Skocz do zawartości

Silnik w Legacy 3.0 R


radnor

Rekomendowane odpowiedzi

Obilo mi sie o uszy, ze 3.0 montowany m.in. w legasiach z okolicy 2003-2005r wymaga dosc czestej regulacji zaworow, do ktorej trzeba praktycznie caly silnik wyciagac. Prawda to? Jakies inne niespodzianki z tymi silnikami, o ktorych lepiej wiedziec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie prawda to, chyba że zamierzasz ujeżdżać na LPG, ale o tym już było np. tu :http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=24&t=134111&view=unread#unread

oraz w wątku o muchozolach http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=26&t=102284&start=2400

 

Ano wlasnie dupowoz na LPG to ma docelowo byc.

 

Znaczy zawory w 3.0 H6 nie sa hydrauliczne? Jakis szczegolny powod, bo ani ten silnik wybitnie mocny, ani wybitnie ekonomiczny nie jest..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.0 H6 to N/A, i też mi się wydaje że ma niezłe parametry 245 KM/6600 rpm przy momencie 297 Nm/4200 rpm , zaturbione choćby z tego okresu 2.0 L DOHC ma taką samą moc przy 6400 rpm, ale za to moment : 310 Nm /2400 rpm. Jak na N/A, 3.0 H6 to bardzo dobra jednostka na benzyne/etyline :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...