Gość krakos Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Witam, od razu chciał bym powiedzieć że jestem nowy i bardzo mało się znam na autach. Dlatego założyłem ten wątek żeby się dowiedzieć paru rzeczy które mnie ciekawią. Więc mam zamiar kupić sobie subaru imprezę I generację z silnikiem wolnossącym o pojemności 2.0L. I w tym momencie nachodzą mnie pytania co można zmienić w samochodzie by miało więcej kucyków . Oczywiście wiem że zmiana dolotu, wydechu, kolektora zwiększy moc... no i tyle tutaj się zaczynają schody możecie mi poradzić co najwięcej się opłaca wymienić by uzyskać jak najwięcej "kucyków mocy" ? Proszę o rzetelne odpowiedzi a nie w stylu "poszukaj w googlu", proszę również o nie bycie chamskim i gburowatym, ponieważ podchodzę do tego wszystkiego poważnie i napisałem ten temat żeby się czegoś nauczyć a nie kłócić z ludźmi którzy maja kompleksy. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i dziękuje z góry za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 ...Więc mam zamiar kupić sobie subaru imprezę I generację z silnikiem wolnossącym o pojemności 2.0L. I w tym momencie nachodzą mnie pytania co można zmienić w samochodzie by miało więcej kucyków .... Najtaniej to posadzić jakiegoś osła na tylnym siedzeniu. :wink: Drożej to kupić coś z turbinką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krakos Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 no ten osioł z tyłu to przynajmiej 50 koni więcej Z turbiną jakoś mi się nie podoba opcja, właśnie chce mieć wolnossący silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 no ten osioł z tyłu to przynajmiej 50 koni więcej Z turbiną jakoś mi się nie podoba opcja, właśnie chce mieć wolnossący silnik. To się musisz pogodzić z brakiem mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 albo rybki albo akwarium dodanie mocy do ssaka, żeby miał odczuwalnie więcej mocy wychodzi drogo i jest niespecjalnie łatwe, a moim zdaniem bezsensowne, dlatego Subaru zrobiło ssaki dla normalnych ludzi jako auta użytkowe, do jazdy na codzień, oraz wersje Turbo - dla tych którzy mają większe wymagania jeżeli chodzi o moc, dynamikę i osiągi. nazakładanie drogich gadgetów i maski plus zderzaka od Turbo do ssaka wywołuje raczej jedynie samozadowolenie u właściciela i uśmiech pobłażania u reszty... albo odpuść sobie pomysły na przeróbki ssaka i ciesz się tym, czym dysponuje, albo dozbieraj sobie na Turbo i ciesz się mocą... zawsze możesz użyć półśrodka - kupić sobie drugą wersję Imprezy - od 2001r w wersji US - RS - ponad 170 kucy z 2,5L ssaka, powinno Ci wystarczyć, bez zbędnej dłubaniny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Można też zrobić swap silnika z muscle-cara o pojemności 6-7 litrów - to byłby wolnossący rodzyn na skalę światową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 to byłby wolnossący rodzyn na skalę światową Przy tej pojemności to powiedziałbym nawet że "suszona śliwka" Niestety wolnossące imprezy nie należą do łatwych w modyfikacjach, dolot, czy wydech przelotowy niewiele tutaj dadzą a za dobry zestaw zapłacisz z 4k albo i lepiej (+ opcjonalnie remap) Nie lepiej od razu kupić GTeka ? masz ponad 218 KM i nie musisz się na początek martwić o zapas mocy, spalanie trochę większe ale za to jakie wrażenia z jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 ojej miałem 2.0 N/A bardzo fajne niezawodne autko a jak kierownik ma wyobrażnie wcalale nie takie wolne Zostaw nic nie moduj wiecej zepsujesz doszkol sie kup dobre opony zrób aucie dobry serwis (a uwierz mi N/A po zakupie potrafi zjeść troszku kasy zeby była tak jak fabryka przykazała!!) A zakładanie filtrów storzkowych wywalanie katów i przelotowych wydechów ( a w pl takiego nie znajdziesz a kosztuje fortune do imprezy N/A) takich wyspawanych tylko przyprawi cie szybko o wydatki i niezadowolenie z marki Ja widze 3 opcje 1)CIESZ sie tym co masz a nawet jakos to jeżdzi 2)kup np 2002 r z nowszysm motorem wolnossącym 3)poprostu kup turbo a nastepna kwestia ile chcesz wydać na auto i na jego utrzymanie Ps mody tu jeszcze nie były bo krzyku nie ma ze temat sie co 3 dni powtarza SZUKAJKA ISTNIEJE!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się