Skocz do zawartości

Problem z gaśnięciem zaraz po odpaleniu


Martislav

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem ponad trzy miesiące temu Legacy z 2004 roku i wszystko było w porządku do czasu.

Od jakiegoś miesiąca mam następujący problem: auto odpala bez problemu, ale jak chcę od razu ruszyć, to gaśnie i nie mogę go odpalić. Odpala dopiero za trzecim czy czwartym razem i wtedy jedzie. Nie ma tego problemu, jeśli go odpalam i grzeję przez jakieś trzy minuty. Co może być tego przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałeś świece zapłonowe :?:Jeżeli nie to warto to zrobić. Silnik gasnie przy ruszaniu z powodu spadku obrotów czy sprzęgło sie kończy i zrywa :?: Jeżeli masz problem z uruchomieniem silnika to przy poownym zapalaniu wciśnij gaz w podłoge i przytrzymaj na rozruszniku . Czynności te wykonuj na jałowym biegu i zaciagnietej dżwigni recznego. Śilnik powinien zaskoczyć 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świec nie wymieniałem. Zaraz po odpaleniu obroty skaczą w zakresie od 500 do 1300 może 1400. Jeśli nie ruszam, to po około 3 minutach obroty się stabilizują do 800 i wszystko jest w porządku. Gostek od którego kupiłem mówił, że sprzęgło się ślizga i trzeba będzie za niedługo wymienić, ale ja tego nie czuję, a poza tym wcześniej było wszystko w porządku. Wydaje mi się, że to raczej z powodu obrotów, bo później ze sprzęgłem nie ma kłopotów i nie zrywa. Jak go kupiłem to obroty trzymał dobrze.

Auto ma 160 tys. przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Martislav, może się domaga regulacji luzów zaworowych,Skoro chodzi ,gdy go grzejesz to paliwo i iskrę ma.Ale mimo to zrób tak;

-odpal,rusz ,gdy zgasnie zakręć krótko rozrusznikiem i sprawdź, czy z rury zajeżdża niespalonym paliwem.

-jedź ,na wszelki wypadek podepnij do kompa bo to najprostsze

-Sprawdź luzy zaworowe.pozdr.(były robione?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik krokowy.....od tego zacznij

kolega Martislav ma Legacy 2004 a więc przepustnica sterowna elektronicznie

 

przepustnica sterowana elektronicznie też może się zasyfić, tak samo jak sterowana mechanicznie

 

nikt nie napisał że nie, oczywiście że może i najczęściej w tym modelu tak jest, o czym pisałem kilka postów wyżej......w tym wątku sprawa dotyczy konkretnie Legacy 2004, który posiada sterowanie elektroniczne więc silnik krokowy odpada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...