Wiktor Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 ssanie, sprężanie i wydech a praca...? :sad: ssanie, sprężanie praca, i wydech :wink: Tłok w ciągu pęłnego obrotu wykonuje 3 suwy pracy 3 wydechu 3 ssania i 3 sprężania więc z tego wynika ze tłok jednoczesnie wykonuje 3 suwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Tłok w ciągu pęłnego obrotu wykonuje 3 suwy pracy 3 wydechu 3 ssania i 3 sprężania Jak to mozliwe? Nie tlok, tylko rotor i ja mysle ze w czasie jednego pelnego obrotu rotora wykonywany jest po jednym z kazdego cyklu pracy silnika spalinowego. Pomiedzy rotorem a walem silnika znajduje sie przekladnia, dzieki czemu na jeden obrot rotora przypadaja 3 obroty walu silnika. Przykladowo silnik w RX-8 moze sie krecic do 9 tysiecy obrotow, natomiast sam rotor kreci sie maksymalnie z predkoscia do 3 tysiecy obrotow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiktor Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Nie tlok, tylko rotor zgadza się, nazywany jest też wirującym tłokiem. ja mysle ze w czasie jednego pelnego obrotu rotora wykonywany jest po jednym z kazdego cyklu pracy silnika spalinowego. Tłok czy też rotor w zaryśie przypomona trujkąt i z kazdej jego strony jest wykonywany jeden cykli co w sumie daje nam 3 pełne cykle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 trujkąt TRUJ KĄT...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Trójkąt czy rotor.... ważne że Tłok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Zaden tlok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Tłok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Taki z niego wirujacy tlok, jak z "Dirty dancing" "Wirujacy seks" Pewnie malolaty nie beda wiedzialy o co chodzi, hehehe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 legasie z tym motorem mialy 280 KM, a i tak podobno seryjny UK Spec czyli taki nasz GieTek jezdzil w kolo nich jak chcial ciezkie i powolne auta przeciez taki Legacy TT nie byl w wiele ciezszy od turbodziadka a mial 80km wiecej i pewnie znacznie lepszy przebieg momentu to dlaczego niby byl powolny?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staropramen Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 legasie z tym motorem mialy 280 KM, a i tak podobno seryjny UK Spec czyli taki nasz GieTek jezdzil w kolo nich jak chcial ciezkie i powolne auta przeciez taki Ledacy TT nie byl w wiele ciezszy od turbodziadka a mial 80km wiecej i pewnie znacznie lepszy przebieg momentu to dlaczego niby byl powolny?? właśnie też się zastanawiam z tego co widziałem na tym filmiku, przyśpiesza bardzo poprawnie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiktor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 legasie z tym motorem mialy 280 KM, a i tak podobno seryjny UK Spec czyli taki nasz GieTek jezdzil w kolo nich jak chcial ciezkie i powolne auta przeciez taki Ledacy TT nie byl w wiele ciezszy od turbodziadka a mial 80km wiecej i pewnie znacznie lepszy przebieg momentu to dlaczego niby byl powolny?? właśnie też się zastanawiam z tego co widziałem na tym filmiku, przyśpiesza bardzo poprawnie :roll: Mysle ze takie opinie rozgłaszają posiadacze gt-ków (może ich duma cierpi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Na pewno (chyba) taki Biturbo ma flaki z trochę lepszych materiaów, jak w serii ma kilkadziesiąt KM więcej, nie sądzę, żeby japończycy dołożyli tylko drugą turbinę i pół kilometra węży podciśnieniowych.... także sam motor może być dobrym materiałem na zbudowanie fajnego Monoturbo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiktor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 także sam motor może być dobrym materiałem na zbudowanie fajnego Monoturbo.... Właśnie! Układ tłokowo korbowy wytrzyma spokojnie ponad 300 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Mysle ze takie opinie rozgłaszają posiadacze gt-ków (może ich duma cierpi) Jasne... ale wiesz, nie chcemy się do tego przyznawać, nie wiem co Ci GTeki zrobiły Skoro Twoim zdaniem to takie cudo to dlaczego jest ich tak mało ? Mało praktyczne rozwiązanie, przeczytaj co wcześniej napisał o tym emotorsport. Ja osobiście z ciekawości zadzwoniłem do gościa który to sprzedawał i on sam nie wiedział na jakiej zasadzie to działa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 także sam motor może być dobrym materiałem na zbudowanie fajnego Monoturbo.... Właśnie! Układ tłokowo korbowy wytrzyma spokojnie ponad 300 km tak mi się też wydaje, nie sądzę, że by montowali to samo co w 211-218HP GTku.... :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiktor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Mysle ze takie opinie rozgłaszają posiadacze gt-ków (może ich duma cierpi) Jasne... ale wiesz, nie chcemy się do tego przyznawać, nie wiem co Ci GTeki zrobiły Skoro Twoim zdaniem to takie cudo to dlaczego jest ich tak mało ? Mało praktyczne rozwiązanie, przeczytaj co wcześniej napisał o tym emotorsport. Ja osobiście z ciekawości zadzwoniłem do gościa który to sprzedawał i on sam nie wiedział na jakiej zasadzie to działa ... Pare razy skopał mnie wrx do gt-ków nic nie mam , mój gl jest leprzy od zwykłych aut, od niego leprzy jest taki gt-k a od gt-ka pewnie taki tt. Rzecz w tym ze zawsze może byc coś leprzego od tego czym jeżdzimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się