misi-one Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Impreza 2.0 GX AWD automatic Po uruchomieniu silnika zapaliła się kontrolka FWD i za cholere nie chce zgasnąć ;/ (podejrzewam że jest dość istotne ponieważ kontrolka jest koloru czerwonego a w końcu jest to auto z napędem AWD) Nie było wcześniej "ostrej" jazdy tylko spokojny spacer z pracy. Po wizycie w serwisie usłyszałem dwie możliwości: - ciśnienie w kołach -uszkodzony sensor ABS Zauważyłem że przy zjeździe z górki gdy zdejmę nogę z gazu auto zwalnia (zbyt duże opory toczenia ?) Stąd moje pytanie: co dokładnie się dzieje w przypadku gdy FWD "przestaje pracowac" i jakie mogą być tego powody ps dodam że mieszkam w Anglii, a znalezienie dobrego fachowca tutaj graniczy z cudem ;/ Bardzo proszę forumowiczów o pomoc bo ja niestety jestem bezradny że moja SUBARYNKA cierpi, a je nie umiem jej pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 a nie zalozyles czasem bezpieczenika pod maska ostatnio jakiegos brakujacego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misi-one Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 nie ja osobiście, ale wiem że na przeglądzie kolo sprawdzał bezpieczniki i coś tam zmienił (podobno był jakiś spalony), żona była na serwisie bo ja spałem po nocce o co chodzi z tym bezpiecznikiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 nie ja osobiście, ale wiem że na przeglądzie kolo sprawdzał bezpieczniki i coś tam zmienił (podobno był jakiś spalony), żona była na serwisie bo ja spałem po nocce o co chodzi z tym bezpiecznikiem ? W automatach jest puste miejsce na bezpiecznik i po jego włożeniu mamy napęd tylko na przód- dla oszczędnych lub w przypadku holowania itp. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misi-one Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 który bezpiecznik mam wyjąć ? FWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 tak nadgorliwość gorsza od faszyzmu Jego ma tam nie być a jesli go nie ma to masz problem :roll: :roll: Ja miałem odłaczony kiedyś w imprezie AT czujnik ABS (awaria ) AWD działał normalnie, opory zazwyczaj beda bo 4x4 sam w sobie ma sporo straty. Bład AT idzie zdjagnozować przez kompa a UK chyba zostaje ci scooby mania ale tani nie sa i mimo och i ach na brytyjskich stronach ja mam do nich uraz i wg mnie to banda debili (zostałem skasowany chyba 50funciaków za wymiane 2szt amorów a raczej jej brak bo stwierdzili ze w zestawie nie ma jednej nakretki mimo ze im wczesniej powiedzialem ze maja se ja poszukac ....) Jak by co mam tu dział subarowicze w UK jest tam kilkanascie osób mieszkajacych od lat w uk i wiedza co i gdzie:) PS co do bezpiecznika on nie jest w skrzynce bezpiecznikowej, jest na kielichu wewnatrz komory silnika od strony hmmm uk zapomianlem powinno byc po lewej jak patrzysz na silnik takie cusik i pisze na tym FWD otwórz kapturek i zobacz czy ktos cos tam nie włorzył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Po wizycie w serwisie usłyszałem dwie możliwości:- ciśnienie w kołach -uszkodzony sensor ABS Żadna z tych możliwości nie brzmi ani odrobinę sensownie. Tak jak wcześniej, sprawdź czy nie masz przypadkiem włożonego bezpiecznika. Stąd moje pytanie: co dokładnie się dzieje w przypadku gdy FWD "przestaje pracowac" i jakie mogą być tego powody Wg instrukcji tryb FWD używany jest tylko w celach serwisowych i nie należy używać go do normalnej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 anomalia skrzyni(awaria) bład elektroniki ......wyczuwalne trudno zwłaszcza na sucho w normalnym stylu jazdy. Takie użytkowanie moze doprowadzić do awarii skrzyni. Z tego co pamietam można ja zdjagnozować z kompa Czujniki miałem walniete jak pisalem awd działąło ciśnienie w kołach raczej odpada elektronika nie jest tak wrażliwa i sypałą by sie przy jezdzie po zakretach ..... Przyczyny - 1)coś w bloku skrzyni (malo prawdopodobne) 2)bezpiecznik włożony (zwłąszcza jak masz krutko auto) -bardzo prawdopodobne 3)zaśniedziałe kostki, styki -biorąc pod uwage klimat UK równie prawdopodobne!!! (profilaktycznie wyciagbij i zapsikaj sprayjem do czyszczenia elektroniki ) 4) jakiś urwany kabel -watpie.... 5)awaria ECU- podobnie watpliwe 6)mała ilość oleju zła jego jakość co moze zaburzać pracę skrzyni -tez mało prawdopodobne... to co na szybko przycodzi mi do głowy co ma wpływ na prace AT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misi-one Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Wywaliłem bezpiecznik i autko wróciło na właściwe tory następnym razem nie spuszczę autka nawet na chwilę z oczu podczas jakiegokolwiek przeglądu Dzięki serdeczne za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 prosze bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się