Adrian_22l Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 witam odpalilem dzisiaj normalnie auto i po kilku kilometrach zauwazylem gdy chcialem skrecic ze nie dziala mi wspomaganie tzn ciezko bylo krecic kierownica plyn jest dosc brudny wiec wymienie ale nie wiem jak sposcic z calego ukladu ?? wie ktos moze jak to sie robi w Imprezie z 97 roku ?? mam nadzieje ze to nie pompa bo czytalem ze to duzy wydatek prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Najlepiej odkręcić któryś przewód przy przekładni kierowniczej, chodzi o oczywiście o spuszczenie starego płynu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Pasek nie jest luźny? trzeba by zacząć od spuszczenia oleju. Jeśli w oleju są opiłki (albo raczej szara pasta/szlam) to prawdopodobnie pompa powiedziała papa.. Przy wymianie płynu warto zdjąć króciec z powrotu do pompy i dolewając olej kręcić kierownicą na podniesionych przednich kołach. Odpowietrzy to układ i usunie stary olej z maglownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian_22l Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 No tak kolego zrobilem ale to nie pomoglo wymienilem olej zassalo go do ukladu i pompa pracuje ale mysle ze sie wytarla i nie ma sily filtry sa czyste ale nie czyscilem pompy jeszcze i jutro sie za to wezme od nowa bo dzisiaj to juz mi sie nie chce... zobacze jak jutro w trasie bedzie moze pomoze wymiana plynu a jesli nie to oddam pompe do regeneracji bo jest niedaleko zaklad co sie tym zajmuje. [ Dodano: Wto Mar 23, 2010 11:13 pm ] Pasek ma idealny naciag wiec z tej strony jest wszystko ok i widac po zdjeciu dekielka ze pompa pracuje ale samochod powinien odczuwac delikatny spadem obrotow przy maksymalnym skrecie a tu nic zero reakcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Jeśli nie odpowietrzyłeś układu tak jak pisałem to może on być zapowietrzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 No tak kolego zrobilem ale to nie pomoglo Sam to zrobiłeś? :shock: :arrow: dolewając olej kręcić kierownicą na podniesionych przednich kołach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Jeśli nie odpowietrzyłeś układu tak jak pisałem to może on być zapowietrzony. Nie ma szans żeby był zapowietrzony, układ odpowietrzy się sam. Wystarczy raz skręcić max w lewo i prawo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 dla chcącego nic trudnego [ Dodano: Sro Mar 24, 2010 9:52 am ] Nie ma szans żeby był zapowietrzony, układ odpowietrzy się sam. Wystarczy raz skręcić max w lewo i prawo... Może i się odpowietrzy, ale mechanik z którym rozmawiałem na ten temat proponował jednak odpowietrzyć układ samemu "na sucho" przy wyłączonym silniku, kontrolując przy tym stan w zbiorniczku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 mechanik z którym rozmawiałem na ten temat proponował jednak odpowietrzyć układ samemu "na sucho" przy wyłączonym silniku Na pewno nie zaszkodzi A poziom płyny na początku trzeba kontrolować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian_22l Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 no zrobilem sam nie ma w tym nic trudnego a z tym odpowietrzaniem to jeszcze dzisiaj powalcze ale jak jechalem dzisiaj to lekko dzialalo juz wspomaganie... wiec jest nadzieja ze bedzie dzialac [ Dodano: Sro Mar 24, 2010 11:04 pm ] no niestety brak poprawy rozkrecilem calą pompe na czescie pierwsze zalalem nowy plyn raz jeszcze odpowietrzylem tak jak radziliscie i nic dalej brak wspomagania pompa sprawna w 100% zadnych wytartych elementow lozysko sprawne lopatki tez i teraz juz nie wiem co moze byc nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 moj Brat wydzwonił przez zerwany pasek wspomagania, taka dygresja :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Skoro pompa cała (a dałbym do sprawdzenia do odpowiedniego serwisu) to pozostaje maglownica... chyba, że jakiś zaworek się zawiesił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian_22l Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 juz zrobilem pompe okazalo sie ze tloczek nie wychodzi do konca ale juz jest ok lekko przycieralo sie i dlatego nie bylo wspomagania teraz juz wiem dokladnie jak robic pompy ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się