Skocz do zawartości

Cisnienie paliwa


HULK

Rekomendowane odpowiedzi

haha

 

no właśnie tak robilismy AMI u Ciebie ale u siebie robiłem inaczej :shock: i teraz wychodzi na to ze mam ustawia one 4,2 bara bo tyle pokazuje jak odłączę ten

wężyk.

 

-- 2 lip 2011, o 22:24 --

 

masz gdzieś linka do tego kalkulatora od wtrysków ?

 

już policzyłem i wychodzi ze 440 przy 4.2 bara daje jakieś 520 , chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No - tylko ja to bym sie zastanowil nad tym, jaka wydajnosc ma pompa paliwa w Twoim aucie przy 5.6 czy 5.7 bara (nie pamietam ile tam maksymalnie pompuje Ci turbo) - bo z tego co pamietam to Walbro tak srednio ma z wydajnoscia przy wiekszych cisnieniach - tzn. wydajnosc spada dosc mocno, z tego co pamietam z wykresu (nie wiem jak seryjna pompa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie przy okolo 6 barach juz spada chyba dosc mocno - poszukam tego wykresu i Ci wkleje

 

-- sobota, 2 lip 2011, 23:24 --

 

Zerknij sobie na to:

 

Bosch_044_vs_Walbro_255HP.JPG

 

i na to:

flowtest-walbro.gif

 

Okolice 80psi czyli pi razy oko tyle, ile masz przy doladowaniu u siebie - wydajnosc spada grubo ponizej 200l/h

Troche slabo.

Inna sprawa, ze gdyby sie robilo ubogo, to by sie Simon zorientowal raczej, a nawet Ty sam na zegarku pewnie.

Niemniej jednak chyba nie jest za bardzo sensowne i zdrowe przekraczanie cisnienia paliwa (z odpietym podcisnieniem) 3.2bara, 3.5bara max na tej pompie - zakladajac ze ladujesz jakies 1.5 bara max

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

wychodzi na to ze muszę znów większe wtryski kupić i nowa mapę, na to ostatnie na szczęście mam juz spora zniżkę :)

 

-- 24 lip 2011, o 11:39 --

 

Hej.

Kurcze wczoraj zmieniłem przewody paliwowe na takie w stalowym oplocie a dzis zauważyłem ze po wyłączeniu silnika cisnienie paliwa momentalni espada do zera,

nigdzie żadnych przeciekowy nie widać ani nie czuć, zresztą to powinna byc fontanna przy takim spadku ciśnienia, gdzie szukać przyczyny ? nic innego nie grzebałem :(

 

-- 24 lip 2011, o 17:22 --

 

już :)

 

to coś się regulator zawiesił czy coś, może jakiś paperek w wężu nie wydmuchałem, skręciłem na max i napompowałem ciśnienia i potem max otwarty, wszystko wróciło do normy, już po strachu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...