Koniu0739 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 myślałem żeby zmienić tłumik w swoim wolno ssaku(jest OEM) na jakiś z lepszym dźwiękiem czyli na jakiś sportowy bardziej, czy ktoś się spotkał z taka zmiana? widziałem na YouTube ze ludzie maja firmy Prodrive ale to w GT, nie wiem czy będzie pasował do N/A, powiedzcie mi proszę czy trzeba wymieniać całość czy tylko np koniec?czy musze miec dedykowany czy tez nie, sam nie wiem czym się kierować wiec proszę o pomoc, może jakieś firmy, linki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Miłego czytania: viewtopic.php?f=26&t=121977&view=unread#unread Choć nie wiem czy pod tak młode auto te eksperymenty spasują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koniu0739 Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 ja w sumie nie chce żeby ono docelowo bulgotało, tak samo jakiś samo przeróbek!. Chciałbym kupić tłumik w jakiejś firmie i żeby lepszy miał dźwięk, nie chce niczego wycinać, wstawiać itd, tylko gotowy tłumik! no ale poczytam co tam jest w tym temacie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 widziałem na YouTube ze ludzie maja firmy Prodrive ale to w GT, nie wiem czy będzie pasował do N/A, powiedzcie mi proszę czy trzeba wymieniać całość czy tylko np koniec? Są tłumiki do wersji GT bo jak jest turbina to jest większy sens takich zmian !!! W n/a i gt są dwie końcówki więc myślę że wszystko będzie pasować :!: i jak znienisz ostatnie tłumiki to powinno być ciekawiej dla ucha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 w N/A masz inną średnicę wydechu niż w Turbo (mniejszą), i zamontowanie końcowego tłumika z wersji T wiąże się w 99% z przeróbką, ale to jest prosta sprawa dla każdego warsztatu, chodzi tylko o to, że nie zrobisz sam na podwórku przy użyciu wyposażenia pokładowego swojego auta... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 w N/A masz inną średnicę wydechu niż w Turbo (mniejszą), i zamontowanie końcowego tłumika z wersji T wiąże się w 99% z przeróbką, ale to jest prosta sprawa dla każdego warsztatu, chodzi tylko o to, że nie zrobisz sam na podwórku przy użyciu wyposażenia pokładowego swojego auta... to dlaczego w moim dziadu bez zadnych przerobek mialem zamontowany wydech koncowy z gieteka? Czy to tyczy sie nowszych modeli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 zamontowanie końcowego tłumika z wersji T wiąże się w 99% z przeróbką, Właśnie robię z wydechem i sprawdzałem średnicę rury wydechowej w ostatnich tłumikach. W moim czyli turbo a w wolnossącym średnica jest taka sama i uchwyty też takie same ( N/A jest Z 2007 r a mój 2005 r) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się