Skocz do zawartości

Pompa wspomagania / pasek


Michal K

Rekomendowane odpowiedzi

Od kilku dni rano przy ruszaniu (temp. ok. +1st) zaczął pojawiać się dźwięk ślizgającego się paska klinowego.

Dokładniej słychać go podczas skręcania, ustaje zanim dojadę do bramy garażowej. Rok temu zimą tak nie było więc coś musiało się zmienić :-)

Zakładam, że pompa wspomagania układu kierowniczego działa na osobnym pasku podobnie jak klima, pytanie czy wystarczy naciągnąć czy raczej pasek/rolka do wymiany?

Dźwięki na 100% nie pochodzą z pompy. Przebieg 94k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem takie objawy u siebie rok temu ale je zlekceważyłem.

Przy najbliższym upalaniu na mocno skręconych kołach ( prawie maks ) oznaczało to że padła pompa wspomagania układu kierowniczego i to na tyle, że nie da się zregenerować ( wytarte wżery w korpusie ). Także obstawiam pompę jeżeli się ostatnio wściekałeś a jeżeli to pompa zregeneruj/ wymień zanim padnie całkowicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 7 miesięcy temu...

up!

może komuś się przyda howto odnośnie regeneracji (wymiana łożyska + uszczelniaczy)

czy to można zrobić także z pompą z STI MY06 oraz czy w przypadku konieczności wymiany w grę wchodzi tylko OEM? (cena 3k)

dowiedziałem się że można wymienić tylko zaworek ciśnienia ale nie wiem ile w tym prawdy :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...