yorey Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 na ostatnim przeglądzie dostałem informację, że mam trochę oleju w intercoolerze i generalnie widać, że turbina domaga się interwencji - stąd zagwostka: kupować nową czy regenerować starą? Jeśli wybrałbym tą drugą opcję - to: 1. jaka turbina tkwi w tym aucie? 2. kto potrafi to dobrze zregenerować? 3. ile taki zabieg może kosztować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 strzelam ze td04L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 na ostatnim przeglądzie dostałem informację, że mam trochę oleju w intercoolerze To jest normalne zjawisko w samochodach z turbo. Jezeli Cie to nurtuje, to zamontuj puszke do lapania oleju na odmie. Turbo to prawdopodobnie IHI VF40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 yorey, pytaj u "legacowców" : http://forum.subaru.pl/viewforum.php?f=23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 22 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 przejrzałem Legacy`owców, ale bez skutku. Przy okazji - w jakich autach była stosowana jeszcze ta turbawka? Jak jest z foresterem czy WRX`em? Wstępne przemyślenia - nowa jakieś 3kPLN netto, regeneracja poniżej 1kPLN brutto - i bądź tu mądry.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Dlaczego chcesz wymieniac turbo jak jest dobre? To turbo bylo tylko w OBK XT i Legacy GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 22 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 na razie ciągnie, ale pada. Wg mojego specjalisty góra 10kkm żywota przed nim, więc jakoś wiosną muszę je zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 na razie ciągnie, ale pada. Wg mojego specjalisty góra 10kkm żywota przed nim, więc jakoś wiosną muszę je zrobić. Na jakiej podstawie to stwierdziliscie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 na podstawie ponadstandardowej ilości oleju w intercoolerze i zapoceniu olejem samej turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Jaki jest standard ilosci oleju w IC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 nie mam bladego pojęcia, natomiast mam duże zaufanie do mojego mechanika i jeśli on twierdzi, że turbina się kończy, to przyjmuję, że wie co mówi, tym bardziej, że oglądał intercooler i turbinę (oraz całą resztę) jakieś 2 miesiące temu, więc zapewne różnice muszą być znaczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się