AdaSch Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Cześć, Ponieważ ciągle mam jednak jakieś dziwne problemy z silnikiem potrzebuję loga (najlepiej z ecuexplorer) zdjętego z silnika 2,5t 230km U mnie cel się nie zapala, mam missfire po zdjęciu nogi z gazu na różnych garach czasami pływa boost przy przy przyspieszaniu - generalnie jak silnik jest mocno nagrzany ale to nie jest reguła afr mam mocno zalany, wewnętrzna lambda nie mierzy powyżej 3500 rpm bo nie czyta niższych wartości - wyniki na hamowni również mocno zalane. czasami jak się depnie auto się chwile namyśla/zawaha aby w pełni zacząć przyspieszać, nawet przy 3-4 k rpm i ogień. pomaga reset ecu, aż na nowo się nauczy ecu złych przyzwyczajeń potrzebuję loga aby móc porównać parametry pracy silników ma ktoś coś takiego? niestety nie pasują logi z silników 2.0 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 hmmm, mam logi pewnego tuningowanego 2.5 a poważnie to trochę bez sensu - zróbmy sobie spota 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 ok, Mogę podjechać do Ciebie dzisiaj? daj namiary na PW Pozdrawiam -- 06 wrz 2010, 21:47 -- Spot zaliczony 8) i po logowaniu Wielkie dzięki dla kolegi kropkowicz, dane nieco dziwne ale nie tragiczne Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 a co logujesz ? tutaj masz troche moich wykresow: http://img638.imageshack.us/g/wastegate ... etboo.jpg/ -- 6 wrz 2010, o 22:33 -- i czy mozesz mi wyslac swoj ROM ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 cześć, jak go zgram to Ci go wyślę Dzięki za wykresy, wczoraj Kropkowicz wyczytał z map, że afr na wysokości 10 jest oczekiwany przez ecu, czyli jest dobrze. Obawiałem się, że jest za niski. no i mam mnóstwo stuków podczas normalnej jazdy pomiędzy obrotami 1500 2000k rpm wtedy kiedy najbardziej lata mi ten wkład katalizatora. Są różne wersje gdzie on jest przy bucie wszystko jest ok. Ciekawe czy te knocki faktycznie mogą być od latającego wkładu cata i się przenosić na silnik zakłócając jego pracę Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 masz sonde szerokopasmowa ? -- 7 wrz 2010, o 07:46 -- i jak odczytujesz knocki ? KC Ci nei da informacji pelnej, feedback knock correction + fine learning knock correction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Moje ecu jest inne niż twoje, ma znacznie więcej paramatrów Kropkowicz coś morze więcej powiedzieć co do sondy, to mierzy afr od 11,14 do 20,33 i reszta na pw Pozdrawiam p.s. czy masz gaz już elektroniczny czy druciarski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Moje ecu jest inne niż twoje, ma znacznie więcej paramatrów ale co to zmienia w kwesti knocka ? loguj feedback knock correction + fine learning knock correction, to jest istotne w kwestii stukowego. Na tej podstawie masz wyliczne KC, samo KC Ci nic nie powie. -- 7 wrz 2010, o 08:26 -- rowniez knock sum nie jest miarodajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Cześć, czy ktoś może mi powiedzieć które moduły to cata czy to moduły 6, 14, 36? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 burzum, było logowane jak należy. Stuki przypisujemy katalizatorowi, po naprawie sprawdzimy znów. A butować i tak nie należy go ponieważ kat może się rozpadać i turbinkę uszkadzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 precat w uppipe, cat w downpipe i drugi przed center pipe (cat pipe): na rys zgrubienie przy A i zgrubienie przy 6. dlaczego cat ma uszkadzac turbo, skoro jest za ??? chyba, ze precat. pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 precat oczywiście, wg internetu to on się lubi rozpadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 tak sobie myślę, że Aso mi przy tym grzebało. przy wymianie sprzęgła musieli coś tam grzebać bo zarąbiście hałasowała osłona turbo. Potem się okazało, że mechanik odkręcał śruby i się one ukręciły i zostały w tej żeliwnej części od downpipe. Auto zostawiłem na cały dzień do poprawy- podobno tak przerąbane. Być może nawali młotkiem lub nie wiadomo czym aby wyciągnąć tą resztkę śrub i się coś zrąbało. faktycznie pierwsze łomoty były właśnie przy około 95kkm. Połączyłem to ze sprzęgłem bo było wtedy wymienione, dopiero duuużo później wyłapałem, że to ma związek z silnikiem a teraz wiadomo, że to z wydechem łomoty dzielą się na: słyszalne przy niskich częstotliwościach i średnio słyszalne przy przyspieszaniu na zimnym - podobny hałas do odsłon kolektora i niesłyszalne jak auto się nagrzeje mam bardzo złe przeczucia. Pozdrawiam -- 07 wrz 2010, 12:14 -- precat oczywiście, wg internetu to on się lubi rozpadać. nie powinien rozwalić turbiny? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 powinien, ale jak nie rozwali to teorii nic się nie stanie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 jak chcesz, to mam te rury zdemontowane - moge Ci wyslac. -- 7 wrz 2010, o 12:25 -- Zrob logi moim zdaniem w ten sposob: 1. zresetuj ecu 2. Od razu po resecie (po zagrzaniu) zrob logi: Engine Load (Direct)(g/rev) Engine Speed (rpm) Feedback Knock Correction (degrees) Fine Learning Knock Correction (degrees) Fine Learning Table Offset (index position) Ignition Total Timing (degrees) Intake Air Temperature (F) Manifold Relative Pressure (Corrected) (psi) Throttle Opening Angle (%) I nic innego. Dane mozesz podstawic do arkusza/narzedzia analizujacego detonacje, dodajac tablice skopiowane z romu. Ja mierzę na WOT (trojka do odciecia, czworka do odciecia), ale jak Ci stuka, to moze lepiej nie ? A w ogole to dlaczego nie chcesz, zeby Ci np nie-ASO zrobil loga i powiedzial, co jest nie tak ? Przeciez dla nich (i innych tunerow) to buła z masłem. Ja sie lubie bawic moim silnikiem, ale on jest w miare zdrowy. pozdrawiam, Piotr -- 7 wrz 2010, o 12:25 -- a w ogole jezeli to seria, to nic nie dotykaj i jedz do ASO... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 tak ci się dobrze w psi i F pracuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 tyle ze stuka przy throtle na 10-15% i przy powonlym zwykłym jeźdzeniu, dlatego zakaładamy fałszywe stuki. na bucie nic się nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 burzum, Adam proponował ci log na maila - ściągnij zobacz wtedy nas poprawiaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 sciagnalem. nie ma table offset, za to sa zerowe missfire - ja to wrzucam do arkusza, ktory Adamowi podeslalem - dlatego mi brakuje table offset i mapy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 we fine learning prawie nic się nie działo, komórkę można sobie wywnioskować z rpm i load. przed jazdą oglądaliśmy lv i była jedna wartość <>0, potem coś wskoczyło - widać na wykresie. cała akcja jest na feedback'u są missfire bo na to polowaliśmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 grzebaliscie cos z mapa ? Czy on nie przeladowuje? Moze zgrajcie tez WGDC ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 mpa oem co do przeładowania, to nie wiem dlaczego tak robi czasem ładuje nawet 0,9 bar Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 to ma być seryjna seria. są w logach wahania boostu przy gwałtownych zmianach gazu, max 0.1bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 AT czy MT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 MT of course Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się