radnor Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Obilo mi sie o uszy, ze 3.0 montowany m.in. w legasiach z okolicy 2003-2005r wymaga dosc czestej regulacji zaworow, do ktorej trzeba praktycznie caly silnik wyciagac. Prawda to? Jakies inne niespodzianki z tymi silnikami, o ktorych lepiej wiedziec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 nie prawda to, chyba że zamierzasz ujeżdżać na LPG, ale o tym już było np. tu :http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=24&t=134111&view=unread#unread oraz w wątku o muchozolach http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=26&t=102284&start=2400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 nie prawda to, chyba że zamierzasz ujeżdżać na LPG, ale o tym już było np. tu :http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=24&t=134111&view=unread#unreadoraz w wątku o muchozolach http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=26&t=102284&start=2400 Ano wlasnie dupowoz na LPG to ma docelowo byc. Znaczy zawory w 3.0 H6 nie sa hydrauliczne? Jakis szczegolny powod, bo ani ten silnik wybitnie mocny, ani wybitnie ekonomiczny nie jest..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Znaczy zawory w 3.0 H6 nie sa hydrauliczne? Nie za bardzo. Jakis szczegolny powod, bo ani ten silnik wybitnie mocny, ani wybitnie ekonomiczny nie jest..? A to już pytanie do FHI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Jakis szczegolny powod, bo ani ten silnik wybitnie mocny, ani wybitnie ekonomiczny nie jest..? Mocny raczej jest, jesli wezmiemy pod uwagie inne wolnossace 3.0 z tego okresu. Audi 3.0 220KM, operl 210KM, ford 226KM, itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 3.0 H6 to N/A, i też mi się wydaje że ma niezłe parametry 245 KM/6600 rpm przy momencie 297 Nm/4200 rpm , zaturbione choćby z tego okresu 2.0 L DOHC ma taką samą moc przy 6400 rpm, ale za to moment : 310 Nm /2400 rpm. Jak na N/A, 3.0 H6 to bardzo dobra jednostka na benzyne/etyline Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się