Martislav Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Kupiłem ponad trzy miesiące temu Legacy z 2004 roku i wszystko było w porządku do czasu. Od jakiegoś miesiąca mam następujący problem: auto odpala bez problemu, ale jak chcę od razu ruszyć, to gaśnie i nie mogę go odpalić. Odpala dopiero za trzecim czy czwartym razem i wtedy jedzie. Nie ma tego problemu, jeśli go odpalam i grzeję przez jakieś trzy minuty. Co może być tego przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajanek Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Wymieniałeś świece zapłonowe :?:Jeżeli nie to warto to zrobić. Silnik gasnie przy ruszaniu z powodu spadku obrotów czy sprzęgło sie kończy i zrywa :?: Jeżeli masz problem z uruchomieniem silnika to przy poownym zapalaniu wciśnij gaz w podłoge i przytrzymaj na rozruszniku . Czynności te wykonuj na jałowym biegu i zaciagnietej dżwigni recznego. Śilnik powinien zaskoczyć 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 a ile przebiegu?kiedys znalazlem jakis watek ze sip robil zmiane softu przy gasnacym silniku.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martislav Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Świec nie wymieniałem. Zaraz po odpaleniu obroty skaczą w zakresie od 500 do 1300 może 1400. Jeśli nie ruszam, to po około 3 minutach obroty się stabilizują do 800 i wszystko jest w porządku. Gostek od którego kupiłem mówił, że sprzęgło się ślizga i trzeba będzie za niedługo wymienić, ale ja tego nie czuję, a poza tym wcześniej było wszystko w porządku. Wydaje mi się, że to raczej z powodu obrotów, bo później ze sprzęgłem nie ma kłopotów i nie zrywa. Jak go kupiłem to obroty trzymał dobrze. Auto ma 160 tys. przebiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Martislav zerknij proszę TUTAJ , IMHO trzeba zacząć jak najbardziej od softu a później na tapetę "przepustnica". W szukajce podobnych tematów znajdziesz więcej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Martislav, może się domaga regulacji luzów zaworowych,Skoro chodzi ,gdy go grzejesz to paliwo i iskrę ma.Ale mimo to zrób tak; -odpal,rusz ,gdy zgasnie zakręć krótko rozrusznikiem i sprawdź, czy z rury zajeżdża niespalonym paliwem. -jedź ,na wszelki wypadek podepnij do kompa bo to najprostsze -Sprawdź luzy zaworowe.pozdr.(były robione?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martislav Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Dzięki. Podjadę do serwisu i sprawdzę te rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Dzięki. Podjadę do serwisu i sprawdzę te rzeczy. i nie zapomnij dać info co pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 silnik krokowy, świece, luzy zaworowe, sonda lambda, od tego zacznij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 silnik krokowy.....od tego zacznij kolega Martislav ma Legacy 2004 a więc przepustnica sterowna elektronicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 silnik krokowy.....od tego zacznij kolega Martislav ma Legacy 2004 a więc przepustnica sterowna elektronicznie przepustnica sterowana elektronicznie też może się zasyfić, tak samo jak sterowana mechanicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 silnik krokowy.....od tego zacznij kolega Martislav ma Legacy 2004 a więc przepustnica sterowna elektronicznie przepustnica sterowana elektronicznie też może się zasyfić, tak samo jak sterowana mechanicznie nikt nie napisał że nie, oczywiście że może i najczęściej w tym modelu tak jest, o czym pisałem kilka postów wyżej......w tym wątku sprawa dotyczy konkretnie Legacy 2004, który posiada sterowanie elektroniczne więc silnik krokowy odpada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się