Skocz do zawartości

Silnik TT do Imprezy...


Kameleon

Rekomendowane odpowiedzi

ssanie, sprężanie i wydech

 

a praca...? :sad:

 

ssanie, sprężanie praca, i wydech :wink:

Tłok w ciągu pęłnego obrotu wykonuje 3 suwy pracy 3 wydechu 3 ssania i 3 sprężania

więc z tego wynika ze tłok jednoczesnie wykonuje 3 suwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłok w ciągu pęłnego obrotu wykonuje 3 suwy pracy 3 wydechu 3 ssania i 3 sprężania

Jak to mozliwe?

 

Nie tlok, tylko rotor i ja mysle ze w czasie jednego pelnego obrotu rotora wykonywany jest po jednym z kazdego cyklu pracy silnika spalinowego. Pomiedzy rotorem a walem silnika znajduje sie przekladnia, dzieki czemu na jeden obrot rotora przypadaja 3 obroty walu silnika. Przykladowo silnik w RX-8 moze sie krecic do 9 tysiecy obrotow, natomiast sam rotor kreci sie maksymalnie z predkoscia do 3 tysiecy obrotow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tlok, tylko rotor

 

zgadza się, nazywany jest też wirującym tłokiem.

 

ja mysle ze w czasie jednego pelnego obrotu rotora wykonywany jest po jednym z kazdego cyklu pracy silnika spalinowego.

Tłok czy też rotor w zaryśie przypomona trujkąt i z kazdej jego strony jest wykonywany jeden cykli co w sumie daje nam 3 pełne cykle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
legasie z tym motorem mialy 280 KM, a i tak podobno seryjny UK Spec czyli taki nasz GieTek jezdzil w kolo nich jak chcial

 

ciezkie i powolne auta

przeciez taki Legacy TT nie byl w wiele ciezszy od turbodziadka a mial 80km wiecej i pewnie znacznie lepszy przebieg momentu to dlaczego niby byl powolny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

legasie z tym motorem mialy 280 KM, a i tak podobno seryjny UK Spec czyli taki nasz GieTek jezdzil w kolo nich jak chcial

 

ciezkie i powolne auta

przeciez taki Ledacy TT nie byl w wiele ciezszy od turbodziadka a mial 80km wiecej i pewnie znacznie lepszy przebieg momentu to dlaczego niby byl powolny??

 

właśnie też się zastanawiam

 

z tego co widziałem na tym filmiku, przyśpiesza bardzo poprawnie :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

legasie z tym motorem mialy 280 KM, a i tak podobno seryjny UK Spec czyli taki nasz GieTek jezdzil w kolo nich jak chcial

 

ciezkie i powolne auta

przeciez taki Ledacy TT nie byl w wiele ciezszy od turbodziadka a mial 80km wiecej i pewnie znacznie lepszy przebieg momentu to dlaczego niby byl powolny??

 

właśnie też się zastanawiam

 

z tego co widziałem na tym filmiku, przyśpiesza bardzo poprawnie :roll:

 

 

Mysle ze takie opinie rozgłaszają posiadacze gt-ków (może ich duma cierpi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno (chyba) taki Biturbo ma flaki z trochę lepszych materiaów, jak w serii ma kilkadziesiąt KM więcej, nie sądzę, żeby japończycy dołożyli tylko drugą turbinę i pół kilometra węży podciśnieniowych.... :) także sam motor może być dobrym materiałem na zbudowanie fajnego Monoturbo.... :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze takie opinie rozgłaszają posiadacze gt-ków (może ich duma cierpi)

Jasne... ale wiesz, nie chcemy się do tego przyznawać, nie wiem co Ci GTeki zrobiły :mrgreen:

Skoro Twoim zdaniem to takie cudo to dlaczego jest ich tak mało ? Mało praktyczne rozwiązanie, przeczytaj co wcześniej napisał o tym emotorsport.

Ja osobiście z ciekawości zadzwoniłem do gościa który to sprzedawał i on sam nie wiedział na jakiej zasadzie to działa ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) także sam motor może być dobrym materiałem na zbudowanie fajnego Monoturbo.... :o

 

 

Właśnie! Układ tłokowo korbowy wytrzyma spokojnie ponad 300 km

 

 

tak mi się też wydaje, nie sądzę, że by montowali to samo co w 211-218HP GTku.... :?: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze takie opinie rozgłaszają posiadacze gt-ków (może ich duma cierpi)

Jasne... ale wiesz, nie chcemy się do tego przyznawać, nie wiem co Ci GTeki zrobiły :mrgreen:

Skoro Twoim zdaniem to takie cudo to dlaczego jest ich tak mało ? Mało praktyczne rozwiązanie, przeczytaj co wcześniej napisał o tym emotorsport.

Ja osobiście z ciekawości zadzwoniłem do gościa który to sprzedawał i on sam nie wiedział na jakiej zasadzie to działa ...

 

 

Pare razy skopał mnie wrx do gt-ków nic nie mam :lol: , mój gl jest leprzy od zwykłych aut, od niego leprzy jest taki gt-k a od gt-ka pewnie taki tt.

Rzecz w tym ze zawsze może byc coś leprzego od tego czym jeżdzimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...