piotrr Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Witam, na forum jestem nowy i od razu z problemem, niestety, ale do rzeczy Problem dotyczy niesprawnego modułu ISR - zakwalifikowany do wymiany w serwisie w marcu czy kwietniu 2010, Od tamtego czasu nie mogę doczekać się wymiany ww urządzenia - mimo że serwis w Bstoku już co najmniej dwukrotnie się ze mną umawiał - w końcu odwołując - z powodu niedostarczenia urządzenia. Zdaję sobie sprawę że usługę związana z ISR wykonuje firma współpracująca z SIP - skoro jednak współpracujecie z tym usługodawcą - w pewnym sensie odpowiadacie za jego poczynania. Póki co sprawy związane z ISR próbowałem załatwić przez serwis a właściwie Kierownika serwisu w B-stoku /Grafix/. Niestety w mojej sprawie z mojej perspektywy nic się nie dzieje Proszę o ewentualną pomoc - w kontakcie z Państwa partnerem - z mojej perspektywy sprawa jest Żenująca Kierownik serwisu w Grafixie - będzie wiedział o kogo chodzi - Legacy 2008, diesel Pytanie do forumowiczów: Czy ktoś jeszcze miał takie problemy z firmą obsługującą ISR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 trudno powiedzieć jak na razie to pierwszy przypadek na forum chyba :wink: a z ciekawości - jak stwierdziłeś uszkodzenie modułu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Serwis stwierdził uszkodzenie modułu Objawy - Pan w centrali obsługującej ISR nie potrafi zlokalizować auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abend Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 To jak to działa? Czy jest możliwość samodzielnego sprawdzenia działania modułu między wizytami w serwisie ...i mieć pewność, że jeśli się coś wydarzy na trasie zostaniemy zlokalizowani? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalbert74 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 To jak to działa? Czy jest możliwość samodzielnego sprawdzenia działania modułu między wizytami w serwisie ...i mieć pewność, że jeśli się coś wydarzy na trasie zostaniemy zlokalizowani? Bardzo łatwo to sprawdzić - wystarczy połączyć się z centralą ISR za pośrednictwem modułu i poprosić ich o podanie Twojej lokalizacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 30 Września 2010 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Bardzo przepraszam za powstały problem. Zaalarmowani Pańskim wpisem ( dziekuję !) dokonaliśmy w międzyczasie korektury procedur ( spotkanie z Keratronik ). Jestem głęboko przekonany, że sytuacja taka w przyszłości się nie powtórzy. Zakładam także, że w Pańskim przypadku nastąpił już odpowiedni kontakt i temat jest w drodze rozwiązania. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 5 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Witam ponownie Faktycznie, serwis już się ze mną skontaktował - mam nadzieję poinformować w poniedziałek lub wtorek o szczęśliwym zakończeniu sprawy. Serdecznie dziękuję za pomoc. Forum okazało się skuteczniejsze niż kierownik serwisu - korekty procedur chyba więc na miejscu. pozdrawiam -- Wt paź 05, 2010 10:25 pm -- Witam ponownie Informuję że mam już w samochodzie nowy ISR 2 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się