zamer Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Jak skręcam w prawo to słyszę jak z przodu z lewej strony popiskują mi hamulce. Popiskują też z przodu jak np. hamuję przed skrzyżowaniem, a potem jak ruszam to przez chwilę też piszczą (tak do 20 km/h). Tak jakby były zapiaszczone, a potem jakby klocek nie odbijał. Czy to objaw kończącego się klocka czy może jest to związane, z moimi błotnymi przeprawami sprzed kilku dni (z 10 dni temu)? Pojawiło się to popiskiwanie jakieś 5 dni temu. :roll: I od razu drugie pytanie. Jakie klocki założyć aby były skuteczniejsze od seryjnych i kosztowały normalne pieniądze? I czy wystarczy wymienić tylko klocki czy i trzeba jeszcze od razu tarcze wymienić? Czy np. takie Zimmermanny są dużo skuteczniejsze od jakichś innych zamienników ( bo są o jakieś 30-40% droższe)? Aha, auto to Impreza kombi 1,8 94 rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 tanie i dobre ... tarcze gładkie brembo i klocki ferodo premier :wink: mam w N/A taki zestaw i jestem zadowolony. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 a ile taki zestaw PLN-ów kosztuje??? http://www.allegro.pl/item1056437289_ta ... preza.html te??? klocków nie mogę znaleźć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 odezwij się do Leszka Wójcika - On Ci pomoże :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 odezwij się do Leszka Wójcika - On Ci pomoże :wink: dzieki piter za namiar Jeszcze tylko powiedzcie czemu mi tak popiskują hamulce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Jeszcze tylko powiedzcie czemu mi tak popiskują hamulce? umyj myjką ciśnieniową - jeśli błoto - to się naprawi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 ...Jeszcze tylko powiedzcie czemu mi tak popiskują hamulce? Składane były na sucho czy z miedzianym smarem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 ...Jeszcze tylko powiedzcie czemu mi tak popiskują hamulce? Składane były na sucho czy z miedzianym smarem ? Nie mam pojęcia. Chyba muszę podjechać do jakiegoś mechanika, żeby mi obejrzał czy tam pod klocek nie dostało się błoto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 ...Jeszcze tylko powiedzcie czemu mi tak popiskują hamulce? Składane były na sucho czy z miedzianym smarem ? Nie mam pojęcia. Chyba muszę podjechać do jakiegoś mechanika, żeby mi obejrzał czy tam pod klocek nie dostało się błoto. W subaru jest akutyczny czujnik zużycia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 I wtedy właśnie popiskuje , czy jakoś inaczej słychać??? Ale to by było dziwne ze już się zużyły. Jak byłem tydzień temu zakładać nowe opony to gość mówił, że jeszcze ponad pół klocków jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiktor Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 podepne to tutaj: mam zamiar zmienić zaciski z przodu i przy okazji pomyślałem że zniemie na coś leprzego.tu pytanie, czy szukać dwu tłoczkowych czy może są jakieś dobre jednotłoczkowe? Impreza 2.0 1996r sedan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Według mnie najlepsza opcja to 4 tłoczki z WRX albo z GT'99-01. Są dosyć tanie ale czeka cię wymiana tarcz i możliwe że felg (min. 16 cali) też poza tym są bolt-on. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiktor Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 GeOrGe Chyba zdecyduje się na te z gt-ka rozumiem ze mocowanie do wzrotnicy bez zmian. Obecnie mam alu orginalne subaru 15'', teraz jestam jeszcze sporo miejsca jakieś 2,5 cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Z przodu to chyba wszystkie subaru mają takie same mocowanie do zwrotnicy więc wszystkie hamulce subaru jeśli chodzi o mocowanie zacisku są wymienne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Wiktor, uważaj, bo na 4 tłoczki to już nie każde 15" a nawet 16" pasują ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Cóż mogę powiedzieć :arrow: bardziej budżetową opcją jest montaż hamulców dwutłoczkowych z tarczą 294 mm (WRX US, Forek 2,5 XT i pewnie jakieś inne) Cena niższa, czucie hamulca podobno lepsze niż w czterotłoczkowych (ja nie porównywałem, więc piszę "podobno"), skuteczność 294 mm vs 277 mm wyższa i w ogóle jest odczuwalnie lepiej :!: Sam taki stage 0.5 przednich hebli zrobiłem i - jak to mówią - gorąco polecam 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiktor Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Cóż mogę powiedzieć :arrow: bardziej budżetową opcją jest montaż hamulców dwutłoczkowych takie zaciski dzisiaj zakupiłem, pozostaje jeszcze zakup tarcz. Nienogłem się oprzeć i zrobiłem przymiarkę zacisków, felga wchodzi na styk ale nic nie trze, zostało jakieś 2 mm miejsca albo jeszcze mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Cóż mogę powiedzieć :arrow: bardziej budżetową opcją jest montaż hamulców dwutłoczkowych takie zaciski dzisiaj zakupiłem, pozostaje jeszcze zakup tarcz. Nienogłem się oprzeć i zrobiłem przymiarkę zacisków, felga wchodzi na styk ale nic nie trze, zostało jakieś 2 mm miejsca albo jeszcze mniej. Ja tam się nie znam, ale taki śladowy luz nie wróży nic dobrego :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Taki mały luz będzie problemem przy wyważaniu (ciężarki przyklejane mogą się nie zmieścić) kół więc zwróć na to uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukiman Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Panowie, gdyby ktoś był zainteresowany, mam zaciski przednie z WRX 2007 - czerwone, czterotłoczkowe ... sprzedaję, ponieważ zrobiłem swap na Brembo. W zestawie mogą być prawie nowe klocki Ferodo DS2500 - do kompletu trzeba zakupić jedynie tarcze. Cena do uzgodnienia. Zapraszam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiktor Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Taki mały luz będzie problemem przy wyważaniu (ciężarki przyklejane mogą się nie zmieścić) kół więc zwróć na to uwagę Zgoda ale wewnątrz felga ma naturalne wybrzuszenia na przedłużeniu ramion ( chyba takie wzmocnienie felgi ) i odstęp jest do wybrzuszeń, ciężarki zawsze można przykleic mniędzy. Według mnie to jest wszystko dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Odświeżam temat. Okazało się wtedy, że było błoto. Po umyciu hamulców i przeczyszczeniu i nasmarowaniu tłoczków piski zniknęły na miesiąc i hamulce zaczęły dużo lepiej hamować. Mechanik stwierdził, że klocka jest teraz ponad połowa. Hamulce są czyste, ale znowu zaczęły piszczeć... :? Już mnie to męczyć zaczyna. Co to może być??? Pyt 1. Czy jak wymienię klocki na nowe objawy znikną? Pyt. 2. Czy to może wina tarcz? Dodam tylko, że te blaszki wokół tarczy są równe i w dobrym stanie, więc one nie trą... Tarcz wygląda na równą. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Może smarem miedzianym warto by przesmarować to i owo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Może smarem miedzianym warto by przesmarować to i owo ? Napisz od razu co i owo, żeby nie było... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Może smarem miedzianym warto by przesmarować to i owo ? Napisz od razu co i owo, żeby nie było... No właśnie gieje Bo nie wiem co z tym już zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się