burzum Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 to moze zlogujcie te parametry, co wyslalem i zobaczymy, co powie excell ? bo na razie widze, ze stuka, ale bez mapy to trudno bedzie temu zaradzic. Zreszta jak IAM spada do 0,2 to nie jest najlepiej a paliwo ? -- 7 wrz 2010, o 13:49 -- i - na Boga - jedzcie do kogos, kto ogarnia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 nie ma takich... w sobotę, będzie ściągnięty downpipe i zobaczymy co tam słychać w saksofonie co do paliwa, zawsze lotos, kupowany na dużych stacjach ze względu na umowę lotos biznes. Ciekawe co było powodem tego upadku IAM Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 powodem upadku IAM jest spalanie stukowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 wreszcie zwróciłeś uwagę na iam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 no nie, to bylo pierwsze, na co zwrocilem uwage - od tego zaczynam... pisalem tylko, ze nie ma missfire i nadal nie widze w logach, ale patrze jednym okiem (praca) -- 7 wrz 2010, o 14:14 -- tylko ze IAM to jest efekt korekcji stukania i to efekt chyba ostateczny - zeby sprawdzic co stuka i kiedy, trzeba zwrocic uwage na feedback kc i fine... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 fklc jest fdbk też, możesz radzić ja mówię, zmienić ten kat i sprawdzić ponownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 ja mam caly downpipe i cat pipe, jak pisalem... jak chcesz wiedziec, czy cat jest ok, to EGT zloguj moze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 burzum, ten kat najprawdopodobniej grzechocze w bardzo konkretnym zakresie obrotów. prócz grzechotania potrafi też łomotać, w tym samym zakresie. panowie hardware'owcy sie tym zajmą. -- 7 wrz 2010, o 14:34 -- pomiędzy obrotami 1500 2000k rpm wtedy kiedy najbardziej lata mi ten wkład katalizatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 u. to gruuuubo -- 7 wrz 2010, o 15:52 -- sprawdzaliscie, jak jest przykrecony knock sensor ??? -- 15 wrz 2010, o 19:02 -- i elektrozawór - u mnie wlasnie padl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 i elektrozawór - u mnie wlasnie padl... który elektrozawór ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 cisnienia doladowania - boost controll oraz przeplywka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 przykre i ciekawe zarazem :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 oraz przeplywka a mówią, że nie padają a solenoidzie cewka czy się zawiesił? mi się kiedyś zawiesił doładowanie 0,5 max a ecu tak się nie czepiało. Ciekawe czy go zalewało. Może to pewna funkcja trybu ECO Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Ciekawe czy go zalewało ja Cię proszę, paliwo lane jest wg przepływki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 czyli nie, wiec tryb ECO bo cel się nie zapala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 przeplywka podawala lekko za maly woltaz, boost controll nie trzymal rownego cisnienia po prostu, stad na moich wykresach lekka "piła" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 a pokaż jakiś wykres... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 burzum, jak Ci ta przepływka nie potrzebna to mi ją wyślij, ciekaw jestem tego uszkodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 nie ma problemu, a odeslesz pozniej, po zabawie ? Mam na nią plan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 heh, głupio wyszło - nie będę miał teraz czasu na zabawę przepływką przynajmniej taką, którą miałbym odesłać :wink: ktoś chciał ROMa jakiegoś - pisać PW podam numer konta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się