Bogdan Mitula Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Hey Mam problem z blokada przednich kół,nie można było wogóle skręcać w lewo i w prawo. Wpadłem na pomysł by wymontować część wału napędowego,problem znikł a pojawił się nowy ,otóż nie zmieniają się w ogóle biegi. Jeżdże traz tylko na bardzo krótkich odlgłościach i zauważam jakieś wibracje w tylnym moście. Ile dyferencjałów ma ten model,1 tylny czy jeszcze jakiś centralny,gdzie szukać przyczyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Sa trzy mechanizmy roznicowe: - przedni mechanizm roznicowy zawsze otwarty; - centralny mechanizm roznicowy o ograniczonym poslizgu; - tylny mechanizm roznicowy zwykle o ograniczonym poslizgu (czasem montowano otwarty). Dzizas... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Wpadłem na pomysł by wymontować część wału napędowego,problem znikł a pojawił się nowy ,otóż nie zmieniają się w ogóle biegi. gratuluje pomysłowości :shock: Ta pomysłowość bedzie Cie troche kosztować :roll: , ale cóż, Polak potrafi :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Jesli auto wykazywalo tendencje do 'nieskrecania', to prawdopodobnie uszkodzil sie przedni mechanizm roznicowy. Po wypieciu walu, mozliwe ze rozwaliles tez centralny i wszystko sie pokleszczylo. Tak na pocieszenie - oba sa w skrzyni biegow, a ja i tak musisz wyciagnac... Edwin Mistrzu Drogi, a jak rozdzial byl realizowany w automatach? Tam nie bylo chyba LSD? Jedyny automat jaki mialem to Lumina APV :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Myślę , że padło sterowanie rozdziałem napędu i spięło obie osie na sztywno - dlatego nie chciał skręcać . Prawdopodobnie nic się nie stało , ale serwis musi ocenić . Nie wykluczone , że wystarczy wszystko poskładać do kupy i poprawić sprzęgło napędu . Dałbym Ci serwisanta , ale za daleko mieszkasz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogdan Mitula Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Ale dlaczego uto jeżdzi teraz bz żadnych oporów,a może skntrolować tylny mchanizm najpierw? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Ale dlaczego uto jeżdzi teraz bz żadnych oporów,a może skntrolować tylny mchanizm najpierw? :roll: Bo oba mechanizmy są sprawne . Problem masz na połączeniu obu dyfrów . Przy skrzyni masz sprzęgło lepkościowe , które łączy oba mosty . Padło sterowanie tego sprzęgła . Trzeba zdiagnozować , bo usterka może być bardzo błaha . Dopóki masz odkręcony wał , to tylny dyfer nie bierze udziału i nie przeszkadza . W tej wersji masz auto przednionapędowe z automatyczną skrzynią . Tylko do ASO po diagnozę :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogdan Mitula Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Twoja opinia wydaje mi się najbardziej wiarygodna tylko ten servis w Szczecinie jest nienajlepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Bogdan Mitula, podepnij wał, otwórz maskę, na prawym nadkolu będziesz miał takie czarne pudełeczko z napisem FWD, otwórz, wepnij bezpiecznik w gniazdo (chyba 15A) i wtedy zobacz co się dzieje. Ten bezpiecznik rozłącza napęd. Zwróć uwagę też czy POWER na desce Ci miga podczas jazdy. Jeśli tak to TCU ma jakieś błędy. Można to odczytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Twoja opinia wydaje mi się najbardziej wiarygodna tylko ten servis w Szczecinie jest nienajlepszy. Mam już trzeci automat . Gdyby było coś nie tak z Twoim tylnym dyfrem , to i po wymontowaniu wału nic by nie zmieniło się . Przedni dyfer też masz w porządku skoro jeżdzi jak przednionapędowy . Problem masz ze sprzęgłem wielopłytkowym - a właściwie jego sterowaniem . Nie przejmuj się opinią tego ASO . Jestem przekonany , że lepiej się na tej awarii znają niż najlepszy inny serwis . Na PW zaraz wyślę Ci tel. do Andylka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogdan Mitula Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Nie zakładałem wału ,tylo włożyłem bezpiecznik na desce wyświetla się FWD i co dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Nie zakładałem wału ,tylo włożyłem bezpiecznik na desce wyświetla się FWD i co dalej? Miga Ci lampka POWER na desce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogdan Mitula Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Po uruchomieniu silnika mruga tylko kilka razy i więcej nie pali się tylko FWD na czerwono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Po uruchomieniu silnika mruga tylko kilka razy i więcej nie pali się tylko FWD na czerwono Wszystko jak na razie prawidłowo . Czy Ty masz wszystkie opony identyczne ? I nie mogę zrozumieć - wymontowałeś wał , czy włożyłeś bezpiecznik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogdan Mitula Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Opony są jednakowe ,wał jest wymontowany , bezp.włożony,pali sięFWD na czerwono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Bogdan Mitula Zamontuj ponownie wał i zostaw bezpiecznik tam gdzie jest . Nie masz wyjścia - tylko ASO . Musisz to zdiagnozować . Masz stare auto i swoje wyjechało - mogą być tarcze do wymiany . Może być też jakiś selenoid do wymiany . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się