Skocz do zawartości

shoshone

Nowy
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Krakoff
  • Auto
    Legacy MY10 2.0D

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia shoshone

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. shoshone

    Przwóz rowerów

    Dzieki za potwierdzone "otwarcia" Italianski bagaznik to pewnie Atera - chociaz nie wiem, czy ten nie jest akurat zza Odry. Mniejsza o to. Teraz zostaje problem wybrania i zalozenia haka.... Tu jestem zupelnie swiezy, ale coz - trzeba bedzie poszperac Pozdrawiam, Piotr
  2. shoshone

    Przwóz rowerów

    Witam, Martwi mnie wlasnie problem polozenia zawiasow tylnej klapy w kombii - otwierajac ja dolna krawedz idzie daleko "do tylu" od samego dolu. Widzialem dokladnie ten bagaznik Altera i wydaje mi sie, ze odchyla sie po prostu za malo zeby otworzyc klape. No a 30 kilowy Golden Retriever przez taka szpare mi sie na sikanie nie przecisnie Daj znac jak poszly testy na sucho po zalozeniu haka. Powoli zbieram sie zeby przeprowadzic tez taka operacje. Jak bagaznik na hak nie podpasuje to zostanie opcja przyczepki. Pozdrawiam, Piotr
  3. shoshone

