Igi_666 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Witam. Jak w temacie. Interesuje mnie z ciekawości czy są jakieś różnicy pomiędzy nadwoziami tak jak to było np w bugeye czy w jeszcze wcześniejszych modelach gdzie wbrew pozorom kombi było troszkę inne pod względem błotników, drzwi a nawet jeśli się nie mylę to maski. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 heh, no i prosze - "pustak" stal sie synonimem Lanosa :?: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 No dobra może tak. Chodzi mi o Imprezę z lat 2007- i do dzisiaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver.sti Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Grunt, że każdy wie o co chodzi GH (2007-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 No co z wami. Ja tu pomuki chce porozdawać a tu nikt nic? Wstyd ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 No co z wami. Ja tu pomuki chce porozdawać a tu nikt nic? Wstyd ;p HB jest biały, a sedan niebieski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 WOW, jestem wzruszony oraz zaszczycony ! Ja bym mógł wypowiedziec sie na temat bo jezdzilem Bugiem WRX, Pustaczkiem oraz STi '07 I mam porównanie 8) STi'08 tez jezdzilem ale jedynie ok 50 km wiec za wiele nie moge powiedziec tylko moje "pierwsze wrażenie". :wink: WOW, jestem wzruszony oraz zaszczycony ! Ja bym mógł wypowiedziec sie na temat bo jezdzilem Bugiem WRX, Pustaczkiem WRX oraz STi '07 I mam porównanie 8) STi'08 tez jezdzilem ale jedynie ok 50 km wiec za wiele nie moge powiedziec tylko moje "pierwsze wrażenie". :wink: Hatchback, ma niżej położony srodek ciezkosci, nizej sie siedzi, nizej jest usytuaowany silnik, co sprawia ze jezdi sie wg mnie bardziej pewnie. Wnętrze jest wyraźnie wieksze, wiecej jest miejsca nad głową, z tyłu pasazerowie tez maja znacznie wiecej miejsca, bagaznik jest takze o wiele wiekszy.Pojawyły sie gadżety takie jak tempomat, ogrzewanie przedniej szyby/wycieraczek, kontrola radia z kierownicy, wyjscie aux, dodatkowe gniazdo 12V. Zawieszenie, jest wyraźnie łagodniej zestrojone, co nie znaczy że traci na swojej sztywnosci, osobiscie dla mnie było z byt łagodne ale jak już wjeżdzalem sie w samochod znalazłem dużo zalet.W szybkich i wolnych łukach oraz w ciasnych zakretach jest bardzo stabilny, jezeli sie jezdzi płynnie i wykonuje spokojne ruchy kierownica. Jazda na codzien jest bardzo konfortowa. Jedynie w jakich warunkach nie jezdzilem, to po szutrze :roll: Silnik, bajka, do tanca i do różańca. 2500k km (Bochnia- San Remo, Włochy) wykonałem z średnim spalaniem 9,8 litra. Bardzo cicha praca, zalety silnika 2,5T, duzo momentu obrotowego z dołu i bardzo duza elastycznosc w porównaniu do 2l. Moc maksymalna osiągalna przy niższej predkosci obrotowej silnika, wyraźnie czuc ze jak krecimy go wysoko, to zamiast jechac to on jedynie wyje :roll: Bug WRX, jest wyraźnie bardziej spartański od GH, jest mniej miejsca w środku, cieżko sie podróżuje osobom z tyłu jezeli jedzie trójka na tylnej kanapie ... jest za duży ścisk :shock: Jednak elemęty wykonania deski wydaja mi sie lepiej wykonane na korzyść modelu GD. GH8 daje wrazenie samochodu bardziej ucywilizowanego. Zawieszenie, wyraźnie sztywniejsze i miałem takie wrażenie ze ma mniej miejsca na prace niz w GH8. Oczywiście samochod zachowywał sie i prowadził rewelacyjnie na zakretach, do tego nie mam zadnych zastrzezen. Silnik, 2L niezawodny, w momecie sprzedazy przejechał około 2XXk km ! Dużo wieksza odczuwalna dziura w zakresie obrotów niż w 2,5T. Maksymalna moc była także uzyskiwana przy wyższych obrotach niż w 2,5L. Mi w mieście troche cieżko sie jeździło, ale da sie przyzwyczaić STi 07, to wiadomo, wg mnie ostatni rasowy samochod, bez sensownie twardy, tluczace sie tylne amortyzatory, głośny, nie ekonomiczny, wieśniacki. Samochod dla jednych samochod do upalania, dla drugich jako samochod do miasta jako alternatywa dla np Ferrari , a dla trzecich samochod ultra lanserski Dla mnie osobiscie. spełnienie moich marzen motoryzacyjnych i wg mnie idealny samochod do dojeżdzania do pracy 8) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Wydaje mi sie ze chodzilo autorowi o roznice pomiedzy egzeplarzami Hatch i Sedan obecnej wersji. Oprocz oczywistych roznic w nadwoziu, wydaje mi sie ze generalnie sa to samochody bardziej do siebie zblizone niz poprzedniej generacji gdzie kombi i sedany roznily sie nie tylko elementami nadwozia, lecz rowniez zawieszenia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się