HULK Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Witam. Padły mi stare wtryski 440 które pracowały na 3.2 bara, nowe już w drodze i są nieco wydajniejsze bo 650cc (tak żeby co chwila nie kupować ), teraz mam pytanie na ile skręcić ciśnienie paliwa ? Musze jakoś przejeździć do następnej wizyty Simona i remapu. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 3,2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Ile bys nie skrecil w rozsadnych granicach, i tak beda Ci podawaly duzo wiecej paliwa. A za bardzo tez skrecic nie mozna, bo beda zle dzialac. Nie cisnalbym za mocno po prostu do czasu remapu, raczej do gora srednich obrotow i bez jakichs gwaltownych i duzych otwarc przepustnicy chyba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HULK Posted April 29, 2010 Author Share Posted April 29, 2010 emo, jak 3.2 to bedzie mi lalo jak z kranu ami, w sobotę możne juz nowa skrzynia bedzie zamontowana a Ty mi mówisz nie cisnąc do czerwca ??!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 emo, jak 3.2 to bedzie mi lalo jak z kranu I tak bedzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
HULK Posted April 29, 2010 Author Share Posted April 29, 2010 moze tak z 2.8 bara ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 A nie jest tak że ECU skoryguje czas wtrysku. Ma przecież np. sondę lambda która mu w tym pomoże Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 A nie jest tak że ECU skoryguje czas wtrysku. Ma przecież np. sondę lambda która mu w tym pomoże Pewnie jest - ale tylko w petli zamknietej. Na "pelnej pycie", powyzej pewnych obrotow, pod obciazeniem pewnie i tak bedzie lal tak jak mu mapa "prawi". A ze wtryski inne, to bedzie lal duzo wiecej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HULK Posted April 29, 2010 Author Share Posted April 29, 2010 Nie tym razem, u mnie siedzi Simtek i jest w ... kurcze zapomniałem tego określenia , chodzi o to ze sonda nie brana pod uwagę. Dzieki AMI Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 moze tak z 2.8 bara ? Moze - ale i tak zejdziesz pewnie - tak strzelajac - do okolo 600cc najnizej. Uzyj sobie kalkulatora do wtryskow gdzies w sieci to zobaczysz - i sie zapewne mocno zdziwisz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HULK Posted April 29, 2010 Author Share Posted April 29, 2010 Tak, sprawdzilem na tym kalkulatorze i musiałbym zejść do 1.7 bara ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 marek-irl Masz jakieś dodatkowe zegary, temp. spalin, afr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Nie tym razem, u mnie siedzi Simtek i jest w ... kurcze zapomniałem tego określenia , chodzi o to ze sonda nie brana pod uwagę. Dzieki AMI open loop ? czy przeplywka jest brana pod uwage ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Nie tym razem, u mnie siedzi Simtek i jest w ... kurcze zapomniałem tego określenia , chodzi o to ze sonda nie brana pod uwagę. Dzieki AMI open loop ? czy przeplywka jest brana pod uwage ? Jaka przeplywka? W Simteku? Aczkolwiek nie bardzo czaje jak jest z lambda w simteku - bo w sumie producent podaje, ze jest korekta zasilania paliwem na podstawie lambdy: The ECU uses the OEM narrowband lambda sensor to give optimal fuel control in the idle / light throttle / cruise regions. The ECU checks that the signals from the sensor are valid, and will switch to Open-Loop if it believes the sensor to have failed. As an option, it is possible to connect a true wideband sensor. i to z FAQ: Q:Will my car still pass the MOT? A:The SimTek still uses the stock lambda sensor to control idle and part throttle fuelling, so assuming no other modifications are preventing the correct emissions from being achieved, the car will still be able to pass. z drugiej strony z tego co pisza mapperzy w UK korekta na wolnych obrotach lambdy nie uwzglednia: JGM - SimTek are very soon doing a new release of firmware with closed loop idle control among other upgrades.. at the moment the idle is controlled in basic terms with duty on the idle valve / stepper motor, fuel and ignition.. it will have a target idle and should be a lot more stable then. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Nie tym razem, u mnie siedzi Simtek i jest w ... kurcze zapomniałem tego określenia , chodzi o to ze sonda nie brana pod uwagę. Dzieki AMI open loop ? czy przeplywka jest brana pod uwage ? Jaka przeplywka? W Simteku? A, temperatura powietrza w kolektorze dolotowym? Auto Marka 99 w zwyż?