Jump to content

Moj swap.


RadRSTI

Recommended Posts

Stwierdzilem ze zaloze nowy temat gdzie bede mog robic updaty mojego swapa...

 

na dzien dzisiejszy jestesmy troche spoznieni AXIS sie troszke spoznilo z blokiem i dopiero teraz chlopaki wkladaja silnik, skrzynia biegow, differencjaly, poloski i takie tam tez dopiero przedwczoraj sie pojawily....

EDIT. dla tych co niewiedza co to za silnik, jest to MY05 USDM STI, 600 mil przebiegu.

fotki:

rad_1.jpg

rad_4.jpg

rad_3.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Stage 3 axis, niepotrzebuje wiecej(poza tym i tak zona chce mnie prawie z domu wygonic za wydane $$$), jako ze maksymalnie chce zeby auto mialo nie wiecej niz 350whp....moze 400 czasami, jak boost podniose. Blok wybralem w sumie dla bezpieczenstwa, wiem ze stock sti block by wytrzymal taka moc.

Nie jestem fanem drag racing, wiec napewno auto nie jest budowane pod ta dyscypline(wybral bym inna platforme jak by tak bylo), raczej dla track racing i auto-x, ma miec jak najmniejszego laga co sie wiaze z mniejsza turbina...jaka to jeszcze niewiem.

 

PS.Sorry ze nie umiem pisac po polsku....ale jest tu prawie 3 w nad ranem...i spiacy jestem :)

Link to comment
Share on other sites

piszcie moze jednak po polsku i nie na pw. robi sie ciekawie :mrgreen: .

marcin, 2 drzwi i spore przerobki.. hmm wyglada troche znajomo, prawda :?: :wink:

 

ps. radrsti - widze, ze masz kierownice z porzadnego auta 8)

Link to comment
Share on other sites

Hehehe, mozesz pisac po angielsku ;)

Poza tym i tak Ci idzie lepiej niz znacznej czesci naszych rodakow mieszkajacych nad Wisla.

A jakie masz glowice, z jakiego silnika? Jaki komputer? Skrzynia zapewne 6speed, moze byc troche krotka, chociaz z malego turbo moze bedzie ok.

Skrzynia 6 speed z dccd(jak dojdzie na czas komputer do dccd), a glowice to są heads? jesli tak to sa stock......komputer na razie bedzie utec...tak szczerze to na poczatku nie bedzie to zbyt ekscytujace auto, poniewaz wszystko jak narazie przekroczylo moj budzet ponad 2 krotnie i musze sie wstrzymac z dalsza modyfikacja.....a musze jeszcze 2 auto kupic(nowe legacy 2.5gt moze...), wiec sie wstrzymam jeszcze, zreszta i tak juz w tym roku nigdzie nie wystartuje wiec co mi tam :)

 

PS. Ja w USA jestem dopiero 6 rok, wiec mam nadzieje ze mowie dobrze po polsku ;)

Link to comment
Share on other sites

Tak, dobrze mówisz. :wink:

A glowice to sa heads. Rozumiem, ze stock, ale stock z 2.5RS czy z 2.5STi?

Z budzetami zazwyczaj tak jest, ze cos przekraczaja. Ja moje drugie coupe bede mial przygotowane na ulice i na tor. Tez na 2.5 litra STi bloku, ale z kutymi tlokami, glowice i walki z STi model V. Skrzynie bede mial 5 biegowa, poniewaz wole dluzsze biegi, a silnik nie bedzie sie krecil do 8500 jak ten z wyscigowki tylko do okolo 7200.

Link to comment
Share on other sites

caly silnik jest z USDM STI(nowiutki 600 mil na odo.), skrzynia i wszystko inne tez...w sumie tylko buda zostaje z RS-a, nie chcialem 5 biegowej bo nie jest tak wytrzymala jak 6.

Kupilem rozbitego STI i tak powoli wszystko przekladamy.

U mnie rev limiter tez bedzie ustwiony na mniej wiecej 7k.

Auto bylo zwarzone przed swapem i wyszlo 2642lb.

Legacy 2.0 turbo '92-94r

 

Dzieki :D

Link to comment
Share on other sites

maly update. Auto jest gotowe, teraz tylko czekam az dojedzie do mnie z kaliforni.

rev limiter jest ustawiony na 8000rpm, tylko szkoda ze vf-39 tak daleko nie pociagnie :(

W kazdym razie w tej chwili bede zmienial biegi okolo 6500 rpm(jak juz dotre silnik).

Link to comment
Share on other sites

O, to i tak nie będzie się kręcił wysoko. Masz jakieś wykresy z hamowni, etc?

 

LOL ja jeszce auta na oczy niewidzialem...nie oczekuje wiecej niz 250-260awhp(regularne sti robi na naszyn dyno 225whp), pamietaj ze wszystko jest stock oprocz block i wszystkiego z nim zwiazanego....starczy mi narazie, jak sie nim naucze jezdzic wtedy pomysle o wiekszej mocy.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...