Skocz do zawartości

Problem z ISR


piotrr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na forum jestem nowy i od razu z problemem, niestety, ale do rzeczy

Problem dotyczy niesprawnego modułu ISR - zakwalifikowany do wymiany w serwisie w marcu czy kwietniu 2010,

Od tamtego czasu nie mogę doczekać się wymiany ww urządzenia - mimo że serwis w Bstoku już co najmniej dwukrotnie

się ze mną umawiał - w końcu odwołując - z powodu niedostarczenia urządzenia.

Zdaję sobie sprawę że usługę związana z ISR wykonuje firma współpracująca z SIP - skoro jednak

współpracujecie z tym usługodawcą - w pewnym sensie odpowiadacie za jego poczynania.

Póki co sprawy związane z ISR próbowałem załatwić przez serwis a właściwie Kierownika serwisu w B-stoku /Grafix/.

Niestety w mojej sprawie z mojej perspektywy nic się nie dzieje

Proszę o ewentualną pomoc - w kontakcie z Państwa partnerem - z mojej perspektywy sprawa jest Żenująca

Kierownik serwisu w Grafixie - będzie wiedział o kogo chodzi - Legacy 2008, diesel

Pytanie do forumowiczów: Czy ktoś jeszcze miał takie problemy z firmą obsługującą ISR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak to działa? Czy jest możliwość samodzielnego sprawdzenia działania modułu między wizytami w serwisie ...i mieć pewność, że jeśli się coś wydarzy na trasie zostaniemy zlokalizowani?

Bardzo łatwo to sprawdzić :D - wystarczy połączyć się z centralą ISR za pośrednictwem modułu i poprosić ich o podanie Twojej lokalizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Bardzo przepraszam za powstały problem.

 

Zaalarmowani Pańskim wpisem ( dziekuję !) dokonaliśmy w międzyczasie korektury procedur ( spotkanie z Keratronik ).

 

Jestem głęboko przekonany, że sytuacja taka w przyszłości się nie powtórzy.

Zakładam także, że w Pańskim przypadku nastąpił już odpowiedni kontakt i temat jest w drodze rozwiązania.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

 

Faktycznie, serwis już się ze mną skontaktował - mam nadzieję poinformować w poniedziałek lub wtorek

o szczęśliwym zakończeniu sprawy.

Serdecznie dziękuję za pomoc.

Forum okazało się skuteczniejsze niż kierownik serwisu - korekty procedur chyba więc na miejscu.

 

pozdrawiam

 

-- Wt paź 05, 2010 10:25 pm --

 

Witam ponownie

Informuję że mam już w samochodzie nowy ISR 2

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...