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 A, temperatura powietrza w kolektorze dolotowym? Auto Marka 99 w zwyż?. Do wszystkich klasykow robia i do czesci new age tez. http://simtekecu.co.uk/ Podpina sie czujnik temperatury - w praktyce z reguly przed przepustnica, bo prosciej, niz wiercic w samym kolektorze z reguly - co oczywiscie przy ecu bazujacych na MAP/speed density , czy jak to tam sie zwalo, jest pewnie raczej wysoce wskazane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 marek-irl Masz jakieś dodatkowe zegary, temp. spalin, afr? A tak przy okazji jeszcze- z tego co pamietam Marek ma jakis tam podstawowy prosty zegarek z afr podpiety, ale chyba do waskopasmowej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 marek-irl Masz jakieś dodatkowe zegary, temp. spalin, afr? A tak przy okazji jeszcze- z tego co pamietam Marek ma jakis tam podstawowy prosty zegarek z afr podpiety, ale chyba do waskopasmowej. Specyfikacja tego auta różni się diametralnie od oryginalnej? Pytam, bo chodzi mi po głowie sposób na dobranie ciśnienia paliwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 marek-irl Masz jakieś dodatkowe zegary, temp. spalin, afr? A tak przy okazji jeszcze- z tego co pamietam Marek ma jakis tam podstawowy prosty zegarek z afr podpiety, ale chyba do waskopasmowej. Specyfikacja tego auta różni się diametralnie od oryginalnej? Pytam, bo chodzi mi po głowie sposób na dobranie ciśnienia paliwa. Bardzo to moze nie, zalezy co rozumiemy przez bardzo. Niestety nie wiadomo za bardzo jakie turbo tam siedzi. Na pewno jest fmic, na pewno nie ma przeplywomierza, bo jak bylo juz wczesniej - strojone na simteku. Silnik raczej seria chyba. Na cos szczegolnie nalezaloby zwrocic uwage? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HULK Posted April 30, 2010 Author Share Posted April 30, 2010 marek-irl Masz jakieś dodatkowe zegary, temp. spalin, afr? Tak ma AFR od AEM. Z tego co pamiętam to Simon pokazywal mi w lapku ze fabryczna Lambda odlaczona jest i ECU nie bierze jej po uwagę, ale czy to jest tylko na wolnych obrotach czy jak nie mam pojęcia. Teraz mam założone 380 ( mapowane auto n a440 ) i paliwo podkręcone na 3.5, na wolnych obrotach AFR za wysokie ale przy wyższych juz wraca prawie do normy, jeżdżę oczywiście na drogiej mapie z niskim doładowaniem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 marek-irl Masz jakieś dodatkowe zegary, temp. spalin, afr? Tak ma AFR od AEM. Z tego co pamiętam to Simon pokazywal mi w lapku ze fabryczna Lambda odlaczona jest i ECU nie bierze jej po uwagę, ale czy to jest tylko na wolnych obrotach czy jak nie mam pojęcia. Teraz mam założone 380 ( mapowane auto n a440 ) i paliwo podkręcone na 3.5, na wolnych obrotach AFR za wysokie ale przy wyższych juz wraca prawie do normy, jeżdżę oczywiście na drogiej mapie z niskim doładowaniem. Marek-irl, skoro masz afr, to sprawa jest prosta. Zakładasz wtryski, odpalasz auto i regulujesz ciśnienie tak, żeby afr oscylował w granicach 14,7. Potem wyjeżdżasz dajesz klepkę i sprawdzasz jaki jest pod obciążeniem. Jeżeli w granicach 11,20-10,80 zostawiasz, jeżeli nie, dobierasz ciśnienie tak, żeby takie wartości uzyskać. Do czasu remapu powinno wystarczyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HULK Posted July 2, 2011 Author Share Posted July 2, 2011 Dzieki jako, tak zrobie. Nie wiem tylko czy poniżej pewnego ciśnienie wtryski będą prawidłowo rozpylać paliwo ? -- 2 lip 2011, o 22:03 -- up wracając do sprawy ciśnienie paliwa, chyba na forum SR gdzieś wyczytałem ze powinno się ustawiać ciśnienie regulatorem na jałowym oczywiście ale z odpiętym wężykiem od podciśnienia i dopiero potem po uzyskaniu zadanej wartości podpinamy ten wężyk ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted July 2, 2011 Share Posted July 2, 2011 TAK No przeciez tak robilismy nawet u mnie przed remapem sklerotyku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morgiana Posted July 2, 2011 Share Posted July 2, 2011 Wu to się jednak musicie kochać bardzo... :| Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted July 2, 2011 Share Posted July 2, 2011 nieee no, nie robcie z nas pederastow (czy jak to tam w Seksmisji szlo) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now