mmg Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Witam kolegów Przydałoby się wymienić maglownicę w mojej Imprezce, czy występowały różnie przełożenia? Oczywiście chodzi o jak najkrótsze pasujące... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Wystepowaly rozne. Zaleznie od tego czy turbo, czy NA, czy STi TypeR/TypeRA (te ostatnie chyba najkrotsze jakie z fabryki wyjezdzaly - cos ok. 2.7 obrotu lock-to-lock) Przy czym z STi GC8 raczej pozytku mial nie bedziesz, bo wystepowaly tylko w wersji RHD Ale za to pewnym nakladem kosztow i dlubaniny mozna zalozyc z new age STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 hmm. wszystkie klasyki SI turbo UK-spec miały 2,7 obrotu lock to lock. Najkrótsza przekładania z tego co mi wiadomo była w s201 i miała 2,25. Aktualnie taką mam u siebie ale z moich pomiarów ma 2,4. mmg, w twoim przypadku (auto LHD) szukałbym przekładni z newage STI i przerobił wałek łączący przekładnie z wałkiem kierownicą. PS. GC8 wrx i sti miały też przekładnie 2,7 i większość type R i RA. Jeśli TypeR, RA wyposażony był fabrycznie w krótką przekładnie miał naklejkę na tylnej szybie o tym mówiąca -> Short Steering Rack Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 No moze - nie wiem jak mialy turbo 2000 - ale LHD, zwykle GT mialo raczej 3.2 lock to lock A pytajacy szuka i tak chyba do LHD - wiec zostaje mu albo 3.2, albo 3 (tyle zdaje sie ma pasujaca przekladnia z NA), albo dlubanie z przekladnia z new age sti. s201 to taka egzotyka, ze w sumie nawet nie ma co nad nia dumac za wiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się