Jump to content

Przewod olejowy do turbo


AMI
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

jako, ze znow rozgrzebalem samochod i bez problemow sie obejsc nie moze - kolejne pytanie :)

 

Jakiej srednicy jest oryginalny przewod olejowy do turbo - w sensie otworu ujsciowego w przykrecanym oczku?

W jednym - ktory do tej pory jezdzil mam cos okolo 3mm, a w drugim, dluzszym, ktory kupilem zeby ladniej obejsc aktuator - jest cos okolo ja wiem? 1-1.5mm?

No i zeby nie bylo za dobrze takze grubosc samego oczka jest rozna, wiec sruba juz nie trafia otworem w rowek w oczku - czy takie sruby gdzies mozna latwo dokupic? O ile oczywiscie te 1-1.5mm na zasilaniu olejem bedzie w ogole ok.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

W oryginalnej śrubie przelewowej jest zwężka właśnie te 1-1,5mm i tak ma być. Turbo nie może dostawać za dużego ciśnienia, żeby nie wywaliło uszczelniaczu używa się restryktorów.

Link to comment
Share on other sites

No to luzik - to zamiast sie martwic szukam teraz odpowiednich srub do tych oczek. Ale jak znam zycie, to znow bedzie problem z dokupieniem :)

Ja kopiłem w Agromie, ale bez zwężki. Problem z ta śrubą jest taki, że ma standardowy gwint M10, a nie jak większość hydrauliki M10x1 (drobnozwojny).

Link to comment
Share on other sites

Troche daleko mam do Agromy - ale jak nic nie nadzialam w Dublinie, to wezme najwyzej wezyk do sprawdzenia do Polski niebawem i moze cos sie dobierze.

Zwezka jakby co jest juz w oczku, wiec powinno styknac.

 

dzieki wielkie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...