Skocz do zawartości

Regenracja amortyzatorów STI


plasma555

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

chciałem się dowiedzieć czy jest możliwość regeneracji amortyzatorów STI w NewAge ? Tłuczę mi się tylko jeden. Chciałem wsadzić mu 2 x KYB SR na tył ale nie wiem czy za kilka miesięcy nie będę chciał zmienić auta na coś szybszego dlatego taka decyzja.

 

Jak coś to poruszam się KRK - Zakopane więc może ktoś słyszał o czymś w okolicach ?

 

 

 

 

Pzdr!

Jasiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam oryginalne amorki i potwierdzam to co kajfland pisze.

Mi ostatnio zaczął jeden postukiwać a przy stawaniu i ruszaniu jakby kleiły.

 

Biały smar litowy w spreju. Auto w górę. Psik, psik na golenie. Amorek znowu pracuje, tak miękko jak powinien.

I nie potrzebny smar w sprayu. Trudno go dostać. Ja akurat znalazłem w Norauto. Można na allegro.

Jak masz taki smar w puszce albo w tubie, też możesz nim pojechać.

Ten w sprayu ma właściwie podobną konsystencję.

 

Jak się zrobi cieplej, to planuję wyciągnąć amory i je już porządnie przesmarować.

http://www.subaruforester.org/vbulletin/f70/sti-strut-lubrication-procedures-pics-29677/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki jeden delikatnie pukający amor z STi. W Gdańsku jest firma, która może dorobić nową tuleję z brązu samosmarnego. To właśnie przez tą tuleję, gdy ta się wyrobi, goleń zaczyna obijać o obudowę i charakterystycznie stukać. Nie mieli akurat tego brązu, ale mają mnie powiadomić jak będzie dostawa, bo na jedną tulejkę nie chcieli zamawiać materiału. Jestem ciekawy efektu.

Potwierdzam metodę ze smarowaniem, na jakiś czas pomaga, w zależności od stopnia zużycia amortyzatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hogi, nigdy nie ma dość hardcoru ... to taki jego fetysz :D

 

A wracając do tematu... Zamawiam ten "wysokotemperaturowy biały Smar z Cerflonem 311g" : http://allegro.pl/wysokotemperaturowy-b ... 02023.html

 

Sprawdzimy na co go stać :) a później jak już przestanie się tłuc to znajde żone i płyn od Hogiego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabialem ten temat niestety negatywnie... Oryginalne zaczely stukac, wiec zostaly rozebrane, nasmarowane itd. Przestaly pukac na pare dni... Przesmarowalem smarem litowym i wtedy sie rozklekotaly calkowicie... :evil: Do wymiany. Kupilem uzywane z malym przebiegiem. Zaczely stukac po kilku tysiacach... Smar pomagal na kilka dni...

 

WNIOSKI: po pierwsze, nie kupuj uzywanych STI (najprawdopodobniej zaraz zaczna stukac); robienie- byc moze na wczesnym etapie pomoze, jak juz sie rozklekocza konkretnie, to raczej nie; smar mozna probowac, kosztuje grosze, a czasem podobno pomaga na dluzej...

 

Byc moze szybkosc padania regenerowanych amorkow zalezy tez od ustawienia geometrii...?

Taka spekulacja :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...