    Przwóz rowerów

    Witam, Pytanie w temacie bagaznika na hak. Z tego co widzialem w InterPacku to takie bagazniki maja mozliwosc odchylenia celem otworzenia tylnej klapy. Komus udala sie ta skomplikowana sztuka? Trzeba o czyms specjalnym wiedziec montujac hak? Na wakacje wypada zabrac 4-osobowa rodzine, psa goldena i 4-ry rowery. Srodek zapakowany na full, box na dach, pies do bagaznika i na placu boju zostaja rowery... Dzieciece mozna by jeszcze od biedy wypozyczyc, ale pozyczenie dobrego MTB dla kolarza amatora to niestety niemiekka sprawa. Pozdrawiam, Piotr
  4. Witam z Powrotem, A jednak - udalo sie bez zadnego problemu. Bylo troche stresu, bo przy -25 srednie spalanie na 200km wyszlo 8.5l/100 - normalnie pali 6-6.2. Zaczalem przeliczac koszty ropy tam i z powrotem Ale jak temperatura podskoczyla do -20 to spalanie wrocilo do normy. Poza tym zadnych sensacji - w srodku cieplo, co jak sie okazuje nie jest regula w nowych samochodach. Paliwo - "zwykla" ropa ze Statoila, po drodze tankowalem w Austrii tez bez zadnych 'Extra'sow i 'Power'ow. Narciarzom polecam tankowanie poza autostrada. Wystarczy zjechac kilometr w bok zeby litr kosztowal 0.20 Eur mniej. Wiadomo - krakowskie centusie No a narty - miod i malina, chociaz zimno. Pozdrawiam, Piotr BTW - Jak smar do lancucha w rowerze to tylko Prolink. Uzywam od 2 lat przez caly rok.
  5. Witam, W tym roku wyz rosyjski zaatakowal akurat przed wyjazdem na narty w Alpy - prognoza pogody nie pozostawia zludzen: -25 Jakies uwagi na co zwrocic uwage w dieslu przed wyjazdem? Tylko prosze nie pisac zeby nie jechac Pozdrawiam, Piotr
  6. Witam, Zima sie konczy, pora zaatakowac problem wyjazdu na wakacje: 4x osoby, 4x rowery, masa szpeja do boxa oraz pies. Wygrzebalem taki wynalazek Ciula pozwalajacy powiesic 4 rowey na haku z mozliwoscia otwierania klapy - wieszak sie uchyla i w teorii mozna otworzyc klape. http://www.thule.com/pl-PL/PL/Products/BikeCarriers/Towbar/Thule%20HangOn%204B%209708.aspx Ale to wymaga haka. Nigdy takowego nie zakladalem, czy ma ktos jakies doswiadczenia? Gdzie zakladac (ASO?), na co zwrocic uwage? Pozdrawiam, Piotr
  7. Witam, Nie moge znalezc nic o lancuchac w instrukcji - mozesz dac namiar na numer strony? Dzieki, P.
  8. Witam, dzieki za info. Chyba zdecyduje sie na Koenig T2 Magic - cena 360PLN, sam-sie-naciaga, wygląda na porządny. Dopytam jeszcze w ASO, ale chyba niestety skończy sie eksperymentem - dobrze, ze jest jeszcze śnieg Szlag mnie trafi - czytam pół dnia jakieś opisy dla Anglików jadacych na narty, że, uwaga, w Europie pada śnieg i trzeba na łańcuchach. Niestety w Subaru jak na razie żadnej pomocy Pozdrawiam, Piotr
  9. Witam, Inne pytanie w sprawie łańcuchów: jako rozmiar oczka? Jade w Alpy, przy złej pogodzie na przełęczach policja niestety czasem wymaga założenia łańcuchów. Dzis odwiedziłem sklep i przytomny sprzedawca zapytał o rozmiar oczka. Wywaliłem na niego gały a on do mnie co mam napisane w instrukcji. No oczywiście nic, sklep Subaru w ogóle o łańcuchach nie słyszał i co gorsza nie polecaja zakładania Wiec dwa pytania: - kto ma napisane cokolwiek w instrukcji o rozmiarze oczka łańcucha śniegowego? U mnie niestety hmm zima - jakiego rozmiaru używacie? 12mm? 10mm? W tego co widze, to tańszy łańcuch == większe oczko ? P.
  10. Witam, Swego czasu serwisowalem auto w serwisie Mitsubishi w Opolu. Razu jednego (2008?) podjezdzam, a tu lezy blok silnika z doslownie rozsmarowanym tlokiem. Nie przypomne sobie teraz dokladnie szczegolow, ale byl to praktycznie "nowy" (chyba byla mowa o 60Kkm) silnik z Pajero. Tlok po prostu sie rozsypal i rozsmarowal po bebechach. Wygladalo niezle, na szczescie na gwarancji Takze to chyba niestety choroba nowoczesnej motoryzacji, nie koniecznie końkretnej marki. P.
  11. Dokladnie tak. U mnie bylo blisko punktu przegiecia, desperacja narastala. A tu nagle ciach i cisza. Od razu biorytm w gore P.
  12. Witam, Dopytac chcialem o wspomniany Statoil Diesel Gold. Tankuje na Statoilu, bo akurat ta stacje mam po drodze, ale nie Gold'a. Przy kupnie zostalem poinformowany, ze wszelkie Gold'y, Vervy i Ultimaty sa uszlachetniane dodatkami, bez ktorych silnik da sobie spokojnie rade. Zgodnie z rada leje "zwyklego" Statoil Dieslai przyznam, ze przy przebiegu 8Kkm nie zaznalem zadnych kalibracji. Sluch mam dobry i raczej bym poznal - tym bardziej, ze opisywane zjawiska sa raczej dramatyczne A wiec - moze lepiej bez Gold'a? Pozdrawiam, P.
  13. Witam, Mialem ten sam problem we wrzesniu - przyczyna byl faktycznie czujnik nacisku sprzegla. Jak juz wiedzialem co, to troche mniej mnie to wkurzalo Przeszlo samoistnie po jakichs 2-3 tygodniach i teraz jest cisza. P.
  14. Witam, Mialem podobne nieszczescie po 3K km w Legacy MY'10 - w srodku wakacji cos nagle zaczelo z tylu dzieciolic. Po powrocie z wyjazdu bylem bezwzgledny: pusty bagaznik, wszystkie styropiany z gratami out, kratka wykrecona i zona za kierownice a ja do bagaznika. Wtedy to dopiero zgrzypialo Obstawialem na kawalek plastiku, ktory siedzi w tylnej klapie kolo zamka. Nie chcialem tykac sam, bo najlepiej bylo zdemontowac kawal plastiku. Podjechalem do ASO z gotowa diagnoza. Przesmarowali (mechanik wspominal o "odbojniku") i przeszlo jak reka odjal. Pozdrawiam, Piotr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...