Jump to content

3.6 H6 luzy zaworowe


Recommended Posts

Czy w nowym 3.6 H6 ktory montuje Subaru miedzyinnymi w OBK MY10 jest reczna regulacja zaworow czy tez sa hydrauliczne kompensatory luzu zaworowego :?:

 

Jesli sie reguluje recznie - to co ile kilometrow jest ta regulacja przewidziana?

 

-- Śr mar 23, 2011 12:31 pm --

 

czyzby nikt nie znal jednoznacznej odpowiedzi :?: :roll:

Link to comment
Share on other sites

Luzy zaworowe:

 

Zawory ssące

0.20(+0.04 −0.06)mm

 

Zawory wydechowe

0.35(±0.05)mm

 

 

Jeżeli zmierzone luzy zaworowe nie spełniają założeń (wskazanego luzu) wówczas należy wyciągnąć silnik, celem dokonania (dobrania) odpowiednich płytek dystansowych. :shock:

 

Biorąc pod uwagę powyższe zdanie, dochodzimy do wniosku, że Outbeck 3,6 nie ma hydraulicznie regulowanych luzów zaworowych. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli zmierzone luzy zaworowe nie spełniają założeń (wskazanego luzu) wówczas należy wyciągnąć silnik, celem dokonania (dobrania) odpowiednich płytek dystansowych. :shock:

 

Biorąc pod uwagę powyższe zdanie, dochodzimy do wniosku, że Outbeck 3,6 nie ma hydraulicznie regulowanych luzów zaworowych. :wink:

 

a gdzie wyczytałeś taką ważną informację ?....możesz zdradzić źródełko :P

Link to comment
Share on other sites

Outbeck 3,6 nie ma hydraulicznie regulowanych luzów zaworowych.

 

Az dziwne ze nie ma... Moze jest to zwiazane z ulozeniem tlokow (boxer) :idea:

Ciekawe ze 21 wiek a subaru dalej stosuje te tarczkopodkaladki :lol:

Link to comment
Share on other sites

Outbeck 3,6 nie ma hydraulicznie regulowanych luzów zaworowych.

 

Az dziwne ze nie ma... Moze jest to zwiazane z ulozeniem tlokow (boxer) :idea:

Ciekawe ze 21 wiek a subaru dalej stosuje te tarczkopodkaladki :lol:

 

Czy to jest powód dla którego gaz nie jest dobrym pomysłem dla tego motoru?

Z ciekawości pytam - ja nie będę gazował swojego, w większości jeżdżę trasy.

Link to comment
Share on other sites

Czy to jest powód dla którego gaz nie jest dobrym pomysłem dla tego motoru?Z ciekawości pytam - ja nie będę gazował swojego, w większości jeżdżę trasy.

 

Tak, to jest wystarczający powód EKONOMICZNY. / złożoność regulacji płytkowej, częstotliwość regulacji, konieczność wyjęcia silnika itp./.

 

"Zbyt duży lub za mały LUZ ,wpływa niekorzystnie na trwałość silnika i prawidłową pracę. Duże luzy powodują dodatkowy metaliczny hałas i przyspieszone zużycie zaworów, krzywek wałka rozrządu i dźwigienek. Natomiast zbyt mały luz lub jego brak może doprowadzić do niepełnego zamykania zaworu i spadku ciśnienia w komorze spalania. Jeśli zawory nie będą się stykać z gniazdami zaworowymi, nie będą miały się jak ochłodzić, ich temperatura będzie coraz wyższa i konsekwencją może być uszkodzenie (wypalenie) grzybka zaworu.

 

Sytuacja taka nastąpi szybciej przy zasilaniu gazem LPG, ponieważ temperatury spalania są trochę wyższe niż na benzynie. Ponadto, gdy skład gazu jest ustawiony zbyt oszczędnie to dodatkowo wzrasta temperatura spalania."

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...