Furti Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Zacznę od tego, że kolega sprowadził z UK Japonskiego WRX'a Wagon'a w celu przełożenia gratów do GT'ki.Do czasu przełożenia gratów wszystko było w jak najlepszym porządku, aż do przekładki.Po przełożeniu wszystkiego w nową budę ma taki problem. Gdy samochód jest zimny wszystko działa jak należy.Po zagrzaniu zapala się Check Engine i przy ok. 4 tyś obrotów następuje odcięcie.Po ostygnięciu o odcięciu prądu Check gaśnie i wszystko działa normalnie, aż do następnego zagrzania. Czy ktoś z forum orientuje się jaka może być przyczyna? Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Podłączyć pod komputer. Sonda lambda moim zdaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 wymrugaj jaki to błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furti Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Po złączeniu wtyczek, Check nie chce mrugać, więc jest dosc spory problem ze znalezieniem usterki:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 podłącz wtyczki i przekręć kluczyk w stacyjce,wtedy zamruga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furti Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Sprawdzaliśmy kilka razy na różne sposoby i za cholerę nie chce mrugać.W mojej działa bez problemu:/ Nie wiadomo co jest grane.Jak narazie czyścimy wszystkie wtyczki i zobaczymy czy to coś da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 a z kąd jesteś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyne Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 I co było ? Bo w moim Wrx są takie same objawy tylko przy 2500obr/min i nie wiem co jest grane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Zacznę od tego, że kolega sprowadził z UK Japonskiego WRX'a Wagon'a w celu przełożenia gratów do GT'ki.Do czasu przełożenia gratów wszystko było w jak najlepszym porządku, aż do przekładki.Po przełożeniu wszystkiego w nową budę ma taki problem. Gdy samochód jest zimny wszystko działa jak należy.Po zagrzaniu zapala się Check Engine i przy ok. 4 tyś obrotów następuje odcięcie.Po ostygnięciu o odcięciu prądu Check gaśnie i wszystko działa normalnie, aż do następnego zagrzania. Czy ktoś z forum orientuje się jaka może być przyczyna? Proszę o pomoc. Błąd jest pewnie numer 33. Miałeś licznik w milach ale zdjeliście pewnie chipa przy przekładce żeby mieć w kilometrach i teraz tak będzie się działo. Ten chip jest albo pod licznikiem albo na kablach w czujniku przy skrzyni biegów (obok turbo) Teraz możesz: - Spiąć kabelki pod kierownicą zielone i czarne samochód przejdzie w tryb awaryjny, będzie słabszy ale będzie jezdził na pełnych obrotach - Wsadzić ten pierdzielnik z powrotem i mieć licznik w milach (brak ograniczenia do 180km/h) i cieszyć się pełną mocą ;-) Może trzeba zamienić liczniki i wsadzić ten z Japońca :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furti Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Cała wiązka razem z licznikiem jest z Japońca w milach.Spinaliśmy już kostki i na nic to się zdało.Nic nie mruga, a tym bardziej żaden tryb awaryjny się nie włącza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Coś zrobiliście źle bo przy włączeniu się tego błędu jak samochód odcina przy 4,5 tyś to wywala check engine. Jak się spina kable (czarny z czarnym i zielony z zielonym) to też wywala check engine i mruga 3 długie i 3 szybkie. Żaróweczka spalona od checka? A jak spieliście wtyczki to próbowałeś czy dalej włącza sie to odcinanie przy 4,5tyś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinos Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Miałem ten sam problem błąd 33 pospinałem te kable no i kręci się normalnie ale zjadło z 50 kucy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furti Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 ŻARÓWKA NIE MOŻNE BYĆ SPALONA BO CHECK NIE ZAPALAŁ BY SIĘ WCALE. PO WŁĄCZENIU KABLI DALEJ JEST TO SAMO.NIE URUCHAMIA PROCEDURY DIAGNOSTYCZNEJ I NIE ZAPALA SIĘ CHECK. NIE WIEM CO MOŻNE BYĆ GRANE. DODAM, ŻE LINKA OD PRĘDKOSCIOMIERZA NIE JEST PODPIĘTA.CZY ONA MOŻE MIEĆ JAKIS WPŁYW NA TO CO SIĘ DZIEJE? TYM BARDZIEJ, ŻE CHECK ZAPALA SIĘ DOPIERO JAK SILNIK JEST DOGRZANY. POOOOOOMOCY. PS; SORKI ZA DUZE LITERY, ALE PISZE Z TELEFONU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 U mnie po podłączeniu kabelków wymrugało błąd 33 czyli 33 Vehicle speed sensor Jeżeli to samo jest przyczyną u Ciebie to winna za to jest właśnie ta niepodpięta linka do skrzyni bo widocznie czujnik prędkości nie dostaje sygnału i wywala błąd :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furti Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 No dobra...ale czemu dzieje się to jak auto się zagrzeje? Gdyby się to działo po przekroczeniu jakiejś prędkości czy obrotów to ok, ale przy temp 90 stopni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 U mnie to nie wynikało z temperatury tylko po skasowaniu auto chwile jeździło nagle bum z rury i wywalony check, albo jak szybko pojechałem. Nie analizuj dlaczego tylko usun to co może być problemem. Podlacz ten czujnik do skrzyni i zobacz co to da. Bardzo dziwne dlaczego spinanie wtyczek nic nie daje :roll: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furti Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Dzisiaj postaramy się podłączyć tą linkę i zobaczymy co dalej.... -- N mar 06, 2011 2:40 pm -- Problem rozwiązany:) Udało się podłączyć tą cholernie krotką japońską linke.Licznik kreci, Check sie nie zapala, auta nie odcina;) Wielkie dzięki za pomoc w rozwiązaniu problemu. Temat można zamknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się