Skocz do zawartości

Impreza GC przełożenie układu kierowniczego


mmg

Rekomendowane odpowiedzi

Wystepowaly rozne. Zaleznie od tego czy turbo, czy NA, czy STi TypeR/TypeRA (te ostatnie chyba najkrotsze jakie z fabryki wyjezdzaly - cos ok. 2.7 obrotu lock-to-lock)

Przy czym z STi GC8 raczej pozytku mial nie bedziesz, bo wystepowaly tylko w wersji RHD

 

Ale za to pewnym nakladem kosztow i dlubaniny mozna zalozyc z new age STI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm. wszystkie klasyki SI turbo UK-spec miały 2,7 obrotu lock to lock. Najkrótsza przekładania z tego co mi wiadomo była w s201 i miała 2,25. Aktualnie taką mam u siebie ale z moich pomiarów ma 2,4. mmg, w twoim przypadku (auto LHD) szukałbym przekładni z newage STI i przerobił wałek łączący przekładnie z wałkiem kierownicą.

 

PS. GC8 wrx i sti miały też przekładnie 2,7 i większość type R i RA. Jeśli TypeR, RA wyposażony był fabrycznie w krótką przekładnie miał naklejkę na tylnej szybie o tym mówiąca -> Short Steering Rack

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No moze - nie wiem jak mialy turbo 2000 - ale LHD, zwykle GT mialo raczej 3.2 lock to lock

A pytajacy szuka i tak chyba do LHD - wiec zostaje mu albo 3.2, albo 3 (tyle zdaje sie ma pasujaca przekladnia z NA), albo dlubanie z przekladnia z new age sti.

 

s201 to taka egzotyka, ze w sumie nawet nie ma co nad nia dumac za wiele :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...