Dottore Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Witam czy ktos moze polecic, zawieszenie gwintowane do GX'a z 2000 roku ?!? Bo strasznie mnie irytuje miekkosc fabrycznego. dzieki!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 olej gwint bedzie kosztował polowę wartości auta....... kup AGX i pare poliretanowych tulej do tego springi i masz extra zestaw za 50% ceny gwintu.....zreszta z doświadczenia wiem ze jak nie scigasz sie po torach szutrach to i tak sie go nie rusza wiec to przerost formy nad treścia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l_ewy Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Założyłem do swojego GL'a AGXy, do tego poliuretany tylko na przednie wahacze i jest nieporównywalnie lepiej. I wcale nie jeżdże na najtwardszym ustawieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottore Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Dzieki, widze ze teoria AGX'ow sie powtarza i tu i na privie, wiec wyobru innego nie mam. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Potwierdzam. AGXy + poliuretany(*) + wahacze takie żeby stabilizator powiesić + dobrze ustawiona geometria (*) - odczuwalny efekt jest jak są nowe, po paru kkm to chyba już bez różnicy czy to poliuretan czy guma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 zawieszenie fabryczne w Imprezie N/A jednak pozostawia wiele do życzenia, też się muszę zastanowić nad AGX-ami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 adam ja mam w forku agx + poliuretany + 21m staby white line i jak ostatnio wsiadlem do seryjnego forka to .....hmmmmm ale kanapa na kolkach wiec nie za bardzo ... GL nie za bardzo rozni sie od GT w zasadzie zasadnicza różnica to tylni stabilizator i to najwiecej zmienia (brak w GL) a reszta prawie to samo (do gl mozna zalorzyc amory i springi z gt) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się