Jump to content

Silnik w Legacy 3.0 R


radnor
 Share

Recommended Posts

Obilo mi sie o uszy, ze 3.0 montowany m.in. w legasiach z okolicy 2003-2005r wymaga dosc czestej regulacji zaworow, do ktorej trzeba praktycznie caly silnik wyciagac. Prawda to? Jakies inne niespodzianki z tymi silnikami, o ktorych lepiej wiedziec?

Link to comment
Share on other sites

nie prawda to, chyba że zamierzasz ujeżdżać na LPG, ale o tym już było np. tu :http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=24&t=134111&view=unread#unread

oraz w wątku o muchozolach http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=26&t=102284&start=2400

 

Ano wlasnie dupowoz na LPG to ma docelowo byc.

 

Znaczy zawory w 3.0 H6 nie sa hydrauliczne? Jakis szczegolny powod, bo ani ten silnik wybitnie mocny, ani wybitnie ekonomiczny nie jest..?

Link to comment
Share on other sites

Jakis szczegolny powod, bo ani ten silnik wybitnie mocny, ani wybitnie ekonomiczny nie jest..?

 

Mocny raczej jest, jesli wezmiemy pod uwagie inne wolnossace 3.0 z tego okresu. Audi 3.0 220KM, operl 210KM, ford 226KM, itd

Link to comment
Share on other sites

3.0 H6 to N/A, i też mi się wydaje że ma niezłe parametry 245 KM/6600 rpm przy momencie 297 Nm/4200 rpm , zaturbione choćby z tego okresu 2.0 L DOHC ma taką samą moc przy 6400 rpm, ale za to moment : 310 Nm /2400 rpm. Jak na N/A, 3.0 H6 to bardzo dobra jednostka na benzyne/etyline :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...