystko w porządku)? Napisz skąd jesteś.... Wczoraj na trasie zaobserwowałem, że jak mam w baku mało paliwa i mało gazu, zaczyna mi się mocniej dławić. Zjechałem na stacje, zatankowałem do pełna gaz i benzyne, i dławienie ustało :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Subaru Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 polroczna instalacja sekwencyjna BRC ... Wlasnie wtedy wystepuje od niskich obrotow i jeszcze jak sie wspina na obroty to przy 5 tysiacach obrotow lapie taka zawieche po czym idzie znowu wyzej .... Jestem z Giżycka,ale co dwa tygodnie jestem w olsztynie na studiach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki_ol Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 8) Mówisz, że BRC... No to w takim razie mamy ten sam problem... Zakładałeś może w Olsztynie, czy w Giżycku? Ja dziś jadę do ludzi którzy mi zakładali po konkrety, bo mam już dość tej nierównej walki... Z rzeczy, które już wymieniałem to: świece (2x, teraz mam od wersji turbo, niby miało pomóc-było dobrze 3 tygodnie); kable 2x, listwa od instalacji gazowej 2x, gniazda tejże instalacji 1x. Dam znać co mi tym razem powiedzą w serwisie. -- Wt kwi 05, 2011 8:49 am -- Wczorajsza wizyta w serwisie nic nie przyniosła, jak zwykle zwalają na wszystko inne, tylko nie instalacje. Jestem umówiony na piątek do niezależnego serwisu i mam nadzieję, że tam dojdą o co chodzi. Daniel Subaru, a co mówią ludzie, którzy tobie zakładali instalację? Byłeś może u nich? Check engine Ci się nie zapala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Subaru Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 U mnie juz dwie listwy z wtryskami zmienili .. Zakladali mi gazownicy z mragowa ... U mnie mowia,ze to wina cewki,albo przewodow. Teraz to i na benzynie przy ruszaniu szczegolnie sie dlawi i szarpie ;/ a gdy podlaczam go pod kompa to nie wykrywa mi sondy lambdy Chech engine pali sie i mialem blad taki : wypadanie zaplonow, i cos nie chodzil pierwszy cylinder ;/ Jezeli teraz mi tego nie zrobia to jade do suwalk i srac na gwarancje,bo mam tak goscia,ktorego wszyscy polecaja ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 do Twojej imprezy chyba nie dostaniesz kabli ngk, ja długo szukałem i najpierw miałem Blue Printy (nie polecam jeśli masz LPG), a obecnie BERU, podobno jedne z lepszych, model jaki będzie pasował to ZEF 1561, wyglądają tak:Powiększ (rzeczywiste wymiary: 640 x 512)Obrazek gdzie można dostać takie kable i jaka cena?! w InterCarsie mają tylko jakieś gówno, zakładane były również Sentecha też jest nic nie warte. Niecałe 2 lata temu założyłem oryginalne (cena ponad 300zł :roll: ) i znowu złapały na którymś przebicie. Na wolnych obrotach silnik faluje tzn. obroty są na dobrym poziomie i nagle mocno spadają by po chwili znowu się ustabilizować. I tak co 5-10 sekund :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki_ol Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Daniel Subaru, to mówią Ci to samo co mi, też miałem tak, że na benzynie się zaczął dławić przy ruszaniu szczególnie (pomogła wymiana świec). Mam nadzieję, że w piątek zlokalizują przyczynę i w końcu będzie śmigało jak należy. markos007, :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Subaru Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 do Twojej imprezy chyba nie dostaniesz kabli ngk, ja długo szukałem i najpierw miałem Blue Printy (nie polecam jeśli masz LPG), a obecnie BERU, podobno jedne z lepszych, model jaki będzie pasował to ZEF 1561, wyglądają tak:Powiększ (rzeczywiste wymiary: 640 x 512)Obrazek gdzie można dostać takie kable i jaka cena?! w InterCarsie mają tylko jakieś gówno, zakładane były również Sentecha też jest nic nie warte. Niecałe 2 lata temu założyłem oryginalne (cena ponad 300zł :roll: ) i znowu złapały na którymś przebicie. Na wolnych obrotach silnik faluje tzn. obroty są na dobrym poziomie i nagle mocno spadają by po chwili znowu się ustabilizować. I tak co 5-10 sekund :roll: powiem Tobie tak,ze wlasnie w intercars kolega z warsztatu mi zamowil te kable i to takie jak kolega napisal. Musze powiedziec,ze troche daly. Dzisiaj gdy postanowilem caly zbiorkim przejechac na benzynie,a dopiero zrobilem 50 km to musze powiedziec,ze silnik odzyl Jezeli marecki_ol zidentyfikujesz zrodlo problemu to daj znac to pewnie u mnie bedzie to samo to przy okazji u siebie zobacze Nie wiesz moze nic o tej zaslepce na lewy blotnik ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki_ol Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Daniel Subaru, chodzi Ci o ten odblask? Napisałem Ci PW w niedzielę, nie dostałeś? Taką zaślepkę znajdziesz bez problemu na allegro, a i tu na Forum na pewno komuś gdzieś zalega, możesz napisać w dziale K/S. Ja niestety nie posiadam. Co do naszego problemu, to ja póki co na gaz przełączam tylko na trasie i jak nie zamierzam wyprzedzać A na benzynie na razie działa bez zarzutu. Mam nadzieję, że w piątek znajdą przyczynę... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Subaru Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 o taki moze byc badz plastik sam bez odblasku ... na allegro nie ma typowych... na forum w tym dziale nic nie moge dodac ( Ja to ogolnie chce przejechac caly zbiornik by go odmulic ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki_ol Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 :arrow: http://moto.allegro.pl/emu-odblask-suba ... 10081.html To będzie po oznaczeniu dokładnie to, czego potrzebujesz. http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... amp_front/ Side marker-front, left :arrow: 84411FE050 Pozdrawiam -- Pt kwi 15, 2011 6:28 pm -- Witam ponownie, dziś odebrałem w końcu sprawny (mam nadzieje, że już na dłuuugo) samochód. Nie będę się rozpisywał co dokładnie było nie tak, bo nie bardzo się na tym znam i nie chcę tym samym bezpodstawnie jechać po zakładzie, który mi montował instalację rok temu. W każdym razie skończyło się na przerobieniu prawie całej instalacji, chyba z pierwotnej tylko zbiornik na gaz został. Miałem założoną jedną listwę wtryskową, teraz są dwie. Wszystko zostało profi zestrojone i odpukać jest w końcu tak jak być powinno. Jeśli jesteś dalej zainteresowany problemem, to daj znać na PW, dam Ci namiary na Speca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się