piotrr Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 Witam, na forum jestem nowy i od razu z problemem, niestety, ale do rzeczy Problem dotyczy niesprawnego modułu ISR - zakwalifikowany do wymiany w serwisie w marcu czy kwietniu 2010, Od tamtego czasu nie mogę doczekać się wymiany ww urządzenia - mimo że serwis w Bstoku już co najmniej dwukrotnie się ze mną umawiał - w końcu odwołując - z powodu niedostarczenia urządzenia. Zdaję sobie sprawę że usługę związana z ISR wykonuje firma współpracująca z SIP - skoro jednak współpracujecie z tym usługodawcą - w pewnym sensie odpowiadacie za jego poczynania. Póki co sprawy związane z ISR próbowałem załatwić przez serwis a właściwie Kierownika serwisu w B-stoku /Grafix/. Niestety w mojej sprawie z mojej perspektywy nic się nie dzieje Proszę o ewentualną pomoc - w kontakcie z Państwa partnerem - z mojej perspektywy sprawa jest Żenująca Kierownik serwisu w Grafixie - będzie wiedział o kogo chodzi - Legacy 2008, diesel Pytanie do forumowiczów: Czy ktoś jeszcze miał takie problemy z firmą obsługującą ISR?
slesz Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 trudno powiedzieć jak na razie to pierwszy przypadek na forum chyba :wink: a z ciekawości - jak stwierdziłeś uszkodzenie modułu?
piotrr Posted September 22, 2010 Author Posted September 22, 2010 Serwis stwierdził uszkodzenie modułu Objawy - Pan w centrali obsługującej ISR nie potrafi zlokalizować auta
abend Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 To jak to działa? Czy jest możliwość samodzielnego sprawdzenia działania modułu między wizytami w serwisie ...i mieć pewność, że jeśli się coś wydarzy na trasie zostaniemy zlokalizowani?
adalbert74 Posted September 24, 2010 Posted September 24, 2010 To jak to działa? Czy jest możliwość samodzielnego sprawdzenia działania modułu między wizytami w serwisie ...i mieć pewność, że jeśli się coś wydarzy na trasie zostaniemy zlokalizowani? Bardzo łatwo to sprawdzić - wystarczy połączyć się z centralą ISR za pośrednictwem modułu i poprosić ich o podanie Twojej lokalizacji.
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Posted September 30, 2010 Ojciec Założyciel Posted September 30, 2010 Bardzo przepraszam za powstały problem. Zaalarmowani Pańskim wpisem ( dziekuję !) dokonaliśmy w międzyczasie korektury procedur ( spotkanie z Keratronik ). Jestem głęboko przekonany, że sytuacja taka w przyszłości się nie powtórzy. Zakładam także, że w Pańskim przypadku nastąpił już odpowiedni kontakt i temat jest w drodze rozwiązania. Pozdrowienia
piotrr Posted October 5, 2010 Author Posted October 5, 2010 Witam ponownie Faktycznie, serwis już się ze mną skontaktował - mam nadzieję poinformować w poniedziałek lub wtorek o szczęśliwym zakończeniu sprawy. Serdecznie dziękuję za pomoc. Forum okazało się skuteczniejsze niż kierownik serwisu - korekty procedur chyba więc na miejscu. pozdrawiam -- Wt paź 05, 2010 10:25 pm -- Witam ponownie Informuję że mam już w samochodzie nowy ISR 2 pozdrawiam
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.