RadRSTI Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Stwierdzilem ze zaloze nowy temat gdzie bede mog robic updaty mojego swapa... na dzien dzisiejszy jestesmy troche spoznieni AXIS sie troszke spoznilo z blokiem i dopiero teraz chlopaki wkladaja silnik, skrzynia biegow, differencjaly, poloski i takie tam tez dopiero przedwczoraj sie pojawily.... EDIT. dla tych co niewiedza co to za silnik, jest to MY05 USDM STI, 600 mil przebiegu. fotki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Jakie masz głowice i jakie masz targety jeśli chodzi o moc, moment i osiągi? Jakie zastosowanie auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Stage 3 axis, niepotrzebuje wiecej(poza tym i tak zona chce mnie prawie z domu wygonic za wydane $$$), jako ze maksymalnie chce zeby auto mialo nie wiecej niz 350whp....moze 400 czasami, jak boost podniose. Blok wybralem w sumie dla bezpieczenstwa, wiem ze stock sti block by wytrzymal taka moc. Nie jestem fanem drag racing, wiec napewno auto nie jest budowane pod ta dyscypline(wybral bym inna platforme jak by tak bylo), raczej dla track racing i auto-x, ma miec jak najmniejszego laga co sie wiaze z mniejsza turbina...jaka to jeszcze niewiem. PS.Sorry ze nie umiem pisac po polsku....ale jest tu prawie 3 w nad ranem...i spiacy jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Hehehe, mozesz pisac po angielsku Poza tym i tak Ci idzie lepiej niz znacznej czesci naszych rodakow mieszkajacych nad Wisla. A jakie masz glowice, z jakiego silnika? Jaki komputer? Skrzynia zapewne 6speed, moze byc troche krotka, chociaz z malego turbo moze bedzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 piszcie moze jednak po polsku i nie na pw. robi sie ciekawie . marcin, 2 drzwi i spore przerobki.. hmm wyglada troche znajomo, prawda :?: :wink: ps. radrsti - widze, ze masz kierownice z porzadnego auta 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 ps. radrsti - widze, ze masz kierownice z porzadnego auta 8) No wlasnie z japoni mi ja przywiezli...ale niewiem od jakiego subaru ona jest....??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Hehehe, mozesz pisac po angielsku Poza tym i tak Ci idzie lepiej niz znacznej czesci naszych rodakow mieszkajacych nad Wisla. A jakie masz glowice, z jakiego silnika? Jaki komputer? Skrzynia zapewne 6speed, moze byc troche krotka, chociaz z malego turbo moze bedzie ok. Skrzynia 6 speed z dccd(jak dojdzie na czas komputer do dccd), a glowice to są heads? jesli tak to sa stock......komputer na razie bedzie utec...tak szczerze to na poczatku nie bedzie to zbyt ekscytujace auto, poniewaz wszystko jak narazie przekroczylo moj budzet ponad 2 krotnie i musze sie wstrzymac z dalsza modyfikacja.....a musze jeszcze 2 auto kupic(nowe legacy 2.5gt moze...), wiec sie wstrzymam jeszcze, zreszta i tak juz w tym roku nigdzie nie wystartuje wiec co mi tam PS. Ja w USA jestem dopiero 6 rok, wiec mam nadzieje ze mowie dobrze po polsku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Tak, dobrze mówisz. :wink: A glowice to sa heads. Rozumiem, ze stock, ale stock z 2.5RS czy z 2.5STi? Z budzetami zazwyczaj tak jest, ze cos przekraczaja. Ja moje drugie coupe bede mial przygotowane na ulice i na tor. Tez na 2.5 litra STi bloku, ale z kutymi tlokami, glowice i walki z STi model V. Skrzynie bede mial 5 biegowa, poniewaz wole dluzsze biegi, a silnik nie bedzie sie krecil do 8500 jak ten z wyscigowki tylko do okolo 7200. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesoly Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 ps. radrsti - widze, ze masz kierownice z porzadnego auta 8) No wlasnie z japoni mi ja przywiezli...ale niewiem od jakiego subaru ona jest....??? Legacy 2.0 turbo '92-94r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 caly silnik jest z USDM STI(nowiutki 600 mil na odo.), skrzynia i wszystko inne tez...w sumie tylko buda zostaje z RS-a, nie chcialem 5 biegowej bo nie jest tak wytrzymala jak 6. Kupilem rozbitego STI i tak powoli wszystko przekladamy. U mnie rev limiter tez bedzie ustwiony na mniej wiecej 7k. Auto bylo zwarzone przed swapem i wyszlo 2642lb. Legacy 2.0 turbo '92-94r Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 RadRSTi - ile kosztuje taki silnik? TYLKO silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 RadRSTi - ile kosztuje taki silnik? TYLKO silnik? kolo $5000 za 2004r Taki jak moj pewnie troszke wiecej, jako ze jest prawie nowy, skrzynia(+osprzet) kosztuje drugie tyle.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Yay! za 2 tygodnie bedzie spowrotem u mnie w garazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 To czekamy na duuuuużo zdjęć i filmików z jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 To czekamy na duuuuużo zdjęć i filmików z jazdy przypuszczam ze znikne z forum na pare tygodni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Tylko się nie rozwal, tfu! :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 maly update. Auto jest gotowe, teraz tylko czekam az dojedzie do mnie z kaliforni. rev limiter jest ustawiony na 8000rpm, tylko szkoda ze vf-39 tak daleko nie pociagnie W kazdym razie w tej chwili bede zmienial biegi okolo 6500 rpm(jak juz dotre silnik). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 O, to i tak nie będzie się kręcił wysoko. Masz jakieś wykresy z hamowni, etc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 O, to i tak nie będzie się kręcił wysoko. Masz jakieś wykresy z hamowni, etc? LOL ja jeszce auta na oczy niewidzialem...nie oczekuje wiecej niz 250-260awhp(regularne sti robi na naszyn dyno 225whp), pamietaj ze wszystko jest stock oprocz block i wszystkiego z nim zwiazanego....starczy mi narazie, jak sie nim naucze jezdzic wtedy pomysle o wiekszej mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 225 whp? Mam rozumieć, że to moc na kołach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 whp = wheel horse power awhp = all wheel horse power a chodzilo mi o 225 awhp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 12 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 bump! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 A jak wrażenia z jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polini Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Taki cichociemny I jak? I jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Co to za chlodnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się