Stach83 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Witam. Zdecydowałem się na zakup całego układu wydechowego do imprezy GT z 96 roku. Przeczytałem sporo tematów o wydechach i zawsze przy tej okazji pojawiało się pojęcie remapu i przeładowywania turbiny. Dalej wyczytałem, że w GT-ku z 96 roku nie da się zrobić remapu (bez konieczności zmiany sterownika). Moje pytania to: - czy jak zmienie wydech i nie zrobie remapu to będzie coś źle? - jak będzie turbina przeładowywać czy bez MBC lub EBC da się zmniejszyć ładowanie? Jeżeli coś źle piszę, to proszę mnie poprawić. Jestem w tym "Świeżynka" Pozdraiwam, stach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 GT z 96 jest niemapowalny. Jeśli zmienisz wydech i nie będziesz szalał ze średnicą nowego, nic się nie będzie działo. Możesz się jeszcze bawić w wymianę restryktorów, ale chyba lepiej mbc kupić? Toż to grosiki kosztuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stach83 Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Będzie przelot - DP 3'' przechodzący w 2,5'' do konca bez katów, back box H&S z końcówką 4,5''. Czyli wydech można zmieniać bez remapu, ale turbo koniecznie przykręcić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 nie upieralbym sie na dp 3->2.5 cala, ale pewnie paradoksalnie i tak taki bedzie najlatwiej kupic. Nic na razie nie przykrecaj, zaloz nowy wydech i zobaczysz jak bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stach83 Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Dają taki w zestawie, to wybrzydzać na razie nie będę Jak założę to temat odświeżę. Póki co podziękował, szerokości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Będzie przelot - DP 3'' przechodzący w 2,5'' do konca bez katów, back box H&S z końcówką 4,5' Tydzień temu założyłem identyczny do mojej wanny MY98 ( pięknie gada ), ładuję mi teraz 1,1 bara w peaku, wcześniej było 0,9. Mam się martwić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aztec Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Stachu masz zegar Turbo? Jeśli nie masz to załóż i będziesz wiedział czy przeładowywuje. Wtedy MBC i sam zmniejszasz doładowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stach83 Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Tydzień temu założyłem identyczny do mojej wanny MY98 ( pięknie gada ), ładuję mi teraz 1,1 bara w peaku, wcześniej było 0,9. Mam się martwić? No to się cieszę jeszcze bardziej, bo na żywo nie słyszałem. Nie za głośny po północy? A z tym pytaniem o ładowanie to nie do mnie. Też chciałbym wiedzieć ile jest bezpiecznie dla takiego leciwego motoru... Stachu masz zegar Turbo? Zamówiłem Auto Gauge SM. Wyczytałem gdzieś tu na forum, że niby pasztetowy, ale ponoć już na silniczku krokowym i dają radę. Wtedy MBC i sam zmniejszasz doładowanie. Jakiś konkretny model jest polecany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Będzie przelot - DP 3'' przechodzący w 2,5'' do konca bez katów, back box H&S z końcówką 4,5' Tydzień temu założyłem identyczny do mojej wanny MY98 ( pięknie gada ), ładuję mi teraz 1,1 bara w peaku, wcześniej było 0,9. Mam się martwić? Do momentu jak się nie przejedziesz z szerokopasmówką w zadku i nie pomierzysz AFR to się martw. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 bo na żywo nie słyszałem. Nie za głośny po północy? Jest idealnie, chociaż na trasie trochę głośny ale to kwestia przyzwyczajenia, ostatnio byłem w wawie i w powrotnej drodze już mi nie przeszkadzał Dziś mnie na mieście policja zatrzymała i się pytają "a co tak głośno? Ja mówie że to Subaru i tak ma! A oni - Aha.... hehe. Pod koniec tygodnia wrzucę film w dobrej jakości to posłuchasz sobie. Zamówiłem Auto Gauge SM Też mam taki i jest ok, od wielu osób tez to słyszałem. Do momentu jak się nie przejedziesz z szerokopasmówką w zadku i nie pomierzysz AFR to się martw. Muszę ogarnąć sprawę. A jaki wynik powinien mnie zaniepokoić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Do momentu jak się nie przejedziesz z szerokopasmówką w zadku i nie pomierzysz AFR to się martw. Muszę ogarnąć sprawę. A jaki wynik powinien mnie zaniepokoić? W bardzo (a nawet bardzo bardzo) dużym uproszczeniu - jeśli na doładowaniu masz 12 i więcej, to się bój. Na podciśnieniu 14-15 jest ok, przy 14,7 mieszanka spala się całkowicie. Bój się też swojej pompki paliwa, ma ponad dekadę i na pewno nie podaje tyle co nowa. Kiedyś kupiłem używaną z Sti i dziękuję Bogu za zegarek EGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się