oliwer78 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Musze stosunkowo szybko zdecydowac sie na jeden z silnikow przy kupnie nowego auta. Czy sa jakies za / przeciw argumenty za 2.5 czy 3.6? Wolalbym mocniejszy 3.6 na lancuchu, ale sa krotko na rynku i nie mam z nimi doswiadczenia. Z gory dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 masz rację o 3.6 niewiele wiadomo, natomiast o 2.5 wiadomo, że to nieszczęście... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliwer78 Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 nie uturbione 2.5 nie sa takie zle. 2.5 turbo to faktycznie problem. Moj STI ma nowy silnik, moj 05 LGT ma nowy silnik i wczoraj rozpadl sie moj Forester XT. Dlatego 2.5T narazie odpada. Ale N/A 2.5 moglby byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Dowiedz sie czy mozna wogole kupic samochod z silnikiem 3.6. Ja szukalem w Chicago i nie bylo ani jednej sztuki zeby sie przejechac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 OK, taki zły nie jest, ale dobry też nie... Zresztą za słaby do takiego potwora;) Na Twoim miejscu zaryzykowałbym z 3.6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 3.6 od jakiegoś czasu jest w Tribece więc za oceanem powinien być lepiej znany niż w EU. Z drugiej strony 3.0 to od dawna sprawdzona konstrukcja i "rozwiercenie" go do 3.6 chyba mu nie zaszkodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 gdyby zastosować analogię do "upgrade`u" z 2.0 na 2.5 to mogło mu zaszkodzić i to bardzo... A swoją drogą, zdaje się, że subaru experymentowało z H6 turbo, ale odpuściło i poszło w 3.6 wolny ssak, ciekawe dlaczego i z jakim skutkiem...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 gdyby zastosować analogię do "upgrade`u" z 2.0 na 2.5 to mogło mu zaszkodzić i to bardzo... A swoją drogą, zdaje się, że subaru experymentowało z H6 turbo, ale odpuściło i poszło w 3.6 wolny ssak, ciekawe dlaczego i z jakim skutkiem...? trudno się nie zgodzić. widać "duże" silniki z turbo są trudniejsze do opanowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się