leoul Opublikowano 8 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Witam ponownie. Problem mam połowicznie rozwiązany. Wymieniono mi czujnik spalania stukowego oraz sondę lambda, która miała zwarcia. Check engin juz nie daje o sobie znać jest OK Pozostało mi wymienić przewody wysokiego napięcia. Szukam takich przewodów (mam cewkę po prawej stronie silnika) zamawiałem zamienniki i nic zupełnie nic nie pasuje. Będę w czwartek w Warszawie, gdzie mógłbym od ręki dostac takie przewody! Serwisy mówią, że czekac trzeba 1,5 tygodnia :/ i ceny róznież mają mało przystepne. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MalyPoznan Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Podepnę się do tematu Również wywala mi błąd 22. Wymieniłem kable i świece i nadal to samo. Jak już się rozgrzeje to gaśnie. Na odpalonym silniku gdy dotknę kable lub cewke kopie prądem. Od czego zacząć wymiane?? Od czujnika, cewki czy sondy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Podepnę się do tematuRównież wywala mi błąd 22. Wymieniłem kable i świece i nadal to samo. Jak już się rozgrzeje to gaśnie. Na odpalonym silniku gdy dotknę kable lub cewke kopie prądem. Od czego zacząć wymiane?? Od czujnika, cewki czy sondy?? Witam, jak poszukasz moje wątki to znajdziesz identyczny. Najlepiej nic nie rób i olej temat, jeśli check Cię nie denerwuje. Mnie trochę denerwował i postanowiłem, że zrobię myk, jak nie zadziała, to już niech sobie świeci. No i jak na razie to działa. Mianowicie, do odkurzacza "dorobiłem" bardzo cienki wężyk by mi się zmieścił w tej plątaninie pod maską i dotarł do czujnika spalania stukowego. Odkurzaczem zmiotłem cały syf z tego czujnieka, a potem dodatkowo sprężonym powietrzem przeczyściłem czujnik i wokół niego (rób to na zimnym silniku). I od miesiąca się nie świeci. na 99,9999999% wszystko masz okej z samochodem, nie licząc zasyfionego lub uszkodzonego czujnika. Jak nie ma to wpływu na pracę samochodu, nie czujesz różnicy, olej temat. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MalyPoznan Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Wiatrak no właśnie, że ma. Jak sie pali, zwłaszcza na zimnym, to w czasie jazdy przerywa i szarpie (lekko) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Wiatrak no właśnie, że ma. Jak sie pali, zwłaszcza na zimnym, to w czasie jazdy przerywa i szarpie (lekko) O cholerka, u mnie ewidentnie był problem z czujnikiem. Nie było różnicy w jeździe. Zatem szukaj... Nie musisz koniecznie szukać w forum Forestera, Impreza i inne to te same problemy i rozwiązania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MalyPoznan Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 wiem wiem, zacznę od wymiany (podmiany) cewki a potem bede szukał dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się