Jump to content

Problem z ISR


piotrr

Recommended Posts

Posted

Witam, na forum jestem nowy i od razu z problemem, niestety, ale do rzeczy

Problem dotyczy niesprawnego modułu ISR - zakwalifikowany do wymiany w serwisie w marcu czy kwietniu 2010,

Od tamtego czasu nie mogę doczekać się wymiany ww urządzenia - mimo że serwis w Bstoku już co najmniej dwukrotnie

się ze mną umawiał - w końcu odwołując - z powodu niedostarczenia urządzenia.

Zdaję sobie sprawę że usługę związana z ISR wykonuje firma współpracująca z SIP - skoro jednak

współpracujecie z tym usługodawcą - w pewnym sensie odpowiadacie za jego poczynania.

Póki co sprawy związane z ISR próbowałem załatwić przez serwis a właściwie Kierownika serwisu w B-stoku /Grafix/.

Niestety w mojej sprawie z mojej perspektywy nic się nie dzieje

Proszę o ewentualną pomoc - w kontakcie z Państwa partnerem - z mojej perspektywy sprawa jest Żenująca

Kierownik serwisu w Grafixie - będzie wiedział o kogo chodzi - Legacy 2008, diesel

Pytanie do forumowiczów: Czy ktoś jeszcze miał takie problemy z firmą obsługującą ISR?

Posted

trudno powiedzieć jak na razie to pierwszy przypadek na forum chyba :wink:

 

a z ciekawości - jak stwierdziłeś uszkodzenie modułu?

Posted

Serwis stwierdził uszkodzenie modułu

Objawy - Pan w centrali obsługującej ISR nie potrafi zlokalizować auta

Posted

To jak to działa? Czy jest możliwość samodzielnego sprawdzenia działania modułu między wizytami w serwisie ...i mieć pewność, że jeśli się coś wydarzy na trasie zostaniemy zlokalizowani?

Posted
To jak to działa? Czy jest możliwość samodzielnego sprawdzenia działania modułu między wizytami w serwisie ...i mieć pewność, że jeśli się coś wydarzy na trasie zostaniemy zlokalizowani?

Bardzo łatwo to sprawdzić :D - wystarczy połączyć się z centralą ISR za pośrednictwem modułu i poprosić ich o podanie Twojej lokalizacji.

  • Ojciec Założyciel
Posted

Bardzo przepraszam za powstały problem.

 

Zaalarmowani Pańskim wpisem ( dziekuję !) dokonaliśmy w międzyczasie korektury procedur ( spotkanie z Keratronik ).

 

Jestem głęboko przekonany, że sytuacja taka w przyszłości się nie powtórzy.

Zakładam także, że w Pańskim przypadku nastąpił już odpowiedni kontakt i temat jest w drodze rozwiązania.

 

Pozdrowienia

Posted

Witam ponownie

 

Faktycznie, serwis już się ze mną skontaktował - mam nadzieję poinformować w poniedziałek lub wtorek

o szczęśliwym zakończeniu sprawy.

Serdecznie dziękuję za pomoc.

Forum okazało się skuteczniejsze niż kierownik serwisu - korekty procedur chyba więc na miejscu.

 

pozdrawiam

 

-- Wt paź 05, 2010 10:25 pm --

 

Witam ponownie

Informuję że mam już w samochodzie nowy ISR 2

pozdrawiam

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...