Tomasz M Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Witam, pytanie 1. Czy można stosować łańcuchy na oponach 215/65/17 w Outback'u 2010 :?: Pytanie 2. Czy macie namiary na jakieś tańsze od tych,które namierzyłem w necie 1.750 pln :shock: W poprzednich autach (nie subaru ) nigdy nie musialem zakładać, choć zawsze miałem w bagażniku. Myślę,że teraz tym bardziej nie będę musiał z nich skorzystać.Jest jednak mały problem czyli austriacka policja ,która bardzo "kocha" polaków (z wzajemnością ) pozdrawiam Tomasz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Witam,pytanie 1. Czy można stosować łańcuchy na oponach 215/65/17 w Outback'u 2010 :?: Pytanie 2. Czy macie namiary na jakieś tańsze od tych,które namierzyłem w necie 1.750 pln :shock: W poprzednich autach (nie subaru ) nigdy nie musialem zakładać, choć zawsze miałem w bagażniku. Myślę,że teraz tym bardziej nie będę musiał z nich skorzystać.Jest jednak mały problem czyli austriacka policja ,która bardzo "kocha" polaków (z wzajemnością ) pozdrawiam Tomasz Pytaj w innych salonach np. ford , citroen czy opel . Zwykle mają odpowiedniki i zamienniki do różnych rozmiarów . Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 Zobacz w makro, mają różne rozmiary po 70pln , może największy wejdzie na 17".... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wąż Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 ja kupowałem kiedyś łańcuchy w : http://www.Taurus.info.pl/Lancuchy tylko powiedz że interesują Cię łańcuchy Taurus, bo najpierw zaproponują innej firmy za 1000 zł pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
mistrzmarchewy Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 TAK ! ZOBACZ W MAKRO ! ostatnio oglądałem te łańcuszki największe (nie pamiętam rozmiaru ale coś na 225/60 było ale nie jestem pewien ) były w cenie 130 zł za 2 sztuki bo te mniejsze chodza po 70 zł ;p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabio Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Sprawdz to http://allegro.pl/wyprzedaz-nowe-lancuchy-tekstylne-goodyear-g-i1363233852.html zaleta jest: latwy montaz, nie zniszcza w razie czego nadkoli no i fakt ze jak zjedziesz ze sniegu na asfalt to ze musisz je spowrotem demontowac bo w tym wynalazku mozesz jezdzic po asfalcie. Pewnie znajda sie tu przeciwnicy tego produktu, ale to pewnie ci ktorzy nie mieli z tym do czynienia Ja ostatnio polecilem te rozwiazanie kolezance do XC60, zeby sobie tipsow nie popsula Czekam na pierwsze info od niej jak narazie nie miala okazji wyprobowac. Myle ze Good Year nie podpisalby sie pod czyms co jest beeee I pamietaj ze do AWD musisz kupic dwa komplety! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mistrzmarchewy Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Wcale nie prawda do AWD nie zakłada się dwóch kompletów !!! Patrz instrukcja Link to comment Share on other sites More sharing options...
shoshone Posted January 14, 2011 Share Posted January 14, 2011 Witam, Nie moge znalezc nic o lancuchac w instrukcji - mozesz dac namiar na numer strony? Dzieki, P. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabio Posted January 14, 2011 Share Posted January 14, 2011 Wcale nie prawda do AWD nie zakłada się dwóch kompletów !!! Patrz instrukcja Rob tak dalej, powodzenia. Ja od ciebie auta nie kupie. "Really It all depends on how its going to be driven. Most likely you won’t need chains at all but if you do here is what to keep in mind. At slower speeds having chains only on the front should be ok but as the speeds increase it is really a better idea to have all 4 chained or none at all. I usually suggest a set for the front and keep the speeds down if you have to put them on." w skrocie: jezeli jedziesz bardzo bardzo powoli to mozesz rzeczywiscie miec tylko jedna pare. "To be clear, you SHOULD chain up all 4 tires. Or none at all, my preference is stud less snow tires and no chains. But in a emergency, chaining up the front tires, keeping the speeds slow and not allowing the tires to slip will not damage the All Wheel Drive. I am not suggesting to drive it at speeds over 15 mph or for any extended period of time. If you have to stop and chain up with an All Wheel Drive Subaru, you had better be taking it slow. The only way the All Wheel Drive System will become damaged is if there is wheel slippage allowed to occur, or one or more wheels are allowed to spin at a higher rate of speed than the others. Lastly if you look at the amount of wheel well clearance you will see there really isn’t a lot of clearance in the front at all and chains are a means of last resort." w skrocie: jezeli jedziesz troche szybciej od predkosci stania (w miejscu ) zaloz lancuchy na wszystkie kola albo ich wogole nie zakladaj! Polecam artykul: ---> http://allwheeldriveauto.com/your-subaru-snow-tires-and-chains-explained/ bardzo przepraszam wszystkich modow za polecenie zrodla z konkurencyjnego forum (rozumiem ze to lamanie regolaminu ale wiedza Polakow na temat lancuchow ze wzgledu na nasz klimat jest waska i tylko dlatego pozwolilem sobie na taki wybryk dla dobra ogolu. 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now