andre82 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Witam . W związku z tym że moja imprezka zaczyna delikatnie przypominać o zwiększającym się zużyciu zawieszenia zrodziły się pytania : Czy wymiana elementów gumowych na poliuretanowe ma sens jeśli chodzi o trwałość ? Czy praktykował ktokolwiek takową wymianę? opcje są dwie albo oryginał albo ... Priorytetem jest jakość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 poliuretany 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Witam . W związku z tym że moja imprezka zaczyna delikatnie przypominać o zwiększającym się zużyciu zawieszenia zrodziły się pytania : Czy wymiana elementów gumowych na poliuretanowe ma sens jeśli chodzi o trwałość ? Czy praktykował ktokolwiek takową wymianę? opcje są dwie albo oryginał albo ... Priorytetem jest jakość. ja mam u siebie cały zawias na Powerflexie: gumy wahaczy i łączniki stabilizatorów + gumy przekładni. zrobiłem ok. 8k km i pełna rewelacja. dużo sztywniej. odnośnie trwałości to trzeba zakładać, że będzie ona mniejsza niż seryjne. O ile to na tą chwilę nie potrafię powiedzieć. Carfit powinien wiedzieć więcej na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 dzięki. pytanie czy łączniki będą chętne do współpracy , wyprasowałem ze starego gumę z tulejka ( poszło moment ale wcisnąć z powrotem nie dało się z racji profilu gumy ( tulejka oderwała się od gumy) więc pytanie czy owe poliuretany wykażą chęć współpracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Jak łączniki masz plastikowe, to zmień raczej na metalowe, inaczej możesz spodziewać się urwania/pęknięcia łącznika poddanego silniejszym naprężeniom (z racji twardości poliuretanu). Co do trwałości poliuretanów, to z mojego doświadczenia trzyma dłużej niż gumowy, gumowe zazwyczaj wymieniałem razem z olejem, lub ostatecznie po 20 tys km. Na poliuretanach mam zrobione jakieś 35 tys... i jeszcze żyją, zobaczymy jak długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 ja mam seryjne/subarowskie łączniki. do cywilnej jazdy w zupełności wystarczają. Pasowały bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Witam . W związku z tym że moja imprezka zaczyna delikatnie przypominać o zwiększającym się zużyciu zawieszenia zrodziły się pytania : Czy wymiana elementów gumowych na poliuretanowe ma sens jeśli chodzi o trwałość ? Czy praktykował ktokolwiek takową wymianę? opcje są dwie albo oryginał albo ... Priorytetem jest jakość. Jeśli chodzi Ci o trwałość, zapomnij o poliuretanach, po 15 tysiącach na naszych drogach przestają istnieć, przynajmniej fioletowe Powerflexy. Ja więcej nie kupię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Uściślę tylko, że mam żółte Whiteline i sobie chwalę To co jest istotne, to fakt, że inwestycja w poliuretany nie powinna być brana pod uwagę jako jedynie zwiększona trwałość elementów (bo to raczej się nie opłaca), ale jako element poprawiający zachowanie auta na drodze - choć oczywiście same gumki wiele nie pomogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Witam . W związku z tym że moja imprezka zaczyna delikatnie przypominać o zwiększającym się zużyciu zawieszenia zrodziły się pytania : Czy wymiana elementów gumowych na poliuretanowe ma sens jeśli chodzi o trwałość ? Czy praktykował ktokolwiek takową wymianę? opcje są dwie albo oryginał albo ... Priorytetem jest jakość. Jeśli chodzi Ci o trwałość, zapomnij o poliuretanach, po 15 tysiącach na naszych drogach przestają istnieć, przynajmniej fioletowe Powerflexy. Ja więcej nie kupię. nasze drogi wszystko zniszczą więc niestety trzeba uważać. ja zbliżam się do 10k km. zobaczymy ile wytrzymają. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Wiem, że poliuretany trzeba dodatkowo smarować co 6-8 tysięcy km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 smarować? a czymże to czynić? do tej pory jeździłem na oryginałach od ostatniej wymiany ponad 30 tyś jeszcze jest cicho ale czas już myśleć o wymianie. zna ktoś może aktualne ceny drążków i końcówek kierowniczych w serwisach innych niż w białym bo zastanawiam się czy jest rozbieżność cenowa czy wszędzie to samo trza płacić.od wymiany drążków i końcówek ponad 3 latka minęły więc nie jestem na bieżąco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lorens91 Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Tez mam zamiar wymienic silentblocki w wahaczach przednich na poliuretanowe, ciekaw jestem skutkow tego ;] Widze ze zdania sa podzielone czesc twierdzi ze lepsze niz guma czesc ze gorzej, ale jedno jest pewne ze bedzie twardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 wymiana gum w wahaczach zredukuje boczne przechyły. to jest pewne ponieważ są sztywniejsze od seryjnych. Kwestia trwałości pewnie w znacznym stopniu zależny od użytkownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się