pawlaswrc Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Mam założone sprężyny Eibach Pro Kit i AGXy. Wszystko zakładałem około rok temu, AGX nówki sztuki, sprężyny używane. Były trochę pordzewiałe i tylne miały lekko spłaszczone dolne zwoje (zapewne od dobijania), ale się tym specjalnie nie przejąłem. Sprężyny wypiaskowałem, pomalowałem i wszystko ładnie złożyłem do kupy. Po jakimś czasie zauważyłem, że tył auta jest troczę niżej niż przód, ale gdzieś na forum wyczytałem że Eibach tak ma, ale, że jestem estetą to nie dawało mi to spokoju. Przyszła jesień, zima, deszcz, mokro i z tyłu auta zaczęło dobiegać co jakiś czas chrobotanie. W końcu ostatnio zajrzałem w nadkole i widać, że dolne zwoje leżą na sobie, pewnie w trakcie jazdy ocierają o siebie i to właśnie to mnie doprowadza do szału. Mam rację czy nie? Pewnie używane sprężyny już się wysłużyły i trzeba je wymienić. Jeśli tak, to co sądzicie o FK Automotive: http://allegro.pl/sportowe-sprezyny-obn ... 06682.html Od razu napiszę, że autko musi być obniżone w stosunku do serii. Wiem, że w aukcji są spręzyny do New Age'a ale sprzedawca pisał, że maja do GC i żeby w zamówieniu to zaznaczyć. A nawet jeśli to czy od New Age'a by pasowały? I jeszcze jedno: gdzie i za jaki pieniądz dostanę gumkę wkładaną między sprężynę a talerzyk mcpersona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boju21 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 haha mam identycznie tak samo jak tylko popada to można dostac szału tak z tyłu obciera i chałasuje-poprostu sa juz zużyte sprezyny ,sam chce cos sensownego kupic ale nie wiem co,bo nie chce miec sztywnego auta a bym wolał troszke nizej :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 pawlaswrc, naciągnij na sprężyny węża. Ogrodowego. Przestaną chrobotać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boju21 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 szczur75 ale prosze bez druciarstwa tak??jak to wyglada??ja bym nerwowo nie wytrzymał jak bym wiedział ze mam cos takiego na sprezynach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 szczur75, jak zwykle NIEZAWODNY . A jak już kupię, to nie chciałbyś mi ich założyć? Bo jeśli sam miałbym to robić we Wrocku, to nie mam gdzie. Robiłem to już i wiem co i jak, więc w zasadzie potrzebowałbym tylko miejsce czas, no i sciski do sprężyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 jak to wyglada?? Jak wijący się szlauf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boju21 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 a jakie polecacie sprezyny do gt-ka majac na uwadze komfort ale zarazem troszke sportu..i oczywiscie cenoowo by nie zabijało?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 A czy to możliwe żebym założył sprężyny "do góry nogami"? To są sprężyny progresywne czyli tak w 1/3 wysokości zwój sie zacieśnia, i teraz pytanie laika: Gdzie ma być ta część węższa - na górze, czy na dole? Ja założyłem na dole, i efekt jest taki jak w pierwszym poscie. szczur75, swoją drogą, dzwonilem do Marka K w sprawie tych gum i powiedział mi to samo, co Ty napisałeś z tym wężem. Czyżby jakiś mega MTSowy patent? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 swoją drogą, dzwonilem do Marka K w sprawie tych gum i powiedział mi to samo, co Ty napisałeś z tym wężem. Czyżby jakiś mega MTSowy patent? Ten patent był stosowany fabrycznie np. w Renault 12 (w produkcji chyba od 1968 r.)Mój ojciec miał Dacię -1974 i tam tez były elastyczne węże na końcach wszystkich sprężyn. To są sprężyny progresywne czyli tak w 1/3 wysokości zwój sie zacieśnia, To znaczy,że zwoje są coraz bliżej siebie,czy średnica się stopniowo zmniejsza? Najlepiej zapytaj producenta .Gdy nie masz wskazówek to może w jeden tylko sposób pasują, a jeśli tak lub tak to ( gdy zwoje są coraz bliżej siebie) zakładaj "ciaśniejszą" częścią do dołu.Maja działac jak heper. pozdr. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Zwoje są coraz bliżej siebie, no właśnie tak jak helper. Tyle, że u mnie tego helpera już nie ma, bo właśnie te zwoje leżą jeden na drugim. Z tego co piszesz, założyłem dobrze, czyli helper na dole. Dzięki za wyjaśnienie, wreszcie ktoś się jasno wypowiedział - pomuk poleciał , a to oznacza, że jednak muszę kupić sprężyny. Tym razem raczej nówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się