Jump to content

Impreza GC przełożenie układu kierowniczego


mmg

Recommended Posts

Wystepowaly rozne. Zaleznie od tego czy turbo, czy NA, czy STi TypeR/TypeRA (te ostatnie chyba najkrotsze jakie z fabryki wyjezdzaly - cos ok. 2.7 obrotu lock-to-lock)

Przy czym z STi GC8 raczej pozytku mial nie bedziesz, bo wystepowaly tylko w wersji RHD

 

Ale za to pewnym nakladem kosztow i dlubaniny mozna zalozyc z new age STI

Link to comment
Share on other sites

hmm. wszystkie klasyki SI turbo UK-spec miały 2,7 obrotu lock to lock. Najkrótsza przekładania z tego co mi wiadomo była w s201 i miała 2,25. Aktualnie taką mam u siebie ale z moich pomiarów ma 2,4. mmg, w twoim przypadku (auto LHD) szukałbym przekładni z newage STI i przerobił wałek łączący przekładnie z wałkiem kierownicą.

 

PS. GC8 wrx i sti miały też przekładnie 2,7 i większość type R i RA. Jeśli TypeR, RA wyposażony był fabrycznie w krótką przekładnie miał naklejkę na tylnej szybie o tym mówiąca -> Short Steering Rack

Link to comment
Share on other sites

No moze - nie wiem jak mialy turbo 2000 - ale LHD, zwykle GT mialo raczej 3.2 lock to lock

A pytajacy szuka i tak chyba do LHD - wiec zostaje mu albo 3.2, albo 3 (tyle zdaje sie ma pasujaca przekladnia z NA), albo dlubanie z przekladnia z new age sti.

 

s201 to taka egzotyka, ze w sumie nawet nie ma co nad nia dumac za wiele :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...