Jump to content

GWINT do 2.0 GX z 2000


Dottore

Recommended Posts

olej gwint bedzie kosztował polowę wartości auta....... kup AGX i pare poliretanowych tulej do tego springi i masz extra zestaw za 50% ceny gwintu.....zreszta z doświadczenia wiem ze jak nie scigasz sie po torach szutrach to i tak sie go nie rusza wiec to przerost formy nad treścia...

Link to comment
Share on other sites

Potwierdzam. AGXy + poliuretany(*) + wahacze takie żeby stabilizator powiesić + dobrze ustawiona geometria :)

 

(*) - odczuwalny efekt jest jak są nowe, po paru kkm to chyba już bez różnicy czy to poliuretan czy guma

Link to comment
Share on other sites

adam ja mam w forku agx + poliuretany + 21m staby white line i jak ostatnio wsiadlem do seryjnego forka to .....hmmmmm ale kanapa na kolkach wiec nie za bardzo ...

 

GL nie za bardzo rozni sie od GT w zasadzie zasadnicza różnica to tylni stabilizator i to najwiecej zmienia (brak w GL) a reszta prawie to samo (do gl mozna zalorzyc amory i springi z gt)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...