marek790 Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Nagle mój wolnossak o poj. 2.0 zaczął kopcić ok. 5l więcej na 100km czyli teraz pali 15l/100 - przy normalnej jeźćdzie. Co może być tego powodem? - brak kodu błędu - świece nowe - przewody WN nowe - czujniki (położenia wału i stukowy) przeczyszczone - filtr powietrza - w miarę czysty - przepływka przeczyszczona i sprawna - saonda lambda sprawna (sprawdzana w warsztacie) - aha - przy wolnych obrotach jest mulasty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Miałem raz podobny problem, ale w upały. Włączona klimatyzacja powodowała przegrzewanie silnika, ten przegrzany silnik mulił na niskich obrotach i szarpał, do tego spalając ilości paliwa godne GTka :roll: przepłukanie chłodnic pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 30 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Giechu, takie płukanki już robiłem wiosną. Pomogło na chłodzenie podczas korków. Ktoś mi podpowiedział, że może to być zapchany katalizator. Prawda to? I jesli tak to który? pierwszy czy drugi? -- 30 paź 2010, o 21:23 -- Skoro wszyscy nabrali wody w usta więc wyciąłem dwa katy. I nic. Autko chodzi głośniej ale nadal mulasto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 A co z filtrem powietrza? Raczej tak gwałtownie nie zwiększy spalania ale to tania rzecz do sprawdzenia i ma wpływ na dolegliwości twego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 GeOrGe, filtr wymieniłem na nowy - nadal bez zmian. Przeczyściłem przepustnicę (choć tam nie ma co czyścić gdyż nie odkręcałem czujnika) a dziś posprawdzam wszystkie styki i kostki. Zastanawia mnie jeszcze filtr paliwa. Ale czy on by spowodował taki skok spalania i to, że auto jest mulaste? Może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Mnie spalał 2 litry więcej po wymianie opon na letnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tynek Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Nagle mój wolnossak o poj. 2.0 zaczął kopcić ok. 5l więcej na 100km czyli teraz pali 15l/100 - przy normalnej jeźćdzie. Co może być tego powodem?1 brak kodu błędu 2 świece nowe 3 przewody WN nowe .... 2 i 3. nowa świeca mogła być wadliwa, to samo tyczy się kabli - wtedy samochód szarpie, zazwyczaj koło 3tys. ale warto sprawdzić. Giechu, ...Ktoś mi podpowiedział, że może to być zapchany katalizator. Prawda to? I jesli tak to który? pierwszy czy drugi? -- 30 paź 2010, o 21:23 -- Skoro wszyscy nabrali wody w usta więc wyciąłem dwa katy. I nic. Autko chodzi głośniej ale nadal mulasto. brak katów to większe spalanie i zamulony motor do 3,5-4tys obr GeOrGe,....Zastanawia mnie jeszcze filtr paliwa. Ale czy on by spowodował taki skok spalania i to, że auto jest mulaste? Może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? filtr paliwa ma jak najbardziej wpływ na zamulenie silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Nagle mój wolnossak o poj. 2.0 zaczął kopcić ok. 5l więcej na 100km czyli teraz pali 15l/100 - przy normalnej jeźćdzie. Co może być tego powodem?1 brak kodu błędu 2 świece nowe 3 przewody WN nowe .... 2 i 3. nowa świeca mogła być wadliwa, to samo tyczy się kabli - wtedy samochód szarpie, zazwyczaj koło 3tys. ale warto sprawdzić. Giechu, ...Ktoś mi podpowiedział, że może to być zapchany katalizator. Prawda to? I jesli tak to który? pierwszy czy drugi? -- 30 paź 2010, o 21:23 -- Skoro wszyscy nabrali wody w usta więc wyciąłem dwa katy. I nic. Autko chodzi głośniej ale nadal mulasto. brak katów to większe spalanie i zamulony motor do 3,5-4tys obr GeOrGe,....Zastanawia mnie jeszcze filtr paliwa. Ale czy on by spowodował taki skok spalania i to, że auto jest mulaste? Może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? filtr paliwa ma jak najbardziej wpływ na zamulenie silnika Miałem raczej na myśli filtr powierza a napisałem paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 - saonda lambda sprawna (sprawdzana w warsztacie) A wskazania jej prawidłowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 szczur75, wskazania prawidłowe. Coś tam widkziałem jak skacze 0,4 - 0,7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Powinno skakać od ok 0,1 do 0,9V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiSubi Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 ja bym sprawdził sonde lambda, czujnik temperatury cieczy i przepływke o ile posiadasz.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 HubiSubi, przepływka jak już pisałem jest ok. Ale czujniki temperatury i mnie zastanawiają. Wiem, że są dwa. Na wolne obroty silnik wskakuje zawsze tak samo a temp. na silniki wg wskazań na zegarach też jest w przedziale jak zawsze. Zatem czy jest możliwość, że któryś czujnik temperatury źle wskazuje? Zmieniłem filtr paliwa i przeczyściłem możliwie dostępne kostki - nadal bez zmian. Czekam na przewody WN. Te założone jakieś 2 m-ce temu nie podobają mi się, mam wrażenie, że leciutko iskrzą - sprawdzałem w nocy. Zmiana przewodów WN nic nie zmieniła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się