Kameleon Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=968314860 I co Wy na to?? :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Cena trochę śmieszna jak za "zdrowy" motor, i to jeszcze BITURBO :shock: Ciekawe jakie miał parametry przed demontażem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 jo. Wystarczy popatrzeć na inne aukcje zawodnika...Ale żeby TT robić... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Rozmawiałem ze sprzedającym który twierdzi że sprowadza te silniki z Japonii bo tam seryjnie Subaru wychodzą BITURBO, nie wie z jakiego auta pochodzą ani jakie Turbiny są tam zamontowane i w jaki sposób. Ogólnie sama nazwa JAPANKOREAMOTO mowi sama za siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Występuje tylko w Legacy Biturbo czy traczej Twinturbo. Tylko co Ci z motoru, w którym są dwie małe turbiny, zupełnie inna, niekompatybilna z niczym elektronika i 50 metrów podcisnień? Toto miało w serii 286 albo jak podają inne źródła 293KM, ale tylko w zestawieniu z kompletnym pojazdem....nie ma żadnej możliwości zamontowania tego motoru w żadnym europejskim aucie bez mozolnej rzeźby i przebudowywania całego przodu....a sam blok z głowicami chyba można ubrać w tradycyjny kolektor i resztę osprzętu Imprezy GT do roku 98, tylko czy ten motor jest sprawny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 emotorsport, Tam nie ma elektroniki, sam silnik z osprzętem i te dwie turbiny, ten gość sam nie wie co sprzedaje i nie wiem jak chce to komuś zamontować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 zdemontują maglownicę i serwo i się zmieści... a dalej to niech się dzieje co chce, silnik zamontowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 zdemontują maglownicę i serwo i się zmieści... a dalej to niech się dzieje co chce, silnik zamontowany Pięknie ujęte Swoją drogą to ciekawy jestem w którym miejscu zamontują drugą turbinę i jaki do tego musi być intercooler nie mówiąc już o ECU ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Intercooler jest wspólny dla dwóch turbin, rozmiar jak do samochodziku dla chomików... ta dołozona turbina wbija sie dokładnie na miejsce pompy hamulcowej, a przegub kolumny kierowniczej koliduje z wydechem pod turbiną, z kawałkiem zwanym przez ludzi nie znających polskiego - up pipą montaż jest z wielkim bólem mozliwy, ale bezsensowny.....ja sobie odpuściłem eksperymenty z tym wynalazkiem po zasięgnięciu opinii: jako, A.Kopera, Marcina z nie-ASO..... :smile: w dupie to mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 tak naprawdę to TT miało za zwyczaj jedną podstawową zaletę - poprzez zastosowanie dwóch malutkich turbinek nie ma turbodziury a silnik buduje moc od samego dołu. Wcześniej było coś takiego w Nissanie 300 ZX TT a teraz BMW w swoim 335, którym grono fachowców się zachwyca. Podobno 335 do tuningu jest lepsze od M3... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 tak naprawdę to TT miało za zwyczaj jedną podstawową zaletę - poprzez zastosowanie dwóch malutkich turbinek nie ma turbodziury a silnik buduje moc od samego dołu.Wcześniej było coś takiego w Nissanie 300 ZX TT a teraz BMW w swoim 335, którym grono fachowców się zachwyca. Podobno 335 do tuningu jest lepsze od M3... może grono i tak....ale: A.Koper się na tą technikę wysrał, Marcin z nie-ASO też, a jako obejrzał i zwymiotował.... :smile: a ja jeździłem moim Legacem Twinturbo zanim poszedł na żyletki i też nie wstrząsnęło mną jakoś nadmiernie.....osiągi......porównywalnie do ssaka 2,2L..... :smile: tłumaczyłem sobie, że to masa, że to Legac, jak motor zamieszka w lekkim Coupe, będzie lepiej....ale ludzie, którzy są dla mnie autorytetami (bez cukru) wyleczyli mnie z chorych pomysłów.....bo stworzenie efemerydy dla samego snobistycznego faktu jej posiadania......thx...danke....spasiba i dziękuję..... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 przecież ja nie namawiam... Znalazłem coś takiego w necie i nie omieszkałem pokazać na forum. Nissan 300 ZX TT też nie był latającym wehikułem w porównaniu do np. Imprezy WRX nawet. Wiem bo miałem Nissana 300 ZX i może fakt, że swoje 270 km/h robił bez stresu ale 0-100 wypadał gorzej od WRXa a w dodatku to tylko na prostej... Wracając do tematu - ciekawy jestem czy takie rozwiązanie TT powróci w nowszej formie do Subaru... p.s. a grono to oczywiscie na myśli miałem BMW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 raczej nie pojawilo sie raz i to JDM tylko projekt sredniowypalił, konstrukcja skomplikowana co za tym idzie bardziej podatna na awarie, droga. Pojawiaja sie tylko w własnych wydumkach (widzialem nawet TT+kompresor ) Konstrukcja samych silników układów wtryskowych poszedl juz na tyle daleko ze nie ma potrzeby kombinowania z TT. Moja prywatna opinia co nieznaczy ze ktos w japanie nie wpadnie na taki szalony pomysł)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Biturbo ma sens w silnikach wielocylndrowych, o dużej, kilkulitrowej pojemności, a w 2L....moim zdaniem bezsens..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Biturbo ma sens w silnikach wielocylndrowych, o dużej, kilkulitrowej pojemności, a w 2L....moim zdaniem bezsens..... A co powiedz na 1.3 wankla TwinTurbo w RX-7 ? Nie miałem okazji tym jezdzić ale ciekaw jestem jak dwie Turbiny radzą sobie przy takiej pojemności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 legasie z tym motorem mialy 280 KM, a i tak podobno seryjny UK Spec czyli taki nasz GieTek jezdzil w kolo nich jak chcial ciezkie i powolne auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Juz bylo kilka razy na ten temat. A co powiedz na 1.3 wankla TwinTurbo w RX-7 ? Silniki Wankla nie maja pojemnosci skokowej, wiec nie mozna ich porownywac ze zwyklymi czterosuwami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiktor Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Silniki Wankla nie maja pojemnosci skokowej, wiec nie mozna ich porownywac ze zwyklymi czterosuwami. Silnik Wankla ma pojemnośc skokową ale cykl pracy nie jest czterosuwowy i dlatego niemożna go porównywać z czterosuwem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Kuba, Chyba masz racje bo pojemność skokowa występuje wtedy kiedy ten skok tłoka ma miejsce, tam natomiast jest obliczana na podstawie średnicy cylindrów (ok 2x 650ccm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Wiktor, ariel, w Wanklu nie ma suwu i nie ma cylindrow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Kuba, Jest cylinder a tłok jest trójkątem ze spłaszczonymi krawędziami. Co do suwu to nie wiem jak to nazwać bo tłok pełnym obrotem wykonuje ssanie, sprężanie i wydech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 ssanie, sprężanie i wydech a praca...? :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 a praca...? :sad: Racja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 A tak to niby jeździ -> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 A tak to niby jeździ -> jeździ z kierownicą po złej stronie.... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się