ggggtt Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Czy występują jakies znaczace roznice w budzie GC Turbo i NA? Czy spokojnie pod graty z STI mozna szukac wolnegossaka, ktorego latwiej znalezc w rozsadnym stanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Czy występują jakies znaczace roznice w budzie GC Turbo i NA? Nie Czy spokojnie pod graty z STI mozna szukac wolnegossaka, ktorego latwiej znalezc w rozsadnym stanie? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 obiegowa, niesprawdzona opinia pospólstwa mówi, że buda 1,6L N/A jest lżejsza od 2L turbo....ale nikt nie ważył, i nikt tego nie wie na pewno.... na pewno wiadomo, że gabarytowo wszystko pasuje i jest kompatybilne w dużym stopniu... włożenie gratów STI do budy ssaka nie jest żadnym problemem, wszystko pasi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 obiegowa, niesprawdzona opinia pospólstwa mówi, że buda 1,6L N/A jest lżejsza od 2L turbo....ale nikt nie ważył, i nikt tego nie wie na pewno.... na pewno nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się