adamsolberg Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Witam. Sprawa jest skomplikowana... Zaczynam rozglądać się za napędem. Jest jeszcze w miarę ok, leciutko ruszam, żeby nić nie ukręcić. Wg mechanika z 4t. napęd s-turbo/gt/wrx znosi moce do 240-250 kucy. Stety Forek ma więcej i robi się niebezpiecznie. Jest koncepcja na napęd od STi- to jedyna słuszna myśl. Może się ktoś orientuje jak to wygląda, czy bez rzeźby pasuje? Cenowo wiem jak jest, bo trzeba cały układ zmieniać. Chyba, że szukać napędu od Forka Stb/STi z UK? Posiada ktoś wiedzę w tym temacie? Proszę o radę szanownych Forumowiczów. Pozdrawiam!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Witam. Sprawa jest skomplikowana... Zaczynam rozglądać się za napędem. Jest jeszcze w miarę ok, leciutko ruszam, żeby nić nie ukręcić. Wg mechanika z 4t. napęd s-turbo/gt/wrx znosi moce do 240-250 kucy. Stety Forek ma więcej i robi się niebezpiecznie. Jest koncepcja na napęd od STi- to jedyna słuszna myśl. Może się ktoś orientuje jak to wygląda, czy bez rzeźby pasuje? Cenowo wiem jak jest, bo trzeba cały układ zmieniać. Chyba, że szukać napędu od Forka Stb/STi z UK? Posiada ktoś wiedzę w tym temacie? Proszę o radę szanownych Forumowiczów. Pozdrawiam!!! przeszczep do forka, zasadniczo niczym sie nie różni od przeszczepu do wrx-a. musisz mieć standartowo, sprzegło z kołem, skrzynie, wał, lewarek zm. b. , dyfer, najlepiej półosie, zwrotnice, hamulce tył , wszystko z sti. Jak pamietam, jedyna jakaś tam trudność większa , to że w idelanym miejscu wychodzi do tunelu lewarek, ale do ogarmięcia bez problemów 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamsolberg Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Yhmm... To dobra wiadomość carfit Dzięki --->Pomuk. W takim razie trzeba odłożyć trochę zielonych i szukać dawcy. Fajnie, że to potem otwiera nowe możliwości; TD05 i fajna mapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Yhmm... To dobra wiadomość carfit Dzięki --->Pomuk. W takim razie trzeba odłożyć trochę zielonych i szukać dawcy. Fajnie, że to potem otwiera nowe możliwości; TD05 i fajna mapa dawce moge Ci pomóc znaleźć :wink: , jak masz wszystkie graty to jeden dzień i gotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Chyba, że szukać napędu od Forka Stb/STi z UK? Z ST/b to chyba nie bardzo do jakiejś szybkiej jazdy, bo to nie poszperowane jest, na nawrotach auto stoi w miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamsolberg Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 carfit, dzięki. Będę pamiętał i odezwę się jak będę miał $$$ na to. :wink: Premo, no właśnie słyszałem o tym... W takim razie odpada St/b. -- 22 sty 2011, o 16:18 -- I wiem, że wydaje się to może dziwne... Łatwiej kupić SI wrx/ albo sti. Ale Forek jest funkcjonalny na co dzień, do tego nie rzuca się w oczy. Wolę poświęcić jemu więcej uwagi, a z czasem się szarpnąć na jakieś GC8 dla towarzystwa Forkowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 carfit, miałbyś dawcę napędów